Elikkä onko pohjalevy etuvetoisessa täysin eri kuin quattrossa?
Eli tarkoituksena ois selvittää millanen homma ois tehä vajarista neliveto, hoituisiko pelkillä akselistojen vaihdoilla vai joutuuko vaihtamaan koko takapohjalevyn?
Ja sitten vielä sellainen että: vajaavedon muuttamisessa nelivedoksi katsastuksen puolesta ei pitäis olla mitään ongelmaa, jos samassa mallisarjassa on neliveto, mutta kohteleeko suomen katsastus peruskanttikoppaa ja kanttiquattroa eri mallisarjana?
Helpoin tie olisi toki ostaa se neliveto, mutta eipä noita kamalasti ole tarjolla suomessa, eikä nelivedon alustan osat hirveitä hintoja netissä pidelleet, joten miksipä ei tehdä yhtä kotitekoista kantti-quattroa.
tietenkin jos katsastus kohtelee näitä eri mallisarjoina ja menee poikkeuslupahommiksi niin taitaa olla parempi unohtaa.
ja haulla löysin vain etuvetocoupen nelivedoksi muuttamista koskevaa juttua, joten tein tämän.
Eli tarkoituksena ois selvittää millanen homma ois tehä vajarista neliveto, hoituisiko pelkillä akselistojen vaihdoilla vai joutuuko vaihtamaan koko takapohjalevyn?
Ja sitten vielä sellainen että: vajaavedon muuttamisessa nelivedoksi katsastuksen puolesta ei pitäis olla mitään ongelmaa, jos samassa mallisarjassa on neliveto, mutta kohteleeko suomen katsastus peruskanttikoppaa ja kanttiquattroa eri mallisarjana?
Helpoin tie olisi toki ostaa se neliveto, mutta eipä noita kamalasti ole tarjolla suomessa, eikä nelivedon alustan osat hirveitä hintoja netissä pidelleet, joten miksipä ei tehdä yhtä kotitekoista kantti-quattroa.
tietenkin jos katsastus kohtelee näitä eri mallisarjoina ja menee poikkeuslupahommiksi niin taitaa olla parempi unohtaa.
ja haulla löysin vain etuvetocoupen nelivedoksi muuttamista koskevaa juttua, joten tein tämän.
Comment