Aamulla oli Espoossa pikkuteillä q-kelit, joissa jopa tuo vääränmerkkinen neliveto jaksoi sutia kaikilla neljällä pyörällään ja mennä pienessä hallitussa luisussa :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Missä q-kelit?
Collapse
X
-
Tää alkaa olemaan jo todella surullista. Ei tuu quattro kelejä kun vasta joskus tammikuussa korkeintaan ja pilkillekkään ei täällä etelä-suomessa tule pääsemään pitkään aikaan. Kai sitä täytyy pohjosempaan muuttaa talveks.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja vaaltone Näytä viestiEspoossa tänään kauden ekat q-kelit!!!
Comment
-
Kitkat vai nastat q-kelien leikkeih, nimen omaan kestävyyden kannalta? Tätä olen pohtinut, kummat kestää paremmin leikkimistä PK-seudulla. Kummatkin kuluu varmasti, mutta ei ne nastat ihan helpolla irtoa. Mutta meneekö kitkat mihin kuntoon, kun joutuu vetämään lumen puutteen takia kylki edellä hieman jäisellä asvaltilla?
Comment
-
Itsellä on ainakin nokian hakkaseiskoissa kestänyt aika kiitettävästi nastat jo nyt neljättä talvea, vaikka on melko runsaahkosti tullut jäätyneellä asfaltilla ja vähälumisella pinnalla leikittyä. Yhden käden sormilla oli laskettavissa irronneet nastat, kun viimeksi renkaita vaihdoin. La-su yönä oli kyllä aika kiitettävät q-kelit ainakin Sipoo-Espoo välillä suolaamattomilla teillä, kun jo valmiiksi jäätyneelle pinnalle alkoi vielä sataa nollakelissä vettä, joka jäätyi samantien. Lähinnä tuli luistinrata mieleen aika monessa paikassa, ei mikään ihme että oli useampi autokin käynyt halailemassa kaiteita. Jännä juttu sinänsä, että jos näkyvää lunta sataa vähän, niin keskinopeudet tippuu monilla puoleen, mutta mustalla jäällä vedellään ihan surutta rajoitus+10 niihin mutkiin... :)
Comment
-
Mulla on S3:ssa yhden talven ajetut Hakka8 nastarenkaat. Olisko ollut yhteensä 6 nastaa irronnut. Eli hyvin pysyvät vaikka tulee aika säännöllisesti annettua kakkua oikein kunnolla..-
Miika ne lumisateet eilen oli melko paikallisia. Esim. Leppävaarassa ei ollut yhtään ja Tuomarilassa 5cm. Kts. mun FB:stä tai Instasta kuva.
Comment
-
Kyllä harmittaa. Olen ollut joulusta asti ollut Etelä-Savossa evakossa ja q menee täällä ihan hukkaan. Paikkapaikoin Saimaalla on kyllä paksua jäätä muttei tarpeeksi että sinne autolla uskaltaa. Huomenna illaksi kotiin Espooseen, mahtaako siellä olla jo kaikki tiet suolattu / aurattu / sulaneet?
Comment
-
Vieras
Merza vetää kahvat edellä pitkin Tiksin raittia :D
Tuli itsekkin ajettua kunnolla sisään 3C Passatin 3.2 kone, DSG ja Haldexi. Kivasti menee kylki edellä ja liikenneympyrää ympäri.
Comment
Comment