Varauduin itsekin lapiolla tänään, ihan sen takia jos pitää muita auttaa pois hangesta :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Missä q-kelit?
Collapse
X
-
Täytyy myöntää että takaveto ei ollut optimaalinen valinta tähän keliin. https://onedrive.live.com/redir?resi...t=photo%2cjpg/Viimeksi muokannut TeroPee; 12.1.2016, 15:31.
Comment
-
Aamu 4 kun töihin lähdin niin eipä ollu aurauskalustosta tietoakaan, umpi hangessa esp off asenossa ja töihin yhtä nopeastu kuin normaalistikkin. Kulutus tais olla vaan huomattavasti korkeampi kun normaalisti :D
Duunissa 1.5h ja krameri sammu kun saunalyhty ja siitä lähtien ihmetelly huoltomiehen puuhia :P
Comment
-
Vieras
Mikäs vika vajakissa :)
Hyvin menee kelistä riippumatta, en ole tukkona valoissa enkä liikkeessä. Taitaa olla kuskista kiinni ( provo? no totta hitossa on).
Comment
-
Käytiin kolleegan kanssa toisella toimistolla tässä keskellä päivää. Luonnollisesti valittiin meikäläisen q kolleegan vajakki-V70 sijaan. Kaveri tokaisi että mulla taitaa olla jotain vikaa autossa, kun se ajolinjat ei tahdo pysyä millään ruodussa ja kyllä etuveto-Volvo lähtee valoista ihan suoraan :) Totesin että ehkä mulla on huonot renkaat tai alustassa vikaa, näin tää vaan käyttäytyy. Tuli kommenteista vähän samanlainen fiilis kuin vaimon kanssa viikonloppuna (ref. mun toka edellinen viesti tässä ketjussa).
Olipahan apparin kauhukahvallekin jotain käyttöä :)
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja vihijtap Näytä viestiMissäs jäällä kävit pyörittelemässä?
Comment
-
Muuten pärjää kyllä vajaavetoisellakin, mutta Helsingissä kaduille parkkiin saaminen ja sieltä pois on aika tuskaa. Kumpulan mäellä ESP rutisi koko matkan korttelin ympäri tyhjää tilaa etsien jo kadulla.
Hieno valinta oli aamulla ottaa vajaveto quattron sijaan. Propsit itselleni!
Comment
-
-
Tähän päivään saakka oon leikkinyt tilanteen ja sen hetken mielialan mukaan nelivedon ja takavedon välillä, eli veto sen mukaan miltä tuntuu, mutta tänään oltiin aika vahvasti nelivedon kannalla.
Tonnikeiju liikkuu kivasti, mutta pysähtyminen on sitten mitä on, yksi T-risteys meni sopivasti pitkäksi.
Näytti taksari ymmärtävän miksi olin poikittain edessä :D
Comment
-
Töimaalle tullessa oli iloinen yllätys. Aura ei ollut vielä käynyt kolaamassa parkkipaikkaa. Itse asiassa päinvastoin, pihan liittymän kohdalta oli katu aurattu ja tuupattu vielä auravalli siihen liittymään. Ja just sinä päivänä kun satuin lähtemään urssilla töihin :)
Tuulilasille asti pöllähti lunta mutta vauhti ei paljon puutunut kun siitä puskin läpi. Golfin kanssa olisi jäänyt menemättä, jäin sillä omalle pihatiellekin jo kerran kiinni kun on muutaman metrin mittainen loiva nousu.
Comment
-
Jäällä oli viikonloppuna q-kelit! 20cm teräsjäätä ja hyvin kesti 2000kg möhkäleen :D
Tästä muutama lisäkuva -> anttipullinen.kuvat.fi/Winterfun
Comment
-
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viestiJoku denverin "go pro" malli. Oli jäänyt väärät asetukset ja ei tullu fhd kuvaa. Virhe korjattu ja testiä taas joku pvä. Kyllä se vähän tuoksahti, mutta ei käytännössä lainkaan.
Comment
Comment