Ihan hyviä pointteja. Itse laskin vain että rahassa ehkä menettää vähemmän 200tkm - 250 tkm matkalla kuin 120tkm - 170tkm. Tämä on minulle toisarvoinen seikka, itselleni sen auton ostin ja itseasiassa tuo ropaaminen on osa harrastusta, vaikka välillä ottaisikin päähän :) Osin on myönnettävä että vaikka etsin kallista autoa tosihalvalla (paljon ajettua) löytyi kyllä onnellakin hyvä yksilö. Ja jos auton myyjä sanoo sitä 200 tkm ajetuksi mutta vain vajaaksi nelivuotiaaksi en ainakaan epäile mittariruuvailua :)
Suurin syy miksi näin paljonajettu tuli hankittua on veron määrä. Silloin ero oli parin touhutonnin luokkaa veroja 100tkm ja 200tkm ajetun välillä.
Ymmärrän hyvin niitä jotka haluavat vähemmän ajettuja, mutta B6 vaikuttaa sen luokan autosta että kilometrit vaikuttavat tosipaljon vähemmän kuin esimerkiksi b5:sessa, nyt opeleista tai mazdoista puhumattakaan. Kun tätä foorumia lukee on aika tyypillistä että heti kun suomessa on joku ongelma niin saat kuulla siitä täällä, kun kaikki jotka taas ajoivat kuukauden ilman ongelmia eivät välttämättä siitä kerro foorumissa.
Suurin syy miksi näin paljonajettu tuli hankittua on veron määrä. Silloin ero oli parin touhutonnin luokkaa veroja 100tkm ja 200tkm ajetun välillä.
Ymmärrän hyvin niitä jotka haluavat vähemmän ajettuja, mutta B6 vaikuttaa sen luokan autosta että kilometrit vaikuttavat tosipaljon vähemmän kuin esimerkiksi b5:sessa, nyt opeleista tai mazdoista puhumattakaan. Kun tätä foorumia lukee on aika tyypillistä että heti kun suomessa on joku ongelma niin saat kuulla siitä täällä, kun kaikki jotka taas ajoivat kuukauden ilman ongelmia eivät välttämättä siitä kerro foorumissa.
Comment