Kadulla ja rataa kiertäen tulee ajettua, rataa varmaan taas vähän enemmän kun tuli uusi lelu (R1) pihaan... Kilvetön voisi olla mukava, varsinkin kun saavat sen radan tänne Oulun seudulle valmiiksi
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Moottoripyöräihmisiä
Collapse
X
-
Fighterillä tulee mullakin ajeltua. Pyöränä Gsx 600 TIC. http://www.bomber.fi/modules.php?nam...2_itemId=24841
Comment
-
Haaveiltu on joskus kovastikin, toivelistalla olisi kärkipäässä punainen Ducati 996/998 termignonin kannuilla ja hirmusella määrällä hiilariosia mutta ehkä järkevämpi, realistisempi ja toteuttamiskelpoisempi haave olisi kokonaan toisentyyppinen KeskenTekoinen Moottoripyörä Duke. Ehkä sitten joskus...
Comment
-
Kaikilla noin uutta kalustoa, Täällä luotetaan -72 Tuuttihondaan eli CB 750 Four K2.
http://personal.inet.fi/koti/aliene/...lic/tuutti.jpg
Alkuperäistä tuossa ei paljoakaan ole rungon ja fiiliksen lisäksi..
edit: linkkiViimeksi muokannut Aliene; 22.4.2007, 09:51.
Comment
-
Kuva ei auennut (ainakaan minulla) Aliene, mutta jos et ole kauheasti "pilannut" pyörääsi, niin tuutista pisteet ehdottomasti. Tämän ketjun cool:ein laite ehdottomasti.
Minun Blade vielä tallissa, kun on seisonta-ajallinen vakuutus. Ja kun vuosia mopojen kanssa sen verran takana, ettei ole enään se kauhea ähelmä saada mopoa heti ensimmäisenä ajoon, vapusta kylläkin...
Comment
-
Uus benelli TNT tuli hankittua sutkuseitten rinnalle ja pikku modifioinnin jälkeen siitäki tuli oikein kiva kaupunkinokittelu mopo.
Väännöt ovat kivat mutta tehoa kaipaisi lisää ja alusta on täysin perseestä.
Ja mikä pelottavinta ohjausiskaria ei tunnu saavan mistään.
Ja siirtotappisarja pitäisi löytää jostain.
Mutta mikään ei vedä vertoja kylämopossa tonniselle kikserille mistä on viskattu pakkausmuovit roskikseen.
Comment
-
Kerropa Benellistä sitten myöhemmin kesällä kokemuksia, kun ei oikein kukaan tunnu tuntevan ko. mopoa täällä Suomessa.
Comment
-
Profiilin mukaisella Baijerilaisella muoviskootterilla kurvaillaan kolmatta kautta. Mieli ja ruumis kaipaisi GS:n suuntaan että pääsisi hiekkaakin roiskuttamaan, mutta mamma pitää katetun aerodynamiikasta (siksi minäkin =) Aiemmin kuljettu BMW R1100RS, Honda AfricaTwin ja TransAlp unohtamatta nykyään olohuonetta kaunistavaa GulfRacing-tuunattua Vespa GL150 -66. Kokonaisuutena todettava että kaksi sylinteriä on sopiva määrä kun yhdellä tutisuttaa liikaa..... ;)
Comment
-
Prätkäkortin sain plakkariin viime viikolla ja kuume on luonnollisesti kova. Oli mielenkiintoista hypätä ns. "ison" pyörän sarviin ajelemaan kun kokemusta on vain pappamopoista. Kawasakin ER-5 on tosin varmasti maailman helpoimpia peruspyöriä amatöörillekin.
H-D on listalla ensimmäisenä, kelpaisi 883 Sportsterikin ihan mainiosti. Täytyy katsella miten budjetti antaa myöten, mutta kesällä 2008 viimeistään se H-D on saatava.
Nyt tallista löytyy siis ´72 pappis ja ´61 Comet Öglaend Swing.
Comment
-
Caterpillari
Mie en oikeen hirveemmin noista muoviluodeista perusta, tuli pari kesää kurvailtua 1100 zzr:llä ja piti palata takaisin customin puikkoihin... Nyt alkoi toinen ajokausi Suzuki M1600:lla... :)
Comment
-
Itse kanssa vähän miettinyt jos tuon 750 Zetan vaihtaisi tonniseen, tai sitten 1300 CeeBeeseen... On meinaan Newtoneita eri luokkaa kun perus muoviluodeissa :P
Muutenkin alkanut innostus tuosta kiihdyttämisestä loppua, kun jos korttia haluaa pitää niin ei sitä kahvaa voi missään yli 5-6 sekkaa pidempää pitää, monessa paikassa 3-4 riittää jo kuivumiseen :)
On se hienoa tuo kiihdyttäminen, mutta jotenkin tuontui hienolta taistella kaverin vanhalla Kawa 440 LTD:llä satanen lasiin jotain noin 15 sekuntia, siinä sai jo ajatella kiihdyttävänsä eikä tarvinnut heti tarttua jarrusta kiinni :)
Comment
-
Onroud: No, eipä Z1000:ssa ainakaan hirveästi enempää vääntöä ole, kuin muoviluodeissa, oikeastaan reilusti vähemmin huippuvääntöä. Alavääntö toki ihan ok, omalla Zetalla pystyi oikein säädettynä hyvin kiihdyttämään alkaen 1500rpm.
CB1300:ssa taasen on tismalleen saman verran vääntöä kuin 1000:ssa tupperwaressa, mutta hieman laajemmalla kierrosalueella.
Comment
Comment