Typ81 -85 venttiilikoneisto, hydraulinen vai säädettävä, jos säädettävä, mitkä välykset ?
Viikonloppuna pitäisi vaihtaa kopan tiiviste,kun vuotaa mukavasti pakosarjan päälle. Aikoja sitten sain kerhon jäseneltä Golfin koneesta tietoa, mutta en oikein saanut tolkkua venttiilien osalta.
Sitten kiusallinen sähkövika. Kovilla pakkasilla akku simahti 1-2 kk sitten, oletettiin ilman muuta akun olevan tiensä päässä, minkä akkuliikkeen testerikin näytti, testattin myös ettei maavuotoa. Ostettiin uusi akku, kesti pari-kolme päivää, kunnes tyhjeni. Tilalle uusi akku- tyhjeni, tilalle vara-akku jonka kenkä irrotettiin, kun ei ajettu, kesti niin kauan kun intoa riitti kaapelikengän kanssa. Sitten taas toinen akku tilalle. ( perälosterin valo ei jää päälle). Tässä välissä vaihdettu uusi startti, joten ei senkään kautta vuotoa, myös uusi hiilipaketti vaihdettu. "Kotimittarilla" todettu latausjännitteen olevan yli 14 V kaikki vähäiset sähkölaitteet päällä. "Vie se sähkärille" on varmaan se paras neuvo, mutta onko tullut vastaan eksoottisia sähkövikoja kantissa.
Viikonloppuna pitäisi vaihtaa kopan tiiviste,kun vuotaa mukavasti pakosarjan päälle. Aikoja sitten sain kerhon jäseneltä Golfin koneesta tietoa, mutta en oikein saanut tolkkua venttiilien osalta.
Sitten kiusallinen sähkövika. Kovilla pakkasilla akku simahti 1-2 kk sitten, oletettiin ilman muuta akun olevan tiensä päässä, minkä akkuliikkeen testerikin näytti, testattin myös ettei maavuotoa. Ostettiin uusi akku, kesti pari-kolme päivää, kunnes tyhjeni. Tilalle uusi akku- tyhjeni, tilalle vara-akku jonka kenkä irrotettiin, kun ei ajettu, kesti niin kauan kun intoa riitti kaapelikengän kanssa. Sitten taas toinen akku tilalle. ( perälosterin valo ei jää päälle). Tässä välissä vaihdettu uusi startti, joten ei senkään kautta vuotoa, myös uusi hiilipaketti vaihdettu. "Kotimittarilla" todettu latausjännitteen olevan yli 14 V kaikki vähäiset sähkölaitteet päällä. "Vie se sähkärille" on varmaan se paras neuvo, mutta onko tullut vastaan eksoottisia sähkövikoja kantissa.
Comment