..niin ikävää kuin se onkin. Monta hyvää vuotta palvelleena 100Q avant -89 menee osiksi tilan puutteen vuoksi, tilalle tulee 460 volvo, halvalla kun sain ja korttiakin kohta ajetaan.
Monta perhanan konetta siihen tehtiin, lootaa vaihdettiin, puhumattakaan jarruista ja muista kilkkeistä. koskaan siitä mitään oikeeta menijää tullut, mutta hauskoja hetkiä se antoi. Monet kolonna-ajot sillä muita uupuneita hinattiin. Saundeilla pikku-poikia nauratettiin, vanhoilla nousi karvat pystyyn muistoista. Parilla ratapäivillä luukutettiin minkä kerittiin, hauskaa oli. TT pyysi ottaan Jurvassa iisiisti, Motoparkissa se leipoi, tosin kolme konetta välissä :-)))) Hitsi kun sille vois tehdä kuin vanhalle nahkatakille... panna se ullakolle pahvilaatikkoon.
Sadattuhannet kiitokset: Edesmenneelle TT.lle. sekä JP-M.lle - Matrikkelille - MSippalalle + A.Määttä +++
erityismainta uudestaan: Antti määttä + Timo (ur-quattro) + Repo = herrasmiehet, joiden avustuksilla saatiin limpura lähemmäs pohjoista Motoparkista.
Monta perhanan konetta siihen tehtiin, lootaa vaihdettiin, puhumattakaan jarruista ja muista kilkkeistä. koskaan siitä mitään oikeeta menijää tullut, mutta hauskoja hetkiä se antoi. Monet kolonna-ajot sillä muita uupuneita hinattiin. Saundeilla pikku-poikia nauratettiin, vanhoilla nousi karvat pystyyn muistoista. Parilla ratapäivillä luukutettiin minkä kerittiin, hauskaa oli. TT pyysi ottaan Jurvassa iisiisti, Motoparkissa se leipoi, tosin kolme konetta välissä :-)))) Hitsi kun sille vois tehdä kuin vanhalle nahkatakille... panna se ullakolle pahvilaatikkoon.
Sadattuhannet kiitokset: Edesmenneelle TT.lle. sekä JP-M.lle - Matrikkelille - MSippalalle + A.Määttä +++
erityismainta uudestaan: Antti määttä + Timo (ur-quattro) + Repo = herrasmiehet, joiden avustuksilla saatiin limpura lähemmäs pohjoista Motoparkista.
Comment