Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 2.6

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Audi A4 2.6

Terve

Olen uutta autoa tässä hankkimassa ja löysin kohtuuhintaisen 2.6 moottorilla olevan hyväkuntoisen A4:sen, vm 95. En rupea nyt yksityiskohtia kyselemään, mutta haluaisin mielipiteitä ko. autosta. (haulla en löytänyt mitään järkevää)

- Paljonko tuo kuluttaa l/100km?
    - 150hp kuulostaa jotenkin vähäiseltä noin isolle moottorille, ei kuitenkaan ihan täysin laiska?

kulutus maantiellä n.8L / kaupunkissa n.12L Pääsee varmaan vähän vähemmälläkin riippunee ajotavasta

150hp on omasta mielestänikin melko vähän, että ei ole tykki mutta ihan mukavasti menee. Vääntö on hyvä

Hemmetin mukava auto ajaa ja luulisin tuon ison kutoskoneen kestävän aikas monta kilometriä.

Jos hinta on kohdillaan niin osta pois

Comment

No sanotaanko että hinta on reilusti alle markkina-arvon, ja auto autoliikkeestä ei keneltäkään yksityiseltä.

8 litraa kuulostaa äkkiseltään paljolta tuon Toyotan jälkeen jolla pääsee varmaankin alle 6l/100km maantiellä :D Olisko tuosta missään mitään tehtaan antamia lukemia? Autotalli.comin kautta löysin jotain mutta en menisi takuuteen paikkaansapitävyydestä.

Tässä miettinyt joko tuota tai sitten BMW 325, mutta jotenkin Audiin vaan luotan enemmän jostain syystä.

Comment

No ei tuolla penarillakaan pääse kyllä 6litraa/100km, jos se kulutus on kriteerinä niin ehdotan että älä osta bensa audia yli 1.8l moottorilla...

Comment

Ei ole suuri kriteeri, sanotaanko että kuhan alle 10 niin ei hätää. Mainitsin vain asiasta ohimennen. Luulisi että tuo kutoskone kuitenkin jaksaa vääntää jo alhaisilla kierroksilla? Onko tuohon malliin olemassa mitään virilastuja? Vaikka nyt olenkin 99% varma että tehot riittävät minun käyttööni aivan loistavasti.

Comment

Jees no sehän on juuri sitä mitä olen ajatellutkin. Eikä tuo 9,1 sec 0-100 pahalta kuulosta yhtään. Kiitoksia vastauksista ja lisää vaan tulemaan jos löytyy

Comment

Nimitiedot kuntoon.

Comment

Working...
              X