Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ohituskiihtyvyys 80-120 km/h ja 100-200 km/h

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Audi 80 quattro 1.8
    80-120 3.0s, lentävä kolmosella, Racechrono, 15 vetoa, ääriarvot hylätty ja loput keskiarvotettu.

    Comment


      B5 S4 farkku, 19" palloilla.

      100-200 7.9 s (3-4 vaihteet lentävä)
      80-120 on hidastunut 2.3 s luokkaan (2 s pinnasta) mutta menetteleehän tuokin (3-vaihde lentävä).
      100-150 2.8 s (3-vaihde lentävä)

      Nopeuslukemat logeista välitykset sekä renkaan koko huomioon ottaen eli pitäis olla tarkat nopeudet :)

      Comment


      • Alkuperäinen kirjoittaja vayne Näytä viesti
        B5 S4 farkku, 19" palloilla.

        100-200 7.9 s (3-4 vaihteet lentävä)
        80-120 on hidastunut 2.3 s luokkaan (2 s pinnasta) mutta menetteleehän tuokin (3-vaihde lentävä).
        100-150 2.8 s (3-vaihde lentävä)

        Nopeuslukemat logeista välitykset sekä renkaan koko huomioon ottaen eli pitäis olla tarkat nopeudet :)
        Pakko sanoo et Mikolla hiton nopee peli tuolla setupilla... Kaverilla samaa luokkaa rajummalla setillä samanlaisessa autossa. Vai ootko päivitellyt? ;)
        Taitaa melko kovasti kiihtyvyys laantua neloselle vaihdettaessa jos tuo 150-200väli on noin 5sec..

        Itellä urssi menee tuon 100-200kmh välin n.6,5-7sec (lentävä) ja näytti videosta mittaillen olevan tuo 100-150kmh n.3sec

        Comment


          Lastua ja putkea tässä vaan on :)

          Nelosella hidastuu ihan G voimienkin perusteella vajaa puolet, alkaa ilmanvastus ja pitkä välitys syödä menoa. Nelosella 190 jälkeen kierroksilla alkaa olemaan hidasta mutta ei kannata vaihtaa.

          Onhan tota massaakin autolla vähän liikaa eli 1800 kg paikkeilla ajossa.

          Comment


            Tuntuis vähän oma sysävän paremmin kuin syksyllä. 60-120 / 5.3 - 5.4s ja samal 80-120 / 3.6s
            Ahin vaan menee tukkoon kovin herkästi yläkierroksilla nyt ja veto hyytyy. Vois kuvitella parempia
            aikoja jos hengittäis ahin paremmin ylääl. Kyl my 2 sekunnin puolelle pitäs päästä :D

            Comment


              Alkuperäinen kirjoittaja vayne Näytä viesti
              B5 S4 farkku, 19" palloilla.

              100-200 7.9 s (3-4 vaihteet lentävä)
              80-120 on hidastunut 2.3 s luokkaan (2 s pinnasta) mutta menetteleehän tuokin (3-vaihde lentävä).
              100-150 2.8 s (3-vaihde lentävä)
              Nice!! ;)
              Olikohan tämä se ässä (mies sekä auto), jolle hävisin vuosi takaperin Tahkolla lumikiihdytyskisan eurokitkat vs. suominastat...?
              No oli tai ei, ehkei se kesäkeli tekis paljon eroa vaikka pitoa oiskin eri tavalla :D

              80-120 keskiarvot luokkaa ~2.4s / ~3.3s (3/4-vaihteella, ei mittarinopeudesta)
              Viimeksi muokannut marco; 30.4.2011, 04:05. Perustelu: unohtui 80-120

              Comment


                En ole talvella kiihdytellyt ;) silloin on muutenkin käytössä vakioahdot, riittänee talven rientoihin.

                Comment


                  Minä siellä ainakin otin kisaa risaa vastaan nastoilla :)

                  Comment


                    Alkuperäinen kirjoittaja okkim Näytä viesti
                    Minä siellä ainakin otin kisaa risaa vastaan nastoilla :)
                    No arvaa, siehän olit se mun toinen vaihtoehto ja väärinhän piti arvata, näinhän se yleensä menee.....
                    pahoittelut muistamattomuudesta :)))

                    Comment


                      Yhdellä otoksella 3.4s meni tuo väli lentävänä kolmosella. Racechrono + 10Hz gps. Pitää vielä tehdä lisää vetoja, että saa vähän varmuutta tuohon. Töysyt tiessä ei ainakaan parantaneet aikaa :D

                      Comment


                        Audi A4 1.8t quattro -01 APR K04-kit
                        80-120 4.5s, lentävä kolmosella, Driftbox, viiden vedon keskiarvo

                        Comment


                        • Tähän Pietron kirjoitukseen ei voi muuta sanoa, kuin että kyydissä on istuttu ja hyvä sana kuvaamaan tilannetta on: Pelottaa.

                          Ja nyt sitten on RS6... :) Jaaha. Se alkaa 3s 0-100/kmh lähenemään(kö)?

                          Comment


                          • Audi A4 3.0tdi quattro avant Kalectro/Findiesel softa + pakoputkisto
                            80-120km/h 4.2s, lentävä 3-4, RaceChrono, muutaman vedon keskiarvo

                            Comment


                              Njoo sitten kun ei rötäile ja kytkin sattuu pitämään, niin muutama arvoki saatu : 80-120 3.3s / 60-120 5.1s / 100-160 7.6s (hitosti on hukka-aikaa kun ahin ei oikee meinaa herätä ku tasanopeudesta lyö luskin lattiaan)

                              Comment


                              • 80-120 2,7sec 3.vaihd lentävä lähtö
                                100-160 5,0sec 3.vaihd lentävä lähtö(oiskohan 165-170 rajoittan tuntumassa)
                                Racechrono+5hz

                                S4 B5
                                Viimeksi muokannut toma-; 12.5.2012, 10:50.

                                Comment


                                • Audi A4 3.0tdi quattro avant Kalectro/Findiesel softa + pakoputkisto
                                  80-120km/h 4.2s, lentävä 3-4, RaceChrono, muutaman vedon keskiarvo
                                  Tuo oma vakio 3.0 tdi A6 malmikasa menee RaceChronolla ja N75 :lla mitattuna 80-120 km/h 5,5-6,1 väliin. Joutunee Powerflashin juttusille kun vaimon A3 ajaa omani paskarinkiin

                                  Comment


                                    Alkuperäinen kirjoittaja diffas Näytä viesti
                                    Njoo sitten kun ei rötäile ja kytkin sattuu pitämään, niin muutama arvoki saatu ...
                                    Vähä graffaa.
                                    http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/random...et_09_2011.jpg

                                    60-120 paras 4.8s - huonoin 5.4s **
                                    80-120 paras 3.0s - huonoin 3.4s **
                                    60-160 paras 11.8s - huonoin 12.1s *
                                    (*3-4 vaihteilla. **huonoin aika oli oikeasti se ku gepsi lähti lentoon kojetaululta :D.)
                                    100-160 paras 6.5s - huonoin 7.1s (4.)
                                    100-200 paras 15.2s (4-5)
                                    Viimeksi muokannut diffas; 26.9.2011, 23:28.

                                    Comment


                                    • 80-120kmh 1,57s

                                      </provo>

                                      Comment


                                      • 80-120kmh 1,57s
                                        Kerro toki lisää. Pelkän sekuntiluvun informaatioarvo lähenee nollaa...

                                        Comment


                                          Alkuperäinen kirjoittaja kenax Näytä viesti
                                          80-120kmh 1,57s

                                          </provo>
                                          2.vaihteella ilman vaihtoja..?

                                          Comment


                                          • Alkuperäinen kirjoittaja Marko77 Näytä viesti
                                            2.vaihteella ilman vaihtoja..?
                                            Juu, 2. rajoittaja 127kmh.

                                            Comment


                                              :) kakkosella voisi tosiaan olla sopivilla välityksillä. Ässäkin meni viime logeissa 66-106 välin 1.36 s mutta tarttis noin 7600 että pääsis 120 asti :)

                                              edit: hidas :)

                                              Comment


                                              • loikkaa ihan kivasti!

                                                Comment


                                                • Turssi 80-120km/h 2.3s, 100-200km/h 10s ja molemmat keskiarvoja racechronolla.

                                                  Comment


                                                  • Audi A4 3.0tdiq avant, uudemmalla putkistolla (b7 s4 loppupöntöt muuten hiukkassuodattimelta 3" pöntöille asti) tyhjennetyllä hiukkassuodattimella ja softaa moukatti uudestaan.
                                                    80-120km/h paras veto 3.0sek ja keskivarvo 3,7sek, lentävä 3-4, RaceChrono.

                                                    Comment


                                                    • Profiilin kulkine a6 c5 2.8qa,D:llä, 80km/h-120km/h = 6.7sek
                                                      paikaltaan mitattuna racechronolla.

                                                      70km/h kaasu pohjaan ja 120km/h = 6sek.
                                                      Viimeksi muokannut Smoke; 23.5.2012, 15:58. Perustelu: toinen veto

                                                      Comment


                                                        Joutessani tekaisin tuollaisen kiihdytysvideon. Pitänee tutkia tämä otsikon väli videolta, mutta pikaisella zoomauksella näyttää Q5 menevän 80-120 noin 5 sekunnin pintaan:

                                                        [ame]http://www.youtube.com/watch?v=S2MqSdpFCmE&feature=g-upl[/ame]

                                                        Comment


                                                        • hyvin näyttää menevän!

                                                          Comment


                                                            Kevyesti piristelty APX TT.
                                                            80-120 4 vaihteella 5s.
                                                            80-120 3 vaihteella 4s.
                                                            80-120 3 lentävä 3.3s

                                                            Comment


                                                              +10C ulkolämpötilassa Vähän suttuiselta nauhurilta mitattuna 80-120km/h aikasta lähellä 2s, 0C paikkeilla kympin rivakammin ja vielä hiukan pienemmillä paineilla. Katotaan muuttuuko miten kunhan saadaan lopullisiin säätöihin.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X