Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kasisarja alkanut kestää ?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Kasisarja alkanut kestää ?

    Verrattuna muutaman vuoden takaiseen tilanteeseen silmiin pistää A/S8 autoista tehtyjen aloitusten vähäisyys.
    Autoja kuitenkin Suomessa enemmän kun koskaan.
    Kaikki viat jo korjattu ? Opittu katsomaan parhaat päältä ? Täällä ei enää mikään mene rikki ? Söötsin käytön oppimiseen en kuitenkaan usko ;)

    #2
    Varmaan kaikki romut jo euroopasta haettu ja viat niistä korjattu :)

    Autojen määrä on kasvanu varmasti, mutta ei välttämättä samassa suhteessa Foorumilla.
    Moni A8:n hankkinu kuitenkin huollattaa sen merkkihuolloissa, vaikka niissä osaaminen pienemmillä paikkakunnilla on todettu käytännön kautta hieman heikoksi. Eikä muuten ole ainoastaan Audin kohdalla, muidenkin ökymallien osaajat on harvassa.

    Luulis vaan, että alkais vikoja ilmaantua kun kilsojakin kertyy porukalle. Vai ollaanko täällä liian ahto-henkisiä?

    Comment


    • #3
      Moni A8:n hankkinu kuitenkin huollattaa sen merkkihuolloissa, vaikka niissä osaaminen pienemmillä paikkakunnilla on todettu käytännön kautta
      Eikä menestynyt tuoreessa TM:n huoltovertailussa Audicenter edes keskinkertaisesti, ainoa iloinen poikkeus oli Oulun Pölhö.

      Ja tuossa "ongelmakohdat" olivat kuitenkin luokkaa vararenkaan paine, viallinen sivuvilkku jne.

      Comment


      • #4
        Eikä menestynyt tuoreessa TM:n huoltovertailussa Audicenter edes keskinkertaisesti, ainoa iloinen poikkeus oli Oulun Pölhö.

        Ja tuossa "ongelmakohdat" olivat kuitenkin luokkaa vararenkaan paine, viallinen sivuvilkku jne.
        Kummatkin kuitenkin asioita jotka olettavat olevan kunnossa huollon jälkeen, jonka ohjelmaan kuuluvat. Ainakin itseä kiroiluttaisi jos joutuisi rengastöihin tienpäällä ja vararengas olisikin tyhjä suhteellisen tuoreen huoltoreissun jälkeen.

        Mielenkiintoista olisi tietää miten huollot pärjäävät kun autoon laitetaan jokin "oikea vika". Löydetäänkö vikakohde kerralla vai lähdetäänkö nykyään niin yleiselle arvaus - osan vaihto - erehdys-linjalla ja koko lysty maksatetaan asiakkaalla tuntien ja turhien osien muodossa.

        Comment


        • #5
          JarnoE: Tuo "oikean vian" testaminen merkkikorjaamoilla olisi todella mielenkiintoinen juttu, ongelmana lienee ettei Tekniikan maailmallakaan taida rahat sellaiseen vertailuun riittää :D.

          Comment

          Working...
          X