Tossa käväsin ajankuluksi Tikkurilan suunnalla hämmästelemässä vaihtoautotarjontaa. No eräässä hallissa seisoi ylväs s3. Erittäin hieno, -99, Saksasta, 1. omistajalta, veivattu alta 80tkm dokumentein.
Hintalapussa 29800.-
No siinä hetken mielihäiriössä jota tommonen peli aiheuttaa kohdallani, kysyin josko saisin vaihtotarjouksen omaan kulkineeseen.
No kympin arvoiseksi totesi mun kopterin, eli välirahaksi jäisi vaivaiset 19800.-
Satun tietämään ko. s3 nettohinnan ko. myyjälle. Se on vajaa 14 ke.
Jos arvotetaan mun kärryä vaikkapa TM:n vaihtoautohinnaston mukaan, pyöritään suuruusluokassa 13-15 ke siis toteutunut kauppahinta.
Elikkästen myyjä nettoaisi s3:sta palttiarallaa vajaa 16ke. Sitten se kauppaisi multa vaihdossa antamaani kulkinetta kenties totetuneena hintana 13,5 ke joka on mielestäni aika lähellä profiilin kulkineesta.
Näinollen min vinst myyjälle olisi tästä kaupasta tommoset rapiat 19.5 ke.
Mojovaa sanon minä, ja jatkan etsimistä.
Hintalapussa 29800.-
No siinä hetken mielihäiriössä jota tommonen peli aiheuttaa kohdallani, kysyin josko saisin vaihtotarjouksen omaan kulkineeseen.
No kympin arvoiseksi totesi mun kopterin, eli välirahaksi jäisi vaivaiset 19800.-
Satun tietämään ko. s3 nettohinnan ko. myyjälle. Se on vajaa 14 ke.
Jos arvotetaan mun kärryä vaikkapa TM:n vaihtoautohinnaston mukaan, pyöritään suuruusluokassa 13-15 ke siis toteutunut kauppahinta.
Elikkästen myyjä nettoaisi s3:sta palttiarallaa vajaa 16ke. Sitten se kauppaisi multa vaihdossa antamaani kulkinetta kenties totetuneena hintana 13,5 ke joka on mielestäni aika lähellä profiilin kulkineesta.
Näinollen min vinst myyjälle olisi tästä kaupasta tommoset rapiat 19.5 ke.
Mojovaa sanon minä, ja jatkan etsimistä.
Comment