Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 2,4 ltr -04 osto kiinnostaa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    A6 2,4 ltr -04 osto kiinnostaa

    Olen vaihtamassa nykyisen autoni (V70 II) vuoden 2004 bensa A6:een. Kyseessä uusi korimalli. Onko autossa jotain mitä erityisesti pitäisi tarkistaa / tutkia? Autolla ajettu 75 tkm.

    Kiitos asiallisista vastauksista etukäteen.

    #2
    Auto rekisteröity 9/2004 eli on jo uutta mallia. Olen saanut nyt ristiriitaista tietoa jakopäästä, eli toisen tiedon mukaan ketju ja toisen hihna. Onko varmaa tietoa kumpia autosta löytyy / pitäisi olla?

    Comment


      #3
      Ostin sitten -05 2,4 ltr multitronicin. Hieno auto kertakaikkiaan.

      Volvofoorumia tulee tosin ikävä koska sieltä sai nopeat ja asialliset vastaukset kysymyksiinsä. Tuntuu olevan täällä "Audimekassa" hieman eri meininki ;-(

      Comment


      • #4
        Nostetaanpas vanha ketju ylös, kun ihmettelin tätä itsekin ostaessani omaani. Eilen tuli siis tehtyä kaupat -05 2.4:stä.

        Itse asiaan: 2.4:ssä ja myös uudessa 4.2:ssa on ketjut nykyään.

        Tästä sukeutui nimittäin työpaikalla pitkä selvittely kun työkaveri oli äkännyt naapurinsa 4.2:sta että jakohihna (joka osoittautui siis lopulta ketjuksi) on tavallaan väärässä paikassa eli koneen takana. Joku sivistyneempi nyt sitten kertoo missä vaiheessa hihnat on muuttuneet ketjuiksi ja koneen rakenne "käännetty"?

        Comment


          #5
          Jos en ole väärin ymmärtänyt, niin ketju löytyy vain multitronicin yhteydessä, muutoin vielä hihna.

          Comment


          • #6
            Mä lueskelin tota esitettä ja kyllä se taitaa mennä niin että tässä uudessa 4F-mallissa tämä 130kW 2.4 on aina ketjulla, riippumatta vaihteistosta. Tätä tukisi myös ton vehkeen huoltokirjan huolto-ohjelma.

            Koneet vaihtui siis tuossa malliuudistuksen yhteydessä.

            Comment


              #7
              A6 4f

              No onkos 2.0 TFSI sitten hihnalla aina?
              Ihmetelin tossa vk-loppuna kaverin autossa kun on 2.4 niin huoltoväli olis vain 20tkm ja omassa 2.0 30tkm. Mikäs siinä niin ratkasevaa on kuin toisella saa painaa 10tkm kauemmin ennen ekaa huoltoa?

              Comment

              Working...
              X