Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Delta-Auton tarjous

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Delta-Auton tarjous

Tuli tänään laput kotiin, että saisin tuosta omasta häkkyrästä 4000€ huippuhyvityksen, jos vaihdan sen Kia Sportageen 2,0 LX. Aika mahtava hyvitys, etten sanoisi. Voipi olla että minusta tulee Kian omistaja :D
    Mielenkiintoseks asian tekee se, että isäukon vm -86 Toyota Land Cruiserista luvattiin 6500€ Kiaan vaihtaessa ja 84 vuoden Suzuki Altosta 2000€. Eivät taida oikeen Delta-Autossa arvostaa Audeja.

Juu samma här...
    Tuo 4keur on mielestäni vitsi, johan ässän huoltoon / osiin / bensaan (=ajokunnossa pitämiseen) menee vuodessa tuon verran.

Tuo kia -tai mikä se nyt onkaan- maksaa siis itsensä noin viidessä vuodessa, ja sen jälkeen kaikki on kotiinpäin...

En silti ihan vielä ajatellut vaihtaa..

Hyvä saunapesäsytyke se kirjekuori ja saatelehdykkä silti oli... :)

Comment

Sama tuli tänään minulle= vainoavat audimiestä. Toisaalta voisi sen koeajaa ja saada lahjaksi " hyvälaatuisen" termospullon:)

Comment

Kertonee jotain autokaupan laskennallisista katteista.

Comment

Mielenkiintoista... Nimittäin vuoden -89 typ89 ruiskusämpylästä tarjottiin samaa 4 k?:tä vaihdossa Kia Sportageen.

En ole harkinnut vaihtoa, vaikka tässä tapauksessa tarjous on jo kohtuullinen. Kaikki mitä ne "hyvittävät" ylimääräistä tästä reilun puolentoista tuhannen ?:n autosta on sitten pois suoran kaupan alennuksesta, näin olettaisin. Koeajolla ajattelin kuitenkin käydä, sittempähän sitä taas tietää miksi ajaa vanhoilla Audeilla.

Comment

Tullut tuo tarjous varmaan kaikille vanhempien Audien omistajille. Omasta lötköstä tarjottiin myös tuo 4K?. Onhan Delta-autolla usein ollut kampanjoita, että mistä tahansa rotiskosta saa pari tonnia, kun vaihtaa uuteen.

Comment

Voisi käydä koeajamassa tuon kun kerran noin "herkullinen" tarjous tuli. Antaa sitten oikein kunnolla sikaa, käy pienet off-roadit vetäsemässä vaikka. Palauttaessa sitten auto yltäpäältä mudassa, kunnon naksutus konepellin alta, kytkimen käry ja kumi haisee ja jarrut lähestulkoon hehkuu - "ei tää pärjää mun audille, täysi paska jos näin suoraan sanotaan, oli vain pakko päästä nauramaan"

Comment

Tänne tuli myös tuo neljän tonnin "huippuhyvitys", ei oikeen tiedä pitäskö itkee vai nauraa..

Comment

Toisaalta voisi sen koeajaa ja saada lahjaksi " hyvälaatuisen" termospullon:)
                  Pari uutta vuotavaa termosta omistavana voi jotain päätellä koeajettavan auton laadusta. Kyseistä kulkinetta läheltä katsoneena huvitti runsaan kromin käyttö muoviosien päällysteenä.

Comment

Tämä tapahtui jo viime joulun aikaan ku olin vaihtamassa silloista bemaria (316i vm.90, h. n2000e) uudempaan. Kävin Kuopiossa eräässä autoliikkeessä katsomassa yhtä A6:ta, hintaa sellaiset 17900, ne ois kans hyvittäny siitä mun bemarista 3000e, tottakai olin vaihtamassa, kutonen oli aika maukas ajaa tollasen jälkeen.

No, siinä kauppoja hieroessa tulisiihen pihaan joku heppu sellasel kasari-ladalla joka hyvä että pysyi käynnissä, teki vaihtokaupat Seat Leoniin ja sai samat kolme tonnia pois hinnnasta. Siinä vaiheessa meikäläisen päässä alkoi raksuttaa(aika hidas sytytys), laskeskelin nopeesti päässä muutaman laskun ja sanoin sit myyjälle et "ei kiitos"!

Sehän ihmetteli mun päätöstä, joka vaihtui yhtäkkiä kielteiseksi, olinhan ollut niin innostunut audista. Sanoin et mä käyn hakeen parilla sadalla tollasen ladan joltain jobbarilta ja laitan sen vaihdossa, muuten häviäsin törkeästi bemarin hinnan. Myyjä katseli ihmeissään ja niin jäi se audi sit ostamatta.

Kyllähän noissa tarjouksissa toi perustuu paljolti siihen että liike olis pystyny myymään tonkin kyseisen auton viiteentoista tonniin häviämättä lainkaan. Mieleen nousee vaan kysymys et mitäs niille vaihdossa tulleille autoille tapahtuu? Ei niitä tuskin riviin laiteta? Kokemusta/näkemystä kellään?

Comment

Mieleen nousee vaan kysymys et mitäs niille vaihdossa tulleille autoille tapahtuu? Ei niitä tuskin riviin laiteta? Kokemusta/näkemystä kellään?
                      Joku jobbari ostaa ne parikymmentä vaihdossa tullutta halppista könttähintaan ja vie oman autoliikkeen pihaan.

Comment

Siis Hetkinen hei.
                        Jos haluaa ostaa KIAn kannattaa ostaa ensin joku satasen ruoska ja tuoda se vaihdossa.
                        Saa 4 tonnin alennuksen? Vai saako sen puhumalla? ei uskois...

Tätä samaa aihetta pyöriteltiin viime vuonna tai edellisvuonna. kuitenkin aikanaan sain tarjouksen, jossa ois pitäny vaihtaa audi avantti johki 2 oviseen hiivattiin litran koneella ois saanu audista mahtavat 2 tonnia. Autosta, joka oli juuri hankittu hiukan alle 8 tonnin.

Comment

Joo ja nyt muistetaan että ne yrittää vaihdattaa AUTOA motorisoituun kulkuvälineeseen,ei hyvä:)

Comment

Mixa: Kyllä mulle sellainen kuva siitä lada-kaupasta jäi että ei se sille kaverille ollu kovin montaa "sibeliusta" maksanu..

Vähän kyllä ihmettelin et kuinkas se näin käy, mut kai noillakin on noissa KIAn hinnoissa sen verran sit ilmaa et pystyy lupaileen vaikka ja mitä. Eka autona mulla oli joskus Opelin Sorsa 1.2S, maksoin siitä 250e ja sit jossain vaihees tuli tosiaan mullekin tarjous jostain fiudesta, en muista kyl nyt mitä ne lupas hyvittää siit, mut uskomattomalta se silloinkin tuntui..

Comment

Heh, mulle tuli sama tarjous. Olisivat maksaneet 4000? vuoden 87 1.8s sämpylästä jolla on ajettu 470km. Harmi vaan kun se tuli purettua osiksi kevään aikana.

Comment

Kyllähän Kiassa saa edullisesti paljon ominaisuuksia. Huonompi homma on se, että 5v takuu edellyttää huoltoja 15tkm välein. Jälleenmyyntiarvoa viiden vuoden jälkeen tuskin on.

Comment

"Kyllähän Kiassa saa edullisesti paljon ominaisuuksia."
                                  No sitähän ei kukaan tiedä kertoa vielä, vasta sitten kun on aikanaan myynyt ja mitä erotukseksi jäi, siitä mitä auto maksoi uutena ja mitä siitä sai vaihdossa rahaa, ei siis hyvityshintaa taas johonkin uuteen katiskaan, ei ole olemassa hyvityshintaa annettaessa vaihdokki on vain nk. välirahan suuruus.
                                  En jaksa käsittää, kuinka jengiin uppoaa nämä markkinointiosastojen paskaväittämät.

Comment

Kai täällä mun käsittääkseni pääasiassa on kritiikkiä anettu aiheesta, eikä kukaan oo autoaan menossa tollaiseen vaihtamaan.. ? Vai mitä, Erkki?

Comment

Olen kans ajatellu, että vois käydä koeajamassa ton Kian tuon termospullon takia ja samalla voisin kysäistä, että onko ne tosissaan tuon "huippuhyviyksen" kanssa. Mitään aietta ei ole vaihtaa, mutta olis vaan kiva käydä huudattaan myyjiä.

Comment

Käy vaan Erkki koeajamassa;-)

Comment

Totta turiset Mikko; mä nyt otan nää aina liian tosissani.
                                          Antti, syssymmällä, syssymällä... ehkä jopa jouluksi :)
                                          Niin ja vain jos lainaat kypärää :)
                                          Tsekkaa Antti mallaswhiskyseura.fi ja liity mukaan!

Comment

Mieleen nousee vaan kysymys et mitäs niille vaihdossa tulleille autoille tapahtuu? Ei niitä tuskin riviin laiteta? Kokemusta/näkemystä kellään?
                                            Mulla on sen verran kokemusta noista että tiedän kun eräs "tuttu" vaihtoi autonsa KIAan.
                                            Uusi KIA lähti uudelle omistajalle ja vanha auto jäi liikkeen pihaan, riviin myyntiin.
                                            Ja hän käytti hyväkseen juurikin tämän "hullun" tarjouksen.

Erkki, eikun ajamaan vaan. Tiedä vaikka innostuisit vaihtamaan kolmosen KIAan ;)
                                            Noh, jos tosissaan ajatellaan, niin eipä nuo KIAt voi olla kovin kummoisia autoja, laaduiltaan kuin ajettavuudeltakaan. Halvalla, laadusta tinkimällä tehdään niin tuskin kovin hyvää saadaan aikaiseksi.

Comment

Viime Englannin reissulla ajelin päälle pariviikkoa tuollaisella Golffin kokoluokkaa olevalla Kialla, oli muuten elämäni ensimmäinen ja viimeinen kerta. Vaikka kuinka yritti uskotella itselleen että nyt ennakkoluulot pois niin kyllä oli yksi elämäni paskimmista -90 tai uudemmista ajamistani autoista. Oliko maileja takana jotain 12000 sekä ikää vajaa vuosi ja ruostekukkaa alkoi jo löytymään :)
                                              Palautettaessa tuota autovuokraamoon annoin pientä kritiikkiä kyllä että oli sitten viimeinen kerta kun mulle lykätään tuollainen paska. Hieman balsamia haavoihin oli seuraavan työreissun Golf plus TDi DSG, tosin hieman ymmärtää vuokraamoa kun tuokin on varmaan tuplahintainen auto verrattuna siihen perus Kia:n.

Olen myös kuullut katsastajatutuiltani että on sitten vihoviimeisiä romuja muutaman vuoden päästä, kun nyt jo rupeaa ensimmäisissä katsastuksissa olemaan aika heikossa hapessa.

Meillä myös tallin seinällä noita Delta-auton tarjouslappuja, tosin ihan hyvät tarjoukset yleensä olisi ollut jos kyseessä on normaalikuntoinen vanha romu, ei 20ke harrasteauto.

Comment

Myös tuosta -85 lötköstä saisi sen 4000e vaihdossa Kia:an. Mistäköhän hinnasta? Hinnasta, jolla ei oikeasti myydä yhtäkään kyseistä autoa.

Tuo Kia Sportage V6 on mielestäni niin ulkoa kuin sisältäkin päin varsin mukiin menevän näköinen peli - jopa hieno. Kyllähän sellaisella kiiltavan mustana ja kaikilla varusteilla kehtaisi ihan hyvin ajaakin. Mitä sitten tekniikkaan tulee, siitä en osaa sanoa.

Comment

Kattoin myös minulle tullutta lappua (4000? Typ44 lötköstä. Kerkesin vaihtaa jo =) ) ja ainakin paperilla ainoo oikeesti kunnon ero 2.0 ja (2.7?) V6 moottorien välillä oli kulutus. 2.0:n eduksi. Kiihtyvyys/huippunopeus (jos väliä) aikalailla "samoissa"

Comment

V6:ssa on käsittääkseni hieman tyylikkäämmät hilppeet. Ulostulot molemmissa kulmissa ja sitä rataa.

Comment

Ei ne siitä silti hyvää tee. =)

Comment

Kia Sportagea koeajaneena voin sanoa, että aikamoinen yllätys oli kohtuu hiljainen ohjaamo ja hyvät penkin ja ratin säädöt. Toisaalta viimeistelypuutteitakin löytyi vaikka kuinka paljon esim. vaihdekepin nuppi pyöri kuin hyrrä, keskikonsolissa tuulettimen suuttimet valahtivat aina ala-asentoon, toinen sähkösäätöinen peili ei toiminut ollenkaan ja pisteenä iin päälle:"takaluukku EI KERTAAKAAN mennyt ekalla yrittämällä lukkoon!?!"
                                                        Nämä pikkuviat/ominaisuudet ovat juuri niitä asioita, jotka alkavat takuulla v**uttaa sumeesti jo parin viikon sisällä auton ostamisesta.

Meinasin emännälle laittaa tuon perusmallin, mutta ei jumalauta...päädyttiin lopulta Toyota Yarisiin.

Comment

Nyt mäkin hoksasin miks isäntä höpis mulle jotain hämäriä 4000e hyvityksestä Kia:aan, Sportagesta selitti. Kyseessä oli mun ex-Volvo 740 -84. Pitäiskö vaihtaa pähkäili? Miks mulle ei tuu noita koe-aja ja saa termos tarjouksia, voishan sellaisen hakea vaikka paattiin. Ehkä ne on tuumannu et Kian laatu ei V8:lle pärjää, joten eivät tuhlaa rahojaan postimaksuun. :D

Comment

Tämän päivän Keskisuomalaisessa joku autoliike tarjosi 2000? vissiin autosta kuin autosta vaihdossa heidän vaihtoautovalikoimassaan oleviin kulkineisiin.
                                                            Velipojan nurkissa olisi ollut pari potentiaalista vaihdokkia. Sen verran kulkukelvottomia, että ongelma olisi ollut niiden kuljettaminen paikan päälle.

Siis kerran vielä: nuo halppis-termokset ovat lähes poikkeuksetta sutta ja sekundaa.

Comment

Working...
                                                            X