Vaihtoautokuume on taas päällä ihan täysillä ja otsikon mukainen menopeli olisi mahdollinen vaihtoehto. Huomasin vain, että auton suorituskyvystä ilmoitetut tiedot vaihtelevat paljon.
Onko 220 heppaisen automaatin kiihtyvyysarvo oikeasti vain 0-100km/h 8.7s???
Vastaava manuaalihan kykenee n.7 sekunnin pintaan...
Tämä voi kuulostaa hiukan teini-meinigiltä ja enhän tietenkään autoa osta pelkkien numeroiden vuoksi, mutta tuo 8.7 sekunnin arvonhan saavuttaa melkein 1-litrainen Corsanikin (<--no ei nyt ihan kuitenkaan ).
Kolmelitrainen kutonenhan on vähän niinkuin A4-kastin aatelia, joten olin aivan tyrmistynyt noin heikoista suoritusarvoista.
Tämän hetkinen 2.4 V6 Wanha-Rouvani on ollut ihan miellyttävän tehoinen 163hv:n tehoillaan, mutta nyt kaipaisin hiukan reippaampaa suorituskykyä.
S-mallistoon minulla ei ole varaa, joten se siitä :-)
Onko foorumilaisilla ihan käytännönkokemuksia tuosta autosta ja jos on, niin millaisia?
Onko 220 heppaisen automaatin kiihtyvyysarvo oikeasti vain 0-100km/h 8.7s???
Vastaava manuaalihan kykenee n.7 sekunnin pintaan...
Tämä voi kuulostaa hiukan teini-meinigiltä ja enhän tietenkään autoa osta pelkkien numeroiden vuoksi, mutta tuo 8.7 sekunnin arvonhan saavuttaa melkein 1-litrainen Corsanikin (<--no ei nyt ihan kuitenkaan ).
Kolmelitrainen kutonenhan on vähän niinkuin A4-kastin aatelia, joten olin aivan tyrmistynyt noin heikoista suoritusarvoista.
Tämän hetkinen 2.4 V6 Wanha-Rouvani on ollut ihan miellyttävän tehoinen 163hv:n tehoillaan, mutta nyt kaipaisin hiukan reippaampaa suorituskykyä.
S-mallistoon minulla ei ole varaa, joten se siitä :-)
Onko foorumilaisilla ihan käytännönkokemuksia tuosta autosta ja jos on, niin millaisia?
Comment