Varoitus!
Varottaisin forumin käyttäjiä todella huonosta kauppakumppanista. Lähetin 2 sarjaa vanteita matkahuollon välityksellä ennakkona täältä Torniosta Helsinkiin hyvässä uskossa, että ostaja lunastaa ne. Kauhealla kiireellä pakkasin asianmukaisesti tuotteet ja järjestin kuljetuksen, että ostaja saisi vannesarjat viikonlopuksi hänen Audi S3 alle. Käsitykseni mukaan sarjoilla oli kiire tai halu saada tuotteet mahdollisimman nopeasti tekstiviestiin perustellen ”saitko pyörät lähetettyä”. Tietysti jos Audiclubin myynti ilmoitusten kautta otetaan yhteyttä niin sitä tietenkin hyvässä uskossa tavaraa mielellään lähettääkin vaikka huonoja kokemuksia on tullut ennakko lähetyksistä. Kului päivä jos toinenkin ja aloin kyselemään, että mikä tilanne vanteiden haun suhteen. Perustelin hänelle, että huonoja kokemuksia ennakko lähetyksistä joten mukava tietää missä mennään. Ostaja oli joutunut yhtäkkiä työkomennukselle tekstiviestin mukaan ja taas annettiin uutta haku aikaa yks toisensa perään, että kyllä varmasti vanteet haetaan. Eihän siinä mitään mutta ostajia oli muitakin ja vanteet venyy Helsingin matkahuollossa. Ostajan kommentti kyseiseen lauseeseen oli ”myy vain jos joku haluaa ostaa”. Tässä vaiheessa alkoi hälytys kellot soimaan, että ostajalla ei varmastikaan ole halu tai aikomus edes hakea vanteita. Aloin hieman kerätä asian suhteen yhteenvetoa. Ostajan nimellä, osoitetiedolla ja prepaid numerolla ei löytynyt mitään tietoa joten onkohan tällaista ostajaa edes olemassa. Kysyin matkahuollosta onko tällainen henkilö ilmoittanut hakevansa tavarat myöhemmin. Aikaa oli kulunut jo sen verran, että säilytysmaksua aletaan perimään. Normaalisti luulisi ostajan ilmoittavan matkahuoltoon jos ei kykene noutamaan tilattua tuotetta esimerkiksi työesteiden takia jolla välttyisi säilytys maksulta. Varmaan tiedättekin mikä vastaus oli. Eipä ollut ilmoitettu matkahuoltoon yhtään mitään! Vanteet palautuu näillä näkymin tulevalla viikolla. Mukava tuollainen kahden suunnan yhteensä 200 euron rahti maksaa sitten ostajan toimesta. Ostajalla oli ilmeisimmin nyt niin mukava käyttää pari viikkoa vanteita Helsingin matkahuollossa, joten suuri kiitos ns.”ostajalle” tästä. Tilanne on tällä hetkellä se, että puheluihin ei vastata eikä myöskään viesteihin joten asia on loppuun käsitelty. Uskon, että muillakin on kyseisestä kauppa kumppanista sanottavaa joten laitan ostajan yhteystiedot esille niin vältyttäisiin turhilta lähetyksiltä sekä turhilta kyselyiltä. Cristian Munoz-Konnu, Sturenkatu 43 C 43, 00550 Helsinki, 0468905473 ja toimii ilmeisimmin sähköpostilla tane23_14@msn.com sekä viestit lähettäjä lyhenteellä crisu -crisu-
Varottaisin forumin käyttäjiä todella huonosta kauppakumppanista. Lähetin 2 sarjaa vanteita matkahuollon välityksellä ennakkona täältä Torniosta Helsinkiin hyvässä uskossa, että ostaja lunastaa ne. Kauhealla kiireellä pakkasin asianmukaisesti tuotteet ja järjestin kuljetuksen, että ostaja saisi vannesarjat viikonlopuksi hänen Audi S3 alle. Käsitykseni mukaan sarjoilla oli kiire tai halu saada tuotteet mahdollisimman nopeasti tekstiviestiin perustellen ”saitko pyörät lähetettyä”. Tietysti jos Audiclubin myynti ilmoitusten kautta otetaan yhteyttä niin sitä tietenkin hyvässä uskossa tavaraa mielellään lähettääkin vaikka huonoja kokemuksia on tullut ennakko lähetyksistä. Kului päivä jos toinenkin ja aloin kyselemään, että mikä tilanne vanteiden haun suhteen. Perustelin hänelle, että huonoja kokemuksia ennakko lähetyksistä joten mukava tietää missä mennään. Ostaja oli joutunut yhtäkkiä työkomennukselle tekstiviestin mukaan ja taas annettiin uutta haku aikaa yks toisensa perään, että kyllä varmasti vanteet haetaan. Eihän siinä mitään mutta ostajia oli muitakin ja vanteet venyy Helsingin matkahuollossa. Ostajan kommentti kyseiseen lauseeseen oli ”myy vain jos joku haluaa ostaa”. Tässä vaiheessa alkoi hälytys kellot soimaan, että ostajalla ei varmastikaan ole halu tai aikomus edes hakea vanteita. Aloin hieman kerätä asian suhteen yhteenvetoa. Ostajan nimellä, osoitetiedolla ja prepaid numerolla ei löytynyt mitään tietoa joten onkohan tällaista ostajaa edes olemassa. Kysyin matkahuollosta onko tällainen henkilö ilmoittanut hakevansa tavarat myöhemmin. Aikaa oli kulunut jo sen verran, että säilytysmaksua aletaan perimään. Normaalisti luulisi ostajan ilmoittavan matkahuoltoon jos ei kykene noutamaan tilattua tuotetta esimerkiksi työesteiden takia jolla välttyisi säilytys maksulta. Varmaan tiedättekin mikä vastaus oli. Eipä ollut ilmoitettu matkahuoltoon yhtään mitään! Vanteet palautuu näillä näkymin tulevalla viikolla. Mukava tuollainen kahden suunnan yhteensä 200 euron rahti maksaa sitten ostajan toimesta. Ostajalla oli ilmeisimmin nyt niin mukava käyttää pari viikkoa vanteita Helsingin matkahuollossa, joten suuri kiitos ns.”ostajalle” tästä. Tilanne on tällä hetkellä se, että puheluihin ei vastata eikä myöskään viesteihin joten asia on loppuun käsitelty. Uskon, että muillakin on kyseisestä kauppa kumppanista sanottavaa joten laitan ostajan yhteystiedot esille niin vältyttäisiin turhilta lähetyksiltä sekä turhilta kyselyiltä. Cristian Munoz-Konnu, Sturenkatu 43 C 43, 00550 Helsinki, 0468905473 ja toimii ilmeisimmin sähköpostilla tane23_14@msn.com sekä viestit lähettäjä lyhenteellä crisu -crisu-
Comment