Ketju ja kiristin ilmoittelee itsestään ääntämällä ja vaihto on sikäli triviaali homma, ettei niiden takia kannata alkaa ähräämään suotta. Sen sijaan paininkupin ja mäntien öljytykkien vaihto on ihan paikallaan. Samalla se imusihtikin on helppo putsata, tai vaikka vaihtaa kokonaan. Öljypumppu taisi olla ketjuvetoinen, eli sen tarkastus samalla lienee ihan paikallaan.
B7 alkaa oman kokemuksen perusteella ruostua ensimmäisenä lokarin reunoista, tarkemmin kiveniskemistä. Exästä maalautin kaikki kaaret, muuten siinä ei ruostetta näkynyt, pois lukien sinkkikupla takaluukussa.
B7 alkaa oman kokemuksen perusteella ruostua ensimmäisenä lokarin reunoista, tarkemmin kiveniskemistä. Exästä maalautin kaikki kaaret, muuten siinä ei ruostetta näkynyt, pois lukien sinkkikupla takaluukussa.
Comment