Onko sulla vakio 225hp ?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Ohituskiihtyvyys 80-120 km/h ja 100-200 km/h
Collapse
X
-
Tulipa ajettua datalogia, niin merkillinen havainto on että kymmenesosan tarkkuudella
kellottuu ajat joko niin että lähtee kolmosella ja vaihtaa neloselle tai että lähtee
nelosella kiihdyttää suoraan. Merkillistä! Saakeli ku änkevät noita tärpättilootia näihin
diisselikoneisiin paskoine välityksineen. ;)
Comment
-
Ihmeellisiä superaikoja jengillä a4:lla, koska itellä manuaalilla ja lastutettuna 80-120 km/h n. 7sek 4. vaihteella ja kolmosellakin vaan 5,2sek. Ajat vag-comista yhtä kanavaa mitattuna ja lähtö vakkarin avulla 79km/h tasanopeutta ja sitten nilkka suoraks.
Vittu mitä paskaa eli toisien sanoen tällä jää jalkoihin
Comment
-
Joskus vähän samaa itsekkin ihmetellyt, kun ei meinaa "hieman tehokkaammalla" vastaaviin päästä, saati Aakkosella. Tehokkaita vehkeitä ovat ja omat on mopoja, ei voi mitään...
Osana voi olla myös, millä mitattu ja se miten mitattu. RaceChrono ainakin oman puhelimen kohdalla sanoo, että tulokset suuntaa-antavia ja epätarkkutta on sisäisellä anturilla ja performance testeihin suositellaan ulkoista gps-anturia.Viimeksi muokannut jta; 6.4.2009, 21:21.
Comment
-
Jaa, ei täs mun korvaan kyllä hirveen kovia aikoja ole kirjoitettu.
Videollekin tuli koetettua ottaa.
http://www.youtube.com/watch?v=JSGx1ZqwY_M :)
Comment
-
Täällä mennään villeillä säännöillä ja mittaustavoilla jotta näistä lukemista voisi uskoa puoliakaan..
Johtuen gps:n epätarkkuudesta, mittausvälineiden eroista, mittaustavasta, tuulen suunnasta, tient kaltevuudesta jne jne. nopein veto harvoin on totuus, vaan sitten kun on otettu 5 vetoa ja niistä keskiarvo, saatetaan ollaan lähellä totuutta.
Volvolandian puolella on myös hieman spekuloitu tempestin tarkkuutta useammassikin thredissä (race chrono samaa sontaa) koska ajat ja ajetut matkat eivät täsmää aivan ihan toisiinsa.
Eli mitä täällä ilmoitellaankaan, älkää ottako niitä ihan tosissaan... tempesti ja muut gps systeemit on päteviä kun ei oteta nopeinta aikaa ja käytetään maalaisjärkeä. Myös video vs. tempes mittaus ei ole toimiva, mitä viimeksi todettu niin 0,5s ero saatu kys. mittausvälineiden välille. Se kumpi on oikea aika ei ole oleellista, vaan näiden mittaustapojen keskinäinen ero. Eli verrataan gps systeemejä vain vastaaviin ja videoita toisiinsa. Sekunttarilla otetut ajat voi sitten unohtaa kokonaan.. muuttujia enemmän kuin mulla sormia.
Ps. itse olen todistanut 1.8t softatulle leonille 4,2s aikaa 3 vaihteella, joka on ihan realistinen... tosin tuon alle ei enää pelkän softan voimin mennä.
Comment
Comment