Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mitkä vanteet nämä ovat?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Mitkä vanteet nämä ovat?

En ole varma olisiko pitänyt vastata johonkin olemassaolevaan ketjuun - jos olisi niin tämän saa siirtää.

Eli onko kenelläkään tietoa kuvien vanteista? Mitkä vanteet nämä ovat? Ovatko alkuperäiset optio tjsp. vanteet vai jotain tarviketinaa? Olen etsinyt interwebin ihmeellisestä maailmasta tuloksetta...(tulivat B2-koppaisen 80:n mukana)

Eikö missään takapuolella ole mitään tekstiä?

Comment

Pahasti näyttäis joltain Momon valsseilta.

Comment

Kovasti tuo mieleen letukan vanteet, mutta eipä taida tuota jakoa kyllä löytyä letukoista.
        Viimeksi muokannut 54mmy; 7.12.2012, 18:23. Perustelu: typo

Comment

Vanteet eivät juuri nyt ole ns. käsillä että pystyisin tarkistelemaan tekstejä tarkemmin. Pitää tutkia kun käyn vkl aikana tallilla ihmettelemässä uudelleen.

Ajattelin nyt kysyä olisiko kenelläkään tietoa ulkonäön perusteella. Itse en moisia ole koskaan aiemmin nähnyt - eivätkä ne nyt niin kovin hienotkaan ole :D

Comment

noi on vissiin 14" ?

Comment

Voisivat olla ihan orig. lisävarustevanteet, koska vanteissa on "pyörimissuunta", eli 2 vanteen pinnat on viistetty toiseen suuntaan ja kahden taas toiseen. Mulla nimittäin oli aikonaan lötkön erikoisvanteet joissa oli sama homma.

Comment

Kävin tallilla ihmettelemässä ja vanteet ovat Italialaista tekoa olevat 6x14 Oscam Windy vanteet. Pikaisen googlauksen perusteella löytyy infoa melko heikosti..

Comment

Tuommoisen löysin googlesta. Joku vanha mainos kertoisi noiden olevan jotkin volvoon tarjolla olleet vanteet.

Comment

Kiitos. Volvo-aiheisiin sivuihin minäkin pikaisen googlaussessioni aikana törmäsin. Katsotaan josko näille jaksaisi tehdä jotain jossain vaiheessa.

Comment

Working...
                    X