Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi unissa

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi unissa

Audismi on tarttuva sairaus: Aluksi se vain nielee kilometrejä allasi, seuraavaksi Hän vaatii kaiken aikasi ja tarmosi. Kun alitajuntakin päättää antaa Audille periksi, on tulos seuraava:

Pariin eri otteeseen olen yöllä nähnyt lyhyitä pätkiä tyyliin; "jotain pientä hydrauliikkapuolelta menee rikki" tai "raidetangon pää pettää keskellä mutkaista metsätietä". Yksinkertaisia juttuja vähänkin auditekniikkaan perehtyneille.

Mutta toissaöinen oli ensimmäinen iso koneremppa: Aluksi ajelin kohti Someroa, alla oli leveä, suora ja tasainen moottoritie. Asfaltti syvän mustaa ja tiemerkinnät kirkkaan keltaisia. Ideaalinen baana lötkökuskille. Puolivälissä matkaa jostain kumman syystä tiesin, että pommi on hajonnut. Kaarsin seuraavasta risteyksestä oikealle ja ajoin suoraan halliin. Kaverin kanssa ensin irroitimme pommin ja sen jälkeen koko moottori piti nostaa paikaltaan...

Mottihan lähti irti nopeammin kuin ajatus. Seuraavaksi saapui varaosa. Pommi vain sattui olemaan pienen yksiön kokoinen ja ilman mitään miettimisiä aloimme asentamaan moottoria pommin sisään, sen kylkeen yht'äkkiä ilmestynen aukon läpi. Tarkoituksena oli tietenkin asentaa lopuksi pommi auton moottoritilaan. Viisisylttyinen oli kuitenkin jossain vaiheessa kasvanut aika reippaasti, muistuttaen lähinnä Massey-Fergusonin tuotteita (ainakin alakerraltaan). Eli takaisinnostamisesta muodostui pieni ongelma. Onneksi samassa hallissa sattui olemaan baaritiski, jonne menin värväämään nostoapua. Löysin baaritiskiltä pari rotevaa veljestä aikamoisessa tuiterissa. Selvitin tilanteen ja vaikka kaverit kovasti vakuuttelivat yhteistyöhaluaan, niin tiesin ettei hommasta tulisi yhtään mitään.

Siitä siirryinkin sujuvasti Doom/Quake-tyyppiseen ongelmanratkaisu-räiskintä-kenttään. Mutta se onkin sitten ihan eri tarina.

Onko muiden käyttäjien tila yhtä vakava? Tunkeeko Ajoneuvos uniin? :)

Aluksi ajelin kohti Someroa, alla oli leveä, suora ja tasainen moottoritie.
    Tosta moottoritiestä Salon ja Someron välille mä oon kyl nähny unia, autoista en ihan noin rankasti... :D

Comment

Kannattaa laskea uudelleen ne tämän päivän lokeron pillerit.

Comment

Mä en jostain syystä näe kuin UrS4-unia ja S6-unia...!?

Comment

Tosta moottoritiestä Salon ja Someron välille mä oon kyl nähny unia, autoista en ihan noin rankasti... :D
          Tarkemmin ajateltuna tuo taisi olla se epätodennäköisin osa unesta. Eikös tätä väliä rempattu pari vuotta takaperin? Nyt alkumatkasta pitää väistellä huonosti paikattuja kuoppia ja Perttelin jälkeen tasainen ajoura löytyy lähinnä ajamalla puolittain vastaantulevien kaistalla.

Comment

mä nään unia siitä että joskus ois varaa ostaa uusi audi :)

Comment

Oli pitkä suora ja sanoin paremmalle puoliskolleni, että kattoo mittarista
              paljon menee:

260km/h ja 17000rpm

Ei kannata kaikkien tulla kokeilee tänne härmäläisen Audia:)))

Lokerot ollu tyhjänä pillereistä jo jonkun aikaa...

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja Jankka
                260km/h ja 17000rpm
                Vois viedä seuraavassa unessa välitysten rukkaukseen ton... vähän vaan naurutti. Unet on hauskoja, joskus.
                Vielä kun oikeasti itse näkis niitä, tai oikeammin muistaisi.

Edit: Ei ku nii joo, olit vasta vaihtamassa kakkoselle mutta heräsitkin sitten jo?

Comment

Mie kävin joskus kaverin kanssa kymmenen-yhdentoista aikoihin illalla siirtämässä tallilla moottorin nurkasta keskelle tallin lattiaa, kun se seuraavana päivänä oli lähdössä uudelle omistajalle. Kaveri veti liinasta kuormalavaa ja itse pidin moottoria pystyssä ettei se kaadu. Seuraavana yönä sitten heräsin siihen, että EI S**TANA SE MOOTTORI KAATUU PÄÄLLE ja ei muuta kuin äkkiä pitämään sitä pystyssä. Heräsin sitten siihen, kun seison sängyssä ja pidän seinää pystyssä. Meinas naurattaa. :)

Comment

Menee Fox Mulder osastolle mutta:
                    Näin unta että ajelin vanhempieni luo mutkaista hiekka tietä yhtäkkiä auto sai kauhean tehopiikin ja löi sutia kaikilla pyörillä. Seuraava havainto oli se että pusikko rytisi ja ilmassa oli lasia. Olin ajanut perä edellä metsään ja auto oli osunut isoon puupinoon. Emäntä huusi kyydissä "sulla ei oo vakuutusta!". Heräsin ja kerroin emännälle unesta. 2 päivää myöhemmin Audin perä oli oikeasti kasassa, kun vanhempi rouvas henkilö ei osannut odottaa että audisti pysähtyy stop merkille. Unia tulee nähtyä ihan liikaakin. Jos kaikki laulaisin täällä niin tänne laitettas varmaan semmonen pöpi-lista.

Comment

Jääkö teillä ikinä uni päälle? Mie näin kerran unen, jossa voitin lotosta ja oli uusi pakasta vedetty öödi pihalla oottamassa. Aamulla heräsin ja olin vieläkin siinä toivossa. Ihan kuin oisin noussut vain nokosilta. Lähin kävelemään parkkipaikalle ja siellä kuumeissa etsin sitten tätä uutta hienoa mustaa ärässää. Nolotti kun huomasi sitten että siellähän se oma 12-vuotias b5 seisoo omassa ruudussaan. Siinähän oli sitten tietenkin muitakin ihmisiä parkkipaikalla. "thumbs up"

Comment

Jurasic park...

Mua on jahdannut albiino tyrannosaurus pitkin havumetsiä yhden ja toisenkin kerran. Mitäköhän se symboloi... Vaimoa? Räiskintäpeli tyyppisiä unia näkee useinkin. Kerran vaimo oli naureskellut kun olin huutanut "jihaa" unissani ja ollut kauhea action päällä. Hetken päästä oli alkanut kuulua uikutusta ja vaimo oli päättänyt herättää mut ja kysynyt mikä hatätänä. Johon olin peloissani vastannut: peikot söi mun jalkoja...

Comment

Saksantuontia ( audiani) odotellen näin unen: Diileri oli tuonut punaisen avoaudin. Koeajoin sen ja hieno peli. Satuin kysymään: "Miten tähän laitetaan rättikatto paikalleen ?"Vastaus: " Tähän ei saa kattoa"

Heräsin:)

"Työunet" eläkeläisellä on sitten erikseen: patruunat loppu rynnäkkökivääristä yms

Comment

Parempi etten ala kertoa omista unistani täällä...autoja niissä harvemmin on;)

Comment

Heräsin sitten siihen, kun seison sängyssä ja pidän seinää pystyssä.
                              Putosin!

Joskus sitä on miettinyt että tarviiskohan enää töitä tehdä jos ois saanu kaikki omat toilailut kuvattua videolle.

Comment

Kyllä on autot ja etenkin Audit olleet unissa jo kohta 20 vuotta. Niin pahasti on pää jo rinkuloitunut. Nykyisen kulkineen hankintareissun (Hesa) jälkeisenä yönä näin unta, että kävimme ostamassa auton ja unelmani oli toteutunut. Aamulla heräsin ja ajattelin, että olipa jotenkin todentuntuinen uni ja kas kummaa, eihän se ihan unta ollutkaan, kun ostos oikeestikin seisoi pihassa. Joskus ennen on ollut tosi todentuntuisia unia, mutta totuus on sitten aamulla valjennut. Untahan se vaan oli ollut.

Comment

Working...
                                X