Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Müncheniin messuille, mistä majoitus?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Müncheniin messuille, mistä majoitus?

Laiska ja tyhmä kun olen niin en jaksa kuukkelilla alkaa setviä asiaa vaan kysyn täältä kun paikka kuitenkin kuhisee saksantuntijoita. Eli: Olen menossa Müncheniin messuille 13-15. syyskuuta ja hotellien kanssa on vähän niin tai näin, ei oikein löydy muuta kuin kalliita sviittejä. Olisko kellään hyviä vinkkejä ko. kaupungin lähistöltä (n. 50km) mitään hyvää majoitusta josta olis vieläpä hyvät kulkuyhteydet itse pääkallopaikalle? Kiitokset kaikille ei laiskoille. Ebookers anto yhden vaihtoehdon, mutta ei löydy riittävästi huoneita siitäkään.

Pistä googleen munich gasthaus/gasthof niin löytyy majoitusta edullisesti.

Comment

Hostelbookersin kautta oon ite ottanu halpoja hotelleja.

Tollanen ois vapaana tohon ko. aikaan keskustassa.

linkki

Comment

Isompien Münchenin messujen aikaa majoituksen löytäminen ihan läheltä kohtuuhintaan (eli alle 200e/yö) on hankalaa. Esim. Bauman aikaan keväällä n. 50-70km säteellä KAIKKI on varattuja (eli n. 100 paikkaa mihin otin yhteyttä + agentit). Ne mitä oli vapaana oli +400e huoneita. Itse olen huomannut että paras vaihtoehto on vuokrata auto ja mennä esim Ingolstadiin josta saa huoneen nk. normihintaan +100e messujenkin aikaan.

Jos haluaa ilman autoa päästä liikkumaan niin parasta on majoittua rautareiden varrelle. Esim Erding pikkukylä on messukeskuksen radan varrella (n.20 min). Sieltä esim http://www.tambiente.de/wellness/bay...el-erding.html tarjosi kerran kohtuuhintaista huonetta.

Ingolstadistakin pääsee junalla kätevästi, mutta monipäiväisillä reissuilla alkaa jo maksamaan enemmän kuin vuokraauto.

Comment

Hannoversissa CeBitin aikaan ainoa toimiva (ja edullinen) on yksityismajoitus. Eli jokun perheen luona asutaan tämä viikko, tai sitten kokonainen talo on vuokrattu huoneittain.

Comment

Itse tuli majoituttua tänä keväänä Bauma-messujen ajan idyllisessä pikkukylässä Murnaussa, n.60 km Münchenista etelään. Hotelli oli siisti ja ruoka hyvää: http://www.lastrada-murnau.de/index.htm

Hintakaan ei ollut paha, mutta ilman autoa ei oikein toimi. Jos virtaa riittää, niin tuolta Murnausta on lyhyt matka esim. Garmisch-Partenkircheniin.

Comment

Itse olen pariin kertaan juuri Münchenissä messuilla varannut hotellin Münchenin lähiympäristössä olevista pienemmistä kaupungeista (kylistä). Näitä pienempiä kaupunkeja on siellä useampia ja niistä löytyy varmasti vapaata tilaa. Toki se tosiaan vaatii auton käyttöön jotta kulku ei muodostu liian suureksi ongelmaksi.

Comment

Jos ei ole vielä löytynyt majoitusta Münchenistä niin kannattaa katsoa http://www.ibishotel.com siellä on edullista vapaata majoitusta juuri kyseisenä ajankohtana. Myös www.accorhotels.com löytyy suht edullisia majoituksia.

Comment

Uus reissu Müncheniin, ostospaikkavihjeitä kellään?

Jatkan tätä nyt tähän vanhaan threadiin, niin ei tarvi avata uutta.

Messut oli ja meni ja hotellikin löytyi loppujen lopuksi hyvältä paikkaa, n. 4km keskustasta. Marraskuussa olis tarkoitus mennä uudestaan sinne ja kaipailenkin nyt mielipiteitä kannattaisko esim. kypärää tms. ostaa saksasta? Ja jos joku tuntee Münchenia paremmin, niin otan vastaan hyviä vinkkejä ostospaikoista. Jotain ostoskeskuksia tms. kun rouvakin on tällä kertaa mukana.

Comment

Altstadt on mitä mainion paikka ostoksille ja jos raha oikeen polttaa taskussa, niin viet vaimon Maximilianstrasselle. Vanhassa kaupungissa on myös loistavia ruokapaikkoja ja tietysti Hofbräuhaus. Sunnuntaisin on kaupat kiinni, mutta silloin voi hypätä metroon ja ajella lentokentän valtavaan ostoskeskukseen ja samalla voi itse poiketa Audi forumissa.
                    Jos teillä ei ole hotellia valittu, niin ainakin Mercure München Altstadt on kiva hotelli loistavalla paikalla.

Comment

Working...
                    X