Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Toi minun A5 teema on kyllä siisti kun vaihtaa "sivua" esin viestit niin pohja teemana takaapäin kuva A5 sesta , soitin valikossa kuva sisältä ..........
Kuvankäsittelyn ekspertti esittäytyy, hyvää päivää!
Millä ihmeellä väännätte jostain digikameran kuvasta sellaisen, joka pakkautuu oikeaan kokoon (eli puhelimen ruudulle sopivaksi) ja vielä niin että sitä kehtaa katsella?
Tein eilen yhden pikaiseen ja siitä tuli aika vammaisen näköinen: http://www.ownskin.com/theme_detail?t=x0F9XjoC
Ei sen mun mielestä tarvi olla just sen kokonen. Tuos tehdes saat itte sellasella "neliöllä" sihdata et mikä kohta kuvasta tulee näkyviin. Mun mielestä se on vain minimkoko siinä se koko. Ei mulla ainakaa ollu kumpikaa kuva just sen kokonen.
Mutta jos haluaa raapasta koko auton kuvan jostain ottamastaan digikuvasta, niin silloin täytyy muokata kokoa. Laadun hinnalla ilmeisesti, vai onko mahdollista pienentää kuvaa jollain työkalulla niin, että siitä tulisi vielä järkevän näköinen?
Aki, photoshopilla teet vaikka 170x170 pixeliä kokoisen kuvan.. ja kutistat sen alkuperäisen siihen sopivaksi. leikkaamalla tai kutistamalla. Konsteja on yhtä monta kun tekijöitäkin.
OT: Tuli tuosta Leevistä mieleen, että näin yksi päivä Audin jonkan konttiin oli liimattu juuri tuollainen kuva jossa Leevi pissii. Ja siihen kohtaan johon liru pääsee, oli liimattu bemarin merkki.
Saako tuon Quattro liskon animoituna jotenkin toimimaan myös taustakuvana? Animaati toimii kyllä ainakin e50 galleriassa, mutta ei sitten kun valitsee "taustakuvaksi"...
On muuten hyvännäköinen kun on koko näytön kokoinen...
Saako tuon Quattro liskon animoituna jotenkin toimimaan myös taustakuvana? Animaati toimii kyllä ainakin e50 galleriassa, mutta ei sitten kun valitsee "taustakuvaksi"...
Comment