Ranta-Juoppohan lupas sen 2000? mistä vaan mootorikulkineesta, vaikka moposta. Halvimmat uudet minimopot lähtee alle 200? ja käytetyn mopedin saa 50? eli käytännössä jokaisessa vaihtoautossa on toi 2000? tinkivaraa...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Delta-Auton tarjous
Collapse
X
-
Anteeksi offtopic. Tai en kyllä tiedä vaikka olisi Delta-Autosta tämä tarina. Kaveri on vaihtamassa autoa. Diesel Mondeo farmari jostain 90-luvun lopulta menossa vaihtoon. Kysyi vaihtohyvitystä ja sanottiin, että saat kolme tonnia käteisalennusta jos et tuo Mondeota meille.
Comment
-
Eilen tuli jo toisen kerran tarjous minulle. "Kovan kysynnän johdosta ...*" Hyvitys oli sama 4 tonnia.
* Auto pitää olla katsastettu/ajokelpoinen sekä verot maksettu.
Kovaa peliä Deltalla:), koska monet( minä) tykkäävät pahaa siitä, että tarjotaan hyvästä autosta alihintaa vaihdossa.
Comment
-
Tulipa minullekin KIA:lta postiluukusta ilmoitusta. Jos ostat KIA Sorento -maasturin 7.10.06 mennesä niin saat 3500 eurolla vapaavalintaisia lisävarusteita kaupan päälle. Lisäksi, jos menet koeajamaan Sorenton samaan päivämäärään mennessä, saat lahjaksi kahden hengen Tallinnan risteilyn - ovat siis vaihtaneet vuotavat termarit risteilyihin.
Comment
-
-
Tänään tuli taas lappu, että ovat kovan kysynnän vuoksi jatkaneet tarjousta, HIPHEI!!
Lähetin Deltä-Auton myymäläpäällikölle sähköpostia pari ajatusta tarjouksesta ja pyysin lopettamaan noiden lappusten lähettämisen. Muutenkin tulee liikaa mainosroskaa.
Comment
-
Juhnis
No tulihan sitä roskapostia tänne korpeenki. Mitään hyvityksiä eivät audista tarjonneet, mutta tota Tallinnan risteilyä tosiaan kahdelle olis tyrkyllä jos menis ajelemaan idän ihmeellä..
Comment
-
Sain minäkin tuon Kia Sorento tarjouksen, jossa luvattiin 3500 eurolla ilmaseks varusteita yms. Osaisivat nyt lukea niitä rekisteritietoja paremmin. Luulevatko ne oikeasti, että vaihtaisin Audista Kiaan! Rajansa kaikella, mutta saksalainen se olla pitää ;. Tai sitten luulevat, että olen kauhia rahamies ja olisin ilman vaihtoa kiinostunut. Itse asiassa ei vois vähempää kiinnostaa nuo maasturit, no kyllähän tuo Q7 kyllä kelpais.
Comment
-
ei tule roskapostia mullekaan, kun täytti aken suoramyyntikielto tms lomakkeet jo viime vuosisadalla.
jonku M5:sen vois koeajaa, muuten ei kiinnosta noi koeajot juurikaan.
Deltan 5V takuu on syvältä koska siinä sitoudutaan ilmeisesti deltan huoltoihin, jotka taas ovat maailman kalleimmat ja paskimmat laadultaan (joku lehti testasi). Eli Delta ilmeisesti vaihtoi ydinbisneksensä huoltopuolelle.
Comment
-
Kylläpä on Delta-Auto nyt aktiivisesti liikkeellä. Tänään tipahti postista kutsu Alfa Romeo Road Show VIP-tilaisuuteen jossa saisi koeajaa jotakin seuraavista vaihtoehdoista; Alfa 147, Alfa 159, Alfa 159 Sportwagon, Alfa GT tai Alfa Brera. Taidanpa käväistä paikanpäällä ihan vain sen takia jos pääsisi tuota uutta Breraa (191kW) polkaisemaan.
Comment
-
Nyt tuli Delta-autolta kutsu katsomaan uutta boxeri disua(subaru).
Tarjolla iltapalaa virvokkeiden kera, mutta ei varmaan koeajoa. Joutilaana, jos jollain tarvista. kutsu on kahdelle, vp. 09.04-2008.
Tampereella Lielahdessa myynnissä.
Comment
-
Eipä ole minulle tullut muita kuin jotain Fiatin tarjouksia, siinäkin taisivat ehdottaa kuplan vaihtoa Puntoon. Ei puhuttu Audista mitään.
Kia Sportagea (2,0 bensa) ja Sorrentoa (2,5 tiisseli aut.) ajaneena en voi ottaa kantaa autojen kestävyyteen, mutta 15-200km koeajojen osalta kyllä.
Sportage: Laiska ja ahdas, huono suunnittelun / toteutuksen laatu. Matkustusmukavuus ok. En ostaisi itselleni enkä vaimolle. Sopii jollekin vähän autoa tarvitsevalle eläkeläispariskunnalle mökkireissuille.
Sorrento: Kohtuullinen ajaa, riittävä matkustusmukavuus, ei silti annan kovinkaan laadukasta vaikutelmaa. Toimiva kokonaisuus ja täyttää luultavasti oikean pienemmän maasturin "saappaat". Suorituskyky aavistuksen vaatimaton, toisaalta ei kyllä kuluta paljoa dieseliäkään. Voisin jopa ostaa "työkaluksi", sitten joskus kun saa halvalla.
Comment
-
Nyt on jo mielestäni sopivaa loukkaantua :)
Viimevuotinen Delta-auton 4000e vaihtohyvitystarjous ei ole enää mitään. Posti toi luukusta Kuusankosken tarjouksen; Tuo autosi meille, niin saat 20e lahjakortin Nesteen huoltamoihin! Osoitelähde autorekisterikeskus.
Perkele! Pitäisi vielä itse ajaa auto kouran alle ja saisi jonkun pullakahvikupongin. Olen syvästi loukkaantunut.
Kova markkina-arvon lasku vuodessa :)
Comment
Comment