Pyydä sitä lähettää ne mh:n rahdilla siten että sulla on paikanpäällä oikeus tarkastaa tavara ennen kuin lunastat. Jos ei oo mitä piti jätä lunastamatta. (rahtiennakko ko se nyt oli nimeltään)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Huijari liikkeellä!
Collapse
X
-
Postiennakossa on vaan sellainen ongelma, että myyjä puolestaan joutuu ottamaan riskin, että maksaako sitä kukaan vai ei. Jos ei, niin tavara palaa kyllä takaisin, mutta jonkun pitää maksaa ne käsittelykulut. Ja niiden ennakkoon pyytämisellä heitetäänkin riski taas sinne ostajan suuntaan :)
Ennakolla ei käsittääkseni kyllä pääse tavaraan käsiksi, ennen kuin sen maksaa. Eikö se kuittauskin pidä tehdä ennen kuin saa sen paketin? Ja kuittauksen jälkeenhän vastuu siityy kuittaajalle. Renkaat nyt tosin sentään näkee jo ilman paketin avaamistakin, että onko niitä vai ei :)
Comment
-
Ennakolla ei käsittääkseni kyllä pääse tavaraan käsiksi, ennen kuin sen maksaa.
Tuossa kesällä kun typ89 oli myynnissä, niin sain yhteydenoton joltakin Bruce Carterilta, joka oli kiinnostunut ostamaan auton näkemättä koko autoa. Maksu olisi tapahtunut Paypalilla. Sanoin hänelle, että en omista Paypal tunnuksia (tottakai omistan) ja ainoastaan käteinen käy maksutavaksi. Seuraava sähköposti olikin pitkä mainospuhe Paypalin helppokäyttöisyydestä ja luotettavuudesta. Tämä Bruce olisi itse maksanut rahtikulutkin. Siinä vaiheessa rupesin jo epäilemään, koska pyyntihintani autosta oli noin 200e. Hän ei missään vaiheessa edes kertonut että missä hän asuu. Lopuksi kyllästyin häneen ja vastasin hänelle jotakin tyyliin: "Sorry, but I have some drug debts and I don't want my money to be traced. So cash only.". Siihen loppui yhteydenotot hetkeksi :D Muutaman päivän päästä sama mies otti uudelleen yhteyttä, tismalleen samalla tekstillä. En enään jaksanut vastailla sille.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja bonus Näytä viestiEi kait sitä uskalla kohta netistä ostaa mitään..
Comment
-
No nytkö se saamarin taliaivo (sinisalo) on hommannu tunnukset jo tänne? Saa taas alkaa googlettaa joka numero läpi ennen kauppojen tekoa. Onko mitään tietoo millä nikillä kirjoittaa et sais potkittua pihalle?
isäntä bongas mesefoorumilta tämmöisen:
Terve, Sami Sinisalo on varastanut Roope Nummelinin lompakon papereineen turkulaisesta ravintelista. Erittäin lämpimät kahveet on odottamassa tätä Sinisaloa korvapuustin kera. Ja tämä ei ole mututietoa."Viimeksi muokannut Crash_; 7.9.2011, 23:00.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Juha Näytä viestiilmeisesti sama sinisalo varastanut jonkun henkilöllisyyden.
Comment
-
Vittumaiseksi tehty tuo korvaus homma, kun syyllisellä ei ole rahaa niin korvaukset otetaan valtiolta. Ja kun syyllinen on perse auki aina, niin homma menee perintään, perintä kestää ?viisi vuotta? jonka jälkeen velka vanhentuu.
Eli perjaatteessa sinä, minä sekä muut veron maksajat kuittaavat tämänkin homman. Tai no, käytännössä me kuitataan tämäkin....
Comment
-
No onneksi tuo Sakonmuuntorangaistus on palautumassa, noi pellet tulee vielä istumaan piiiitkään jos on monta tapausta listalla :)
Comment
-
No mulla on yks käräjien päätös et eräs joutuuu korvaa mulle autoon (ex auto nykyään) peilin. Nykyään ku valtionkassa ei korvaa omaisuus korvauksia (niin siis mulle sanottiin) nii perintätoimisto on koittanu saada tota rahaa jo jokusen vuoden,mutta luultavammin en sitä koskaan tuu näkee.
Onhan se toisaalta kiva et joutus nuo nilkit istuu hetkeksi, mut sielläkin olo on ku hotellissa. On telkkaa,pleikkaa,kaapelikanavia yms. Nii onko tuo nyt rangaistus vai loma pikemmin??
Comment
-
Ei ole valtionkonttori ennenkään maksanut omaisuusvahingoista määrättyjä korvauksia eli ei mee verorahoista. Perinnässä ei ole mitään aikarajaa jos muistaa uusia perinnän. Ilman uusintaa menee vanhaksi.
Epätodennäköistä on saada rahoja huijareilta, mutta kannattaa silti uusia perintä koska hirveellä munkilla joku niistä voi mennä jopa töihin joskus.
Tapaus homejuustokin oli bongattu ratikkakuskina, voi olla parista tilistä ulosmittausta!
Comment
-
Pääsäännön mukaan jos perijänä on yksityishenkilö ja velka/korvaus on ulosottokelpoinen, velka vanhenee lopullisesti 20 vuodessa sen ulosottokelpoiseksi tulemisesta lukien. Joissain tilanteissa tuomioistuin voi antaa max 10 vuotta lisää perintäaikaa. Tämä siis siitäkin huolimatta että perintätoimet on säännöllisesti uusittu.
Comment
-
-
Pitihän se itsekin mennä tähän roope nymanin raisiosta (sinisalo) vedätykseen. Oli ffp:llä ostoilmo g60:sen lastusta. Vastaili kysymyksiini ihan asiantuntevasti, jne... No maksoin sitten ekana rahat tilille, niinkuin oon aika kauan menetellyt, ja sen jälkeen paketti lähtee tulemaan. No kun olin maksanut tähän yllämainitulle tilille, niin ukko katosi. Kaiken lisäksi maksun saajan kohdalla luki nummelin, eikä nyman. Siinä vaiheessa alkoi allekirjoittaneella tulla vähän huijattu olo, joka osoittautui todeksi näitä nettikeskusteluja luettuani. Ois pitänyt aikasemmin lukea....
Comment
-
Vastailiko puhelimessa vai tekstiviestein? On jäänyt sellainen kuva tuosta Sinisalosta, että tekee kauppaa ainoastaan tekstiviesteillä. Siispä kannattanee homma unohtaa jos ei puhelimessa voi puhua.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jussi1967 Näytä viestitaisimpa selevittää yhden huijarin.
todennäkösen hujestajan nimimerkin saa privana.
Comment
Comment