Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
79km/h vakkarilla päällä ja siitä tinninki tiskiin 80-120 puhelimen GTI-ohjelmalla mitattuna 6.9sek, en tehny ku pari vetoa ja vaihdekeppi asennossa "D". Tippi päällä saattaisi saada vähän nopeamman, kun ei menisi siihen ensimmäiseen alasvaihtoon aikaa..
<OT>
"Ur"RS Octaviassa on vakiona loota, jolla ainakin kyseisen pelin mittarin saa kiertymään 120 km/h lukemiin kakkosella. On oltu kyydissä ja järkytyksellä seurattu tällaista kiihdytystä, kun jo 90 vauhdissa olis itsellä tehny mieli viimeistään vaihtaa isompaa pykälää sisään.. Tietystikään todellista nopeutta ei tullut mitattua mitenkään, mutta kaipa se jossain 110-115 välimaastossa lienee.
Ei muuta kuin sieltä vaan välityksiä etsimään.
</OT>
Kyllä tuon V8:n kylkeen on sellainen tiptronic laitettu, että kakkosella on punarajalla noin 130 vauhtia. Ykköselläkin pääsee muistaakseni melkein 70 km/h. Hiukan ketuttaa ajella tuon jälkeen dieselillä, kun saa hakea jo vitosvaihdetta, kun omalla pääsisi vielä kakkosella.
Suomessa ei tarttisi kuin kahta ensimmäistä vaihdetta, jos sietäisi kohtuuttoman kulutuksen ja muut lieveilmiöt :)
1.8t BSR steg1 80-120: 5.4sek ja 0-100: 8.8sek... jotenkin odotin enemmän, liekö entinen s4 pilannut persdynon kun ei tunnu nykyinen meno miltään.?! täytyy vielä opetella noita lähtöjä.
Noloja lukemia täällä bensaturbojen joukossa, mutta laitetaan nyt referenssiä ennen lastutusta.
Mitattu RaceChoronolla ja erillisellä GPS-vastaanottimella.
4. vaihteella 80-120:
Ilman evryä 10.0s
Evryllä 8.4s
3. vaihteella, pakko kylläkin vaihtaa neloselle ennen kuin 120km/h tulee vastaan:
Ilman evryä 9.2s
Evryllä 7.6s
0-100 tullut joskus myös kokeiltua:
Ilman evryä 12.7s
Evryllä 11.1s
Valmistajan ilmoittama 11.7s
Kyllä tuli aikoinaan viritettyä berlingo hdi niin että meinas käsistä lähteä. Silloin laitoin vastuksia pääpumpun paineanturin piuhaan ja aika tarkka sai arvo olla jotta ei hyökännyt liikaa tai tullut vikatilaa. Kallis pumppu joten saa olla varovainen.
Sittemmin kun kerran koitin samaa jujua niin eipä toiminut enään? En jaksanut uudelleen alkaa tutkimaan miten se pitäis laittaa joten annoin olla.
Noloja lukemia täällä bensaturbojen joukossa, mutta laitetaan nyt referenssiä ennen lastutusta.
Mitattu RaceChoronolla ja erillisellä GPS-vastaanottimella.
4. vaihteella 80-120:
Ilman evryä 10.0s
Evryllä 8.4s
Comment