Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 2.7t 2000

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A6 2.7t 2000

Olen katsellut tuommoista autoa tuolta ruotsin puolelta ja ne nättävät olevan ihan kohtuu hinnoissa.Niin voisiko joku näistä enemmän tietävä kertoa että mitä vikoja tuommoisissa yleensä on ja paikkoja joita kannattaa tarkastaa oston yhteydessä?Ja auto tulee olemaan automaatti.

Eikös kellään ois tietoa kyseisestä auto mallista?Yritin haullakin katsella mutta eipä oikeen löytynyt.

Comment

No tietoa on kyllä kahdesta 2.7T yksilöstä mutta vioista vähemmän. Kokeile vaikka että haiseeko sisätilaan öljynkäry n. 10 minuutin kuluttua käynnistyksestä. Vian ei tarvitse olla sen suurempi kuin öljyaukon ohi kaadettu öljytippa. Muuta vaivaa ei ole parin vuoden aikana ole ollut.

Ja eiköhän tuon 2.7T:n ostovinkkeihin päde pitkälti samat kilinöiden, kolinoiden ja nakutusten kuuntelut kuten mihin tahansa muihinkin autoihin.

Comment

Mulla on ollut tämä profiilin auto pari vuotta, ja oikeastaan ainoa "vika" mikä tänä aikana on ilmennyt, koski keskuslukitusta. Sähkövika joka voi tulla muihinkin vastaavilla osilla toteutettuihin autoihin. Hieman maalais järkeä, ja ja hieman askartelua, ja kunnossa oli taas. Vian haku vain vei aikaa.

Muuten on toiminut moitteetta, ei vikoja.

Comment

98- ja 99-alkuvuotisissa voi olla pakosarjaongelmaa, ahtimet 150tkm ja vaihtoon, huohottimen lämmityssysteemi pakollinen suomen oloissa.. (ei tosin tänä vuonna vielä tähän mennessä)
          hyvin huolletulla tekniikalla ajanee helposti puoli miljoonaa.. en näe mitään estettä.
          bensaahan nuo tuntuu syövän aika kivasti, liekkö kaasujalan ominaisuus =)

Comment

Miten tässä 00 malissa noiden ahtimien kanssa?Millä kilometreillä suunnilleen alkaa olla ahtimien huolto/vaihto ajankohtaista?Miten tuo laatikko kestää tehon lisäystä?

Comment

Minulla on ainakin laatikko kestänyt hyvin, ja tehoa noin 300Hp. Tuboista en osaa sanoa mitään..

Comment

Juuri eilen istuin 200 kilometriä kaverin vastaavassa vehkeessä ja kilometrejä alla 190+tkm ja ei ole turbojen kanssa ollut mitään ongelmia eikä edes niihin viittaavaa.

Comment

Mulla mittarissa 192tkm eikä ongelmaa. Lastu on. lootaan vaihdettu öljyt 15tkm sitten ja toimii.
                  Huohottimen kanssa tuli viimetalvena puljattua mutta nyt on uusi letkumalli kiinni ja ekat pakkaset meni ongelmitta

Comment

5 päivää olen A6 Quattro 2.7l biturbon rastissa ehtinyt viettää ja ei voi kun suositella. ihana auto!

Comment

Working...
                    X