Luin tuossa parturissa GTI lehteä, jossa oli vaalean sininen mk1 koppanen S3 esittelyssä. Auton ulkonäköön en puutu, makuasioita, mutta aika kovia väitteitä painavat lehteensä suorituskyvystä. Ei ole kokemuksia kyseisestä lehdestä juurikaan, yleisilmeestä päätellen paisuttelu voisi kuulua asiaan, mutta joku tolkku sentään.
Eikös S3 paina joku 1400kg ja kun pakki on täynnä hifiä on kilot aika samassa kun RS4:ssa. 1.8 L:ta pitäs siis puristaa ~ 500 kaakkia että RS4 jää "helposti". Varmasti kaikki osat vaihtamalla ja jollain tajuttomalla turbolla ton kokosesta padasta noi tehot voi saadakkin. Jos näin on tosiaan tehty niin onhan se nyt 100 kertaa mielenkiintoisempaa, kuin VW polon sivupeilit jne mitä siihen oli liimailtu. Jutussa kun ei kerrottu tekniikasta juuri mitään, tiivistelmä boksissa oli jotain mainintaa wisecon männät jne jne.
Katsastusmiestäkö tässä pelätään, kun vehkeitä ei dynoteta ja tekniikasta puhuta enemmän?
mode: ja nyt loppui se erikoismerkkien pohjaan painaminen!
Eikös S3 paina joku 1400kg ja kun pakki on täynnä hifiä on kilot aika samassa kun RS4:ssa. 1.8 L:ta pitäs siis puristaa ~ 500 kaakkia että RS4 jää "helposti". Varmasti kaikki osat vaihtamalla ja jollain tajuttomalla turbolla ton kokosesta padasta noi tehot voi saadakkin. Jos näin on tosiaan tehty niin onhan se nyt 100 kertaa mielenkiintoisempaa, kuin VW polon sivupeilit jne mitä siihen oli liimailtu. Jutussa kun ei kerrottu tekniikasta juuri mitään, tiivistelmä boksissa oli jotain mainintaa wisecon männät jne jne.
Katsastusmiestäkö tässä pelätään, kun vehkeitä ei dynoteta ja tekniikasta puhuta enemmän?
mode: ja nyt loppui se erikoismerkkien pohjaan painaminen!
Comment