Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S3 ja Start

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • S3 ja Start

    Ens viikolla Start:ssa Nelosella on koe ajossa S3, joten kiinnostuneet kannattaa katsoa.

  • #2
    Ajoneuvoksessa oli hieno se Audi TT pätkä. Huomasin tuon katsoa vasta nyt, jäi silloin viime maanantaina huomaamatta.

    Comment


      #3
      Past, present and future:
      alla ollut C4, nyt turboQuattro alla ja tulevaisuudessa vihainen turboquattro.

      Silmä erityisen kovana!

      Comment


      • #4
        Ihan hyvä ohjelma oli. S3:n esittelyn lisäksi oli hienoa katsoa, kun ammattimies vie autoa lumella. Ajossa oli neliveto Golf, ratissa ensin Kankkunen ja myöhemmin toimittaja, jolle Juha jakeli neuvoja. Lopuksi vielä näytti kuinka auto pyöräytetään kovassa vauhdissa, 100km/h 360 astetta ja matka jatkuu. :)

        Ai niin, kysyipä toimittaja vielä Juhalta mitä mieltä tämä on eri nelivetotekniikoista, vastaus oli yksikäsitteinen: Torsen on paras. ;)

        Comment


        • #5
          Eikös joku toimittajista pannu vähä peltiäki ruttuhun? Mahtanu vähä hävettää kuskia ku kankkunen istuu vieres :)

          Comment


          • #6
            Joku tosiaan töksäytti kunnolla hankeen, mutta ohjelman mukaan jonkin muun tahon toimittaja. :) Noo, kai se Kankkunenkin on joskus ulos tieltä täräyttänyt..

            Comment


            • #7
              kovassa vauhdissa, 100km/h 360 astetta ja matka jatkuu
              Tuo ei liene kovin vaikeaa, koska siihen jäällä itsekin aikanaan cq:lla kykenin pienellä harjoittelulla. Olivat pyöränkotelot tuon jälkeen niin täynnä lunta, että renkaat tuskin kääntyivät.

              Comment


                #8
                Loppu kommenteissa taidettiin mainita S3 miinuspuoliksi haldex-nelivedon ja toimittajan oma valinta olisi ennemmin subaru sti tai mitsu evo9
                , juurikin neliveto tekniikan toteutuksen vuoksi.

                Comment


                • #9
                  Onkos muutn tuo 360 ollenkaan mahdollista etuvetoisella? Itse en ainakaan ole koskaan onnistunut..

                  Comment


                  • #10
                    Ei siinä 360:ssä tarvita muuta kuin vauhtia joten siitä vaan treenaan. Tekihän Kankkunen 360:set Suomen tai Ruotsin rallissa ihan pätkällä kun pääsi perä vähän karkaamaan. Oli varmaan muutama toisto takana...

                    Comment


                      #11
                      Hyvin pitävä käsijarru edesauttaa pyörähtämistä.
                      Pieni vastaheitto, pyörähdys -ja kaasua.

                      Comment


                        #12
                        Jakso kärsi kyllä valitettavan paljon toimittajaharjoittelijan heikosta jutunteosta. Juttuhan oli kuin kamera olisi vain jätetty päiväksi pyörimään kojetaululle. Juontamisen ja jutunteon sijaan nyt piti tyytyä kuuntelemaan ihan vain tavallista jäykkää keskustelua ajon aikana. Oli kuin taksiin olisi laitettu kamera. No, jostainhan se on toki aloitettava...

                        Comment


                        • #13
                          Joka vetotavalla olen pyöräyttänyt tuon 360. Takavedolla menee pienimmällä vauhdilla, ainoastaan etuvedolla tarvi käyttää kässäriä.
                          Quattrolla piti tuolla kivenlahden jäällä harjoitella, toka kerralla sitten matka jatkuikin jo eteenpäin :)

                          Comment


                            #14
                            Vielä startista pikkanen kommentti:
                            Liinpäällä on melko hauska tapa välillä lausua autot niiden kotikielellään ja välillä niinkuin Einari-vainaa olisi sen lausunut.
                            Niinkuin tänään ylilausuttu Dadsh Diiman ja heti perään mainittiin Porilaisittain Ford Gåugar ja kaupan päälle tupla-geellä.

                            Täysin samantekevää mutta pistääpä vaan korvaan.

                            Comment


                            • #15
                              Alkuperäinen kirjoittaja ^juuh^
                              Onkos muutn tuo 360 ollenkaan mahdollista etuvetoisella? Itse en ainakaan ole koskaan onnistunut..
                              Joo, 80km/h vauhdissa maantiellä ja paluu omalle kaistalle. Kustanti Carinaan vilkunlasin ja sumuvalon. Onnistui kerrasta ilman harjoittelua, eikä tarvinnut ees käsijarrua. Vastaohjauksestakaan en oo ihan varma, mut kuitenkin kortti oli ollut silloin jo reilut 2kk, että taito oli sinänsä hallussa.

                              :-P

                              Comment


                              • #16
                                Kuinka pienessä tilassa tuo tehtiin? Itse olen ainakan Saabin 95:lla heittänyt about 2-3 kaistan leveydellä auton 360 astetta (suljettu alue). Eka vain käsijarrulla perä toiseen suuntaan ja sitten kova vastaheitto, kivasti se pyörähtää. Pitää vain olla kärppänä vaihteiden kanssa.

                                Comment


                                • #17
                                  Vähän menee offtopic
                                  Kymmenen vuotta sitten aiheutti pientä sydämen tykytystä kun tuli tehtyä 360 käännös perävaunullisen säiliörekan edessä ohituksen jälkeen, tavallisella maantiellä. Vauhtia satasen paikkeilla, säiliöauto 80. Ei ollut tarkoitus... Tuli vaan kivat spoorit eteen. Kyydissä olijatkin tarvitsivat tupakkitauon seuraavalla bussipysäkillä...

                                  Comment

                                  Working...
                                  X