Nuo testien tulokset osoittavat että DIESLEIDEN NOx-ONGELMA ON TÄYSIN RATKAISTU! :)
Tulokset ovat äärettömän hyviä - vrt. "tiukalle" vedetty 80mg raja vs. parhaat tulokset 0...1 mg!
Pankaas lukaisten myös uusin Tuulilasi, sivulta 12. alkaa hyvä vieraskynäkirjoitus, olikohan Veholta kaveri.
Jutussa todetaan mm. että Saksan liikenteen CO2-päästöt laskivat vuosia mutta sitten kun iski diesel-skandaali ne kääntyivät 2016 nousuun ja nousevat yhä! Tämä siksi että dieselin CO2-päästöt noin 20-30% pienemmät kuin vastaavan bensa-auton. Kannattaisi huomioida tulevissa verolinjauksissa!
Mersulta tullut myös diesel-hybridi, milloin Audilta / VAG:lta? Jos dieselvero poistuisi Suomesta,
tuossa voisi olla järkeä täälläkin. Juuri nyt yhtälö ei sovi kuin ehkä takseille....
Tulokset ovat äärettömän hyviä - vrt. "tiukalle" vedetty 80mg raja vs. parhaat tulokset 0...1 mg!
Pankaas lukaisten myös uusin Tuulilasi, sivulta 12. alkaa hyvä vieraskynäkirjoitus, olikohan Veholta kaveri.
Jutussa todetaan mm. että Saksan liikenteen CO2-päästöt laskivat vuosia mutta sitten kun iski diesel-skandaali ne kääntyivät 2016 nousuun ja nousevat yhä! Tämä siksi että dieselin CO2-päästöt noin 20-30% pienemmät kuin vastaavan bensa-auton. Kannattaisi huomioida tulevissa verolinjauksissa!
Mersulta tullut myös diesel-hybridi, milloin Audilta / VAG:lta? Jos dieselvero poistuisi Suomesta,
tuossa voisi olla järkeä täälläkin. Juuri nyt yhtälö ei sovi kuin ehkä takseille....
Comment