Olen katsellut tuommoista autoa tuolta ruotsin puolelta ja ne nättävät olevan ihan kohtuu hinnoissa.Niin voisiko joku näistä enemmän tietävä kertoa että mitä vikoja tuommoisissa yleensä on ja paikkoja joita kannattaa tarkastaa oston yhteydessä?Ja auto tulee olemaan automaatti.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A6 2.7t 2000
Collapse
X
-
No tietoa on kyllä kahdesta 2.7T yksilöstä mutta vioista vähemmän. Kokeile vaikka että haiseeko sisätilaan öljynkäry n. 10 minuutin kuluttua käynnistyksestä. Vian ei tarvitse olla sen suurempi kuin öljyaukon ohi kaadettu öljytippa. Muuta vaivaa ei ole parin vuoden aikana ole ollut.
Ja eiköhän tuon 2.7T:n ostovinkkeihin päde pitkälti samat kilinöiden, kolinoiden ja nakutusten kuuntelut kuten mihin tahansa muihinkin autoihin.
Comment
-
Mulla on ollut tämä profiilin auto pari vuotta, ja oikeastaan ainoa "vika" mikä tänä aikana on ilmennyt, koski keskuslukitusta. Sähkövika joka voi tulla muihinkin vastaavilla osilla toteutettuihin autoihin. Hieman maalais järkeä, ja ja hieman askartelua, ja kunnossa oli taas. Vian haku vain vei aikaa.
Muuten on toiminut moitteetta, ei vikoja.
Comment
-
Comment
-
98- ja 99-alkuvuotisissa voi olla pakosarjaongelmaa, ahtimet 150tkm ja vaihtoon, huohottimen lämmityssysteemi pakollinen suomen oloissa.. (ei tosin tänä vuonna vielä tähän mennessä)
hyvin huolletulla tekniikalla ajanee helposti puoli miljoonaa.. en näe mitään estettä.
bensaahan nuo tuntuu syövän aika kivasti, liekkö kaasujalan ominaisuus =)
Comment
-
Hena
Comment
-
5 päivää olen A6 Quattro 2.7l biturbon rastissa ehtinyt viettää ja ei voi kun suositella. ihana auto!
Comment
Comment