Nyt on vajaa 2 vuotta menty Zf 6hp19a laatikolla A6 3.0TDI:ssä 620 Nm:n rajoituksella ilman ongelmia. Öljyt laatikkoon vaihdetaan 60tkm välein ja pysyvät kirkkaan punaisina.
Moottori ohjelmoitu ja siinä on tietysti käytetty järkeä, ettei max vääntöä revitä heti kun se on saatavana, vaan ajateltu kokonaisvaltaisesti voimansiirron kestävyyttä silmälläpitäen.
Jos nämä laatikot "kestäisivät" vaan sen 400Nm, niin eiköhän niitä olisi enemmän hajonnut/ vähemmän lastutettu....
Moottori ohjelmoitu ja siinä on tietysti käytetty järkeä, ettei max vääntöä revitä heti kun se on saatavana, vaan ajateltu kokonaisvaltaisesti voimansiirron kestävyyttä silmälläpitäen.
Jos nämä laatikot "kestäisivät" vaan sen 400Nm, niin eiköhän niitä olisi enemmän hajonnut/ vähemmän lastutettu....
Comment