Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
100-200 7.9 s (3-4 vaihteet lentävä)
80-120 on hidastunut 2.3 s luokkaan (2 s pinnasta) mutta menetteleehän tuokin (3-vaihde lentävä).
100-150 2.8 s (3-vaihde lentävä)
Nopeuslukemat logeista välitykset sekä renkaan koko huomioon ottaen eli pitäis olla tarkat nopeudet :)
100-200 7.9 s (3-4 vaihteet lentävä)
80-120 on hidastunut 2.3 s luokkaan (2 s pinnasta) mutta menetteleehän tuokin (3-vaihde lentävä).
100-150 2.8 s (3-vaihde lentävä)
Nopeuslukemat logeista välitykset sekä renkaan koko huomioon ottaen eli pitäis olla tarkat nopeudet :)
Pakko sanoo et Mikolla hiton nopee peli tuolla setupilla... Kaverilla samaa luokkaa rajummalla setillä samanlaisessa autossa. Vai ootko päivitellyt? ;)
Taitaa melko kovasti kiihtyvyys laantua neloselle vaihdettaessa jos tuo 150-200väli on noin 5sec..
Itellä urssi menee tuon 100-200kmh välin n.6,5-7sec (lentävä) ja näytti videosta mittaillen olevan tuo 100-150kmh n.3sec
Nelosella hidastuu ihan G voimienkin perusteella vajaa puolet, alkaa ilmanvastus ja pitkä välitys syödä menoa. Nelosella 190 jälkeen kierroksilla alkaa olemaan hidasta mutta ei kannata vaihtaa.
Onhan tota massaakin autolla vähän liikaa eli 1800 kg paikkeilla ajossa.
Tuntuis vähän oma sysävän paremmin kuin syksyllä. 60-120 / 5.3 - 5.4s ja samal 80-120 / 3.6s
Ahin vaan menee tukkoon kovin herkästi yläkierroksilla nyt ja veto hyytyy. Vois kuvitella parempia
aikoja jos hengittäis ahin paremmin ylääl. Kyl my 2 sekunnin puolelle pitäs päästä :D
100-200 7.9 s (3-4 vaihteet lentävä)
80-120 on hidastunut 2.3 s luokkaan (2 s pinnasta) mutta menetteleehän tuokin (3-vaihde lentävä).
100-150 2.8 s (3-vaihde lentävä)
Nice!! ;)
Olikohan tämä se ässä (mies sekä auto), jolle hävisin vuosi takaperin Tahkolla lumikiihdytyskisan eurokitkat vs. suominastat...?
No oli tai ei, ehkei se kesäkeli tekis paljon eroa vaikka pitoa oiskin eri tavalla :D
80-120 keskiarvot luokkaa ~2.4s / ~3.3s (3/4-vaihteella, ei mittarinopeudesta)
Viimeksi muokannut marco; 30.4.2011, 04:05.
Perustelu: unohtui 80-120
Yhdellä otoksella 3.4s meni tuo väli lentävänä kolmosella. Racechrono + 10Hz gps. Pitää vielä tehdä lisää vetoja, että saa vähän varmuutta tuohon. Töysyt tiessä ei ainakaan parantaneet aikaa :D
Njoo sitten kun ei rötäile ja kytkin sattuu pitämään, niin muutama arvoki saatu : 80-120 3.3s / 60-120 5.1s / 100-160 7.6s (hitosti on hukka-aikaa kun ahin ei oikee meinaa herätä ku tasanopeudesta lyö luskin lattiaan)
Audi A4 3.0tdi quattro avant Kalectro/Findiesel softa + pakoputkisto
80-120km/h 4.2s, lentävä 3-4, RaceChrono, muutaman vedon keskiarvo
Tuo oma vakio 3.0 tdi A6 malmikasa menee RaceChronolla ja N75 :lla mitattuna 80-120 km/h 5,5-6,1 väliin. Joutunee Powerflashin juttusille kun vaimon A3 ajaa omani paskarinkiin
60-120 paras 4.8s - huonoin 5.4s **
80-120 paras 3.0s - huonoin 3.4s **
60-160 paras 11.8s - huonoin 12.1s *
(*3-4 vaihteilla. **huonoin aika oli oikeasti se ku gepsi lähti lentoon kojetaululta :D.)
100-160 paras 6.5s - huonoin 7.1s (4.)
100-200 paras 15.2s (4-5)
:) kakkosella voisi tosiaan olla sopivilla välityksillä. Ässäkin meni viime logeissa 66-106 välin 1.36 s mutta tarttis noin 7600 että pääsis 120 asti :)
Joutessani tekaisin tuollaisen kiihdytysvideon. Pitänee tutkia tämä otsikon väli videolta, mutta pikaisella zoomauksella näyttää Q5 menevän 80-120 noin 5 sekunnin pintaan:
+10C ulkolämpötilassa Vähän suttuiselta nauhurilta mitattuna 80-120km/h aikasta lähellä 2s, 0C paikkeilla kympin rivakammin ja vielä hiukan pienemmillä paineilla. Katotaan muuttuuko miten kunhan saadaan lopullisiin säätöihin.
Comment