Alkuperäinen kirjoittaja Merza
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Missä q-kelit?
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja jarpale Näytä viestiSoita heti tänne.
Täytyy laittaa jo valmiiksi pikavalinta ykköseen...
Comment
-
Vieras
-
Comment
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Juha| Näytä viestiJa kerro mikko foorumills kans, osataan sit porukalla tulla potkimaan renkaita ja heittään suolaa naamalle!:D
Meneepäs nyt kuittailuksi, etenkin kun talveksi ei ole omaa nelivetoa...
Comment
-
Paljon Jere maksaa jos laitat tohon Marsuun pari vetaria lisää, Torsenin, manuaaliaskin, lisää tehoa ja uuden ESP:n?
Onhan toi Centteri tossa 3 km:n päässä... A5 SB TFSIQ?
Täytyy nyt kuitenkin katsoa miten se talvi lähtee tuolla käyntiin. kyllä broidikin näytti hyvin pärjäävän viime talvena omalla Baijerin Ladallaan.
Comment
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Merza Näytä viestiPaljon Jere maksaa jos laitat tohon Marsuun pari vetaria lisää, Torsenin, manuaaliaskin, lisää tehoa ja uuden ESP:n?
Onhan toi Centteri tossa 3 km:n päässä... A5 SB TFSIQ?
Täytyy nyt kuitenkin katsoa miten se talvi lähtee tuolla käyntiin. kyllä broidikin näytti hyvin pärjäävän viime talvena omalla Baijerin Ladallaan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Merza Näytä viestiPaljon Jere maksaa jos laitat tohon Marsuun pari vetaria lisää, Torsenin, manuaaliaskin, lisää tehoa ja uuden ESP:n?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Killeri Näytä viestiIlmeisesti päädyit toiseen ratkaisuun :D!
Comment
-
Vieras
Mä en kyllä odota talvea yhtään, vaikka alla olis neliveto, kelkka ja joulupukin reki poroineen... Tämän hetkinen sää Helsingissä on just perfect.
Comment
-
Mä en kyllä odota talvea yhtään, vaikka alla olis neliveto, kelkka ja joulupukin reki poroineen... Tämän hetkinen sää Helsingissä on just perfect.
Ekan kerran kun sinne ajelin transitilla niin siinä alamäen alussa pääsi suusta että voi vi%%¤ , kyllä mä sinne pääsen mutta pääsenkö pois. :)
Comment
-
Vieras
Ainoat jotka jäi pihaan viime talvena oli tummat corollamiehet, joilla oli kesärenkaat alla. :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Merza Näytä viestiTäytyy nyt kuitenkin katsoa miten se talvi lähtee tuolla käyntiin. kyllä broidikin näytti hyvin pärjäävän viime talvena omalla Baijerin Ladallaan.
Comment
-
Vieras
Tyytyväinen on eri asia kuin pärjätä ;)
Itse pärjäsin etuvedoilla vallan hyvin, hauskaahan se ei ollut.
Comment
-
-
Comment
-
Joko saa virallisesti vouhottaa alkavaa talvea? http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194...toi+lunta.html
Comment
Comment