Jep. Ihan referenssinä, onko virallisia 100-200 km/h aikoja taikka FATSeja? Millanen ahtopainekäyrä tollasessa setupissa on? Onko kaikki irti?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Ohituskiihtyvyys 80-120 km/h ja 100-200 km/h
Collapse
X
-
Juu ja missä ne tehot saavutetaankaan suhteessa välityksiin, monella kuten itselläkin ei siellä tarvittavalla +7000 rpm (huiput heti 6000 jälkeen) ole jäljellä enää kuin 6 alkavia tehoja, kun koko isoin vaihde mennään laskevaan tehokäyrään paikat tukossa. Tämä korostuu monessa pelissä, missä huipputehot tulee jo matalilla kierroksilla, maililla kun määrää vain ison vaihteen kierrokset ja niissä tehot.
700 hv niissä 300 nopeuksissa riittää jo helposti saavuttamaan.
Comment
-
Tuommoinen ahdinsetti on mailille omiaan, jaksaa työntää loppuun tehoa. Käsittääkseni noilla hyrrillä olisi varaa vielä, joten vauhtia voisi saada lähelle välitysten maximi.
Auto kun vielä täysin riisuttu sisältä, joten lohko kuntoon ja kaikki ulos, uudet ennätykset pöytään ;)
Comment
-
Olishan siel varoja vielä. Lohkoa ajatellen vaan on säälitty. Sehän se jäi penkistä vähän harmittamaankin. Näilläkin tehoilla olisi jo varaa parantaa kun hommaisi metaruutan niin saisi imulämmöt alemmas.
Onhan siel 30m putkee kompensoimassa riisuttua sisustaa. Lohko asia on tässä onkin mietinnässä ollut pitkään ja kaikkia muitavaihehtoja onkin mietitty paitsi rs:n lohkoa (saatavuuden ja hinnan takia). Odotetaan ensin minkälaista Kenax:lta ilmestyy.
Comment
-
Disukan 5:sen välitys olikin aikalailla sama, kuin ässän 6:nen, kun disukan perä on 3.889. 5:lla 7500rpm/323km/h Vitoselta 6500rpm vaihdolla 280km/h ja silloin kutosella 5100rpm. 6:lla 6000/328km/h, 6100/333km/h, 6200rpm olisi 339km/h, Tuolla laskurilla olisi ässä 7500rpm/317km/h samalla 25" halkaisijalla.
Comment
-
Aikaisemmin testattu 2018 Audi RS3 Saloon sai APR Stage1 softan. Mittalaitteena Pbox ulkoisella antennilla:
0-100km/h 3,4s (Rengasrajoitteinen, suti käytännössä koko mittausajan. Helposti lähtee kymppejä paremmilla renkailla)
100-160km/h 4,03s
100-200km/h 8,05sViimeksi muokannut hono; 22.6.2019, 10:28.
Comment
-
Testailin Driftboxin mittauksilla Teslaa (Model S P100DL, 05/19, ei Raven, ohjelmistoversio 2019.32.12.2), kun vielä on kesärenkaat ja kesänopeusrajoitukset. 21" Tesla Arachnid renkaat, kuiva tienpinta. Ulkoilma +10C, akun lataustaso 55%, mutta lämmin. Eli käytännön suorituskyky, täydemmällä akulla olisi hivenen parempi. Ajotilana Ludicrous eli normaaleista tiloista nopein. Cruisella 78 km/h ja lappu lattiaan.
80-120 km/h 1.9 s, useita toistoja ja sama aika 0.1s tarkkuudella. Kokeilin myös Ludicrous+, jossa akkua lämmitetään, ei vaikutusta. Ehkä siksi, että se oli jo ajon jäljiltä lämmin? Varmaan jos kiihdyttäisi matalammasta nopeudesta aloittaen, niin menisi vielä muutaman kymmenyksen nopeammin. Vaikka tuossa ei viivettä olekaan, niin inertiaa siinäkin on.
0-100 km/h otin muutaman kerran. En vaan saanut launch controlia aktivoitumaan ja ekat metrit lähti huonosti. Useampi veto, 3.5s oli tasaisesti se lukema. Kyllähän sillä kerkeää. Katsotaan, jos oppisi vielä Launch controlin aktivoimaan ja mittaisi uusiksi joku päivä.Viimeksi muokannut jpeltopuro; 31.10.2019, 10:49.
Comment
-
Vieras
-
Vieras
-
Käytännössä vakio B7 3.0tdi quattro manuaali BKN. Periaatteessa vois olla vaikka nopeampiki, mut jotenkin niin oudosti sattuu laatikon välitykset että joutuu vaihtaa matkalla.
Nämä siis kolmosella ja nelosella ajettu. Parin vedon keskiarvo. Mitattu dragylla. Ihan ok kai tälleen reilun 1.9tn kombolle.
60-120 : 5.305sek
80-120 : 3.805sek.
Comment
-
Vähän muutoksia tullut noihin, nykyään
100-200=5s
Muut arvot parantunut muutaman kymmenyksen, kun ei se kytkin kestänyt näemmä juuri yhtään lisää alas/keskelle. Tuonne kierroksille sai voimaa, joten tuo 100-200 parani selvemmin.
Garrett GTX2860r GEN II on setuppi nyt ja toki Maxxecu :)
Alkuperäinen kirjoittaja vayne Näytä viestiNo niin konerempan jälkeen päästiin uuden softan tekemisessä samoille ahdoille ja yllätys yllätys tulos oli ihan sama kuin alla, tarkkaa työtä siis :)
Nyt keskelle kaikki mitä saa, kun ei tarvi lohkoa jännittää. Ylös ei saa enää mitään.
100-140=1.6 s
100-150=2.1 s
100-200=5.9 s
Fats = 2s
Edit.
Päivitetty lopulliset tulokset eli kaikki ahdot nyt noissa mitä autosta irtoaa.Viimeksi muokannut vayne; 5.5.2020, 21:57.
Comment
Comment