Joo, ei oo ku pari penkkiä ja peltikori :) Pito alkaa olee normirenkailla ongelma. Ens kesänä sitten slickseillä..
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Ohituskiihtyvyys 80-120 km/h ja 100-200 km/h
Collapse
X
-
Alunperinhän tää on ollut Audi Coupe quattro eli siis kevyempi kuin S2.
Sisustasta on revitty: takapenkit, matot, kaiuttimet (yms) ja ovipahvit, (johtuen lähinnä että ovet menee kiinni kun Sparcon penkit tulee niin leveälle). Muuten kori aikalailla sellainen kun tehtaalta tullut.
Pelleille ei tehty mitään poislukien konepellin tuki poistettu että imusarja mahtuu sisälle.
Vanteet 17" Ultraleggerat 235/45 renkailla.
Painot menee:
Etuvasen: 376kg Etuoikea: 399kg
Takavasen: 243,5kg Takaoikea: 220kg
Etu: 62,58%
Taka: 37,42%
Comment
-
Tänään yksi veto +6 astetta ja samaa v-poweria edelleen 2/3 osaa tankissa.
Nelosella.
https://dl.dropbox.com/u/69323311/100-200.jpg
=5,83
Comment
-
Faktaahan mulla ei asiasta tietenkään ole, mutta V-powerin markkinoinnissa lopetettiin jossain vaiheessa käyttämästä sitä "vähintään 99-oktaaninen" mainosta. En sitten tiedä, tapahtuiko tämä jo ennen ST1:n kanssa tehtyjä huoltamotoimintakauppoja ja miten kaupat vaikuttavat Shell-huoltamoiden polttoainehankintoihin..
Comment
-
Paljonko tossa Mikko P:n RS4:sessa on tehoa ja vääntöä ku pelkällä nelosella kirmaa alle 6s 100-200? :)
Comment
-
Vayne: Ei oo Volvo vielä 4:sella pelialueella 100sessa mutta 130-220km/h 4:sella menee näin n.550hp/600nm/1475kg(sisältää kuskin) setillä.
4:
http://youtu.be/vHRZ3XYLoYc
http://i119.photobucket.com/albums/o...nvetosyksy.jpg
3:sella taasen käy näin:
http://youtu.be/GdFvnXcz2T4
Saa olla aika raakasti vääntöä RS4sessa että menee noita alle 6s aikoja ja siksi noita tehoja kyselin. :)
Comment
-
Juu näissä aiheen vedoissa on tarkoitus mennä kukin, miten nopeiten vaan pääsee. Oli sitten yksi vaihde tai useampi. Kuvaa kuitenkin käytännön menoa hyvin, sillä +200 vauhdeissa vasta heräävä laite on melko marginaalisella etenemiskyvyllä varustettu :)
Itsellä on noista vajaavedoista kanssa kokemusta ja ongelmahan on saada se teho tiehen, mikä audilla taas ei ole ongelma, kun siinä on ongelmana liian vähän tehoa :)
Mutta oma vajaaveto oli luokka 500 hv tehoinen, ennen kuin jäi vuoden tauolle tekniikka murheen takia. Silloin sain jo säädettyä auton niin, että joka vaihtella sai mennä kaasu pohjassa ilman turhaa sutimista. Etenee ainakin maximilla, eikä jää jalkoihin alle 200 vauhdissa siten.
Tuon takia painavan audinkin saama kiihtyvyys pidolla on melko mukava :)
Vanhat videot pikkutehoilla vielä ja ennen vaihdekohtaisia tehoja. Ilman vaihdekohtaista sutii neloselle asti, missä ei ole mitään järkeä.
http://s193.photobucket.com/albums/z...MI16265kmh.mp4
http://s193.photobucket.com/albums/z...t=Kiikala2.mp4
Comment
-
Juu toi vaihdekohtanen ahtopainerajotus on kova juttu näissä vajaavetosissa. Ite oon käyttänny noita Mickey Thompsonin ET street sliksejä(dot) kadulla kun oon halunnu pitoa, ei viime kesänä jaksannu sutia enää 3sella 525hp tehoilla noilla. Mut joo jokaisessa vetotavassa on ongelmansa. :)
Comment
-
Tuli kävästyä testaamassa läheisellä pikkukentällä, ajamassa 1000m kiihdytyksiä. Tässä yksi päivän vedoista, joita ei kertynyt kuin neljä ja alhaisilla paineilla, koska neljännen vedon jälkeen Audista porsi jarrulevy ja ajot loppuivat siihen..
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=LIb-dTTHgAQ[/ame]
269,3kmh @ 1000m, painetta 1,70bar. 0-100kmh 4,41s, 0-200kmh 10,68s. Ihan kohtuu hyvä tulos noin pienille paineille, tarkoitus oli 2,4 bariin nostaa, mutta jäi hommat tosiaan hieman kesken. Viimeisessä vedossa painetta 1,75bar ja tulos 276,38kmh @ 1000m. Mainittakoon, että Speedpartyissä meni kesällä 277kmh @ 1000m ja painetta silloin 2,1bar.
Comment
-
Tuli käytyä vetäsemässä kesän ensimmäinen ja ainoa veto Pbox:lla. Lähinnä säätöjä hain kohilleen.
Eli vedetty täysin katukunnossa, ei mitään pelleilyjä ja renkaiden lämmittämisiä yms.. Tie lähes luotisuora, 0,8% "alamäki".
80-120km/h 1,26s rankasti sutien. Piti pitää rajottajaa vasten hetken että kerää maanopeutta jotta pysyy kolmosvaihteella jotenkin alueella :) Vaihto kolmoselle alkaa vielä ennen kuin 120km/h on saavutettu.
100-200km/h 4,64s. Sisältää 2 vaihteen vaihtoa, 2-3-4.
Matala nelonen tavotteena katukunnossa ja uskon että siihen pääsen kun saan säädöt kohdilleen.
0-200km/h 6,x tavotteena katukunnossa..
Köyhä video aiheesta:
http://www.youtube.com/watch?v=rzfAql98MJ0
Comment
Comment