Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Täällä olisi myytävänä yksi 200 5t vuosimallia 1983. On sähköpenkit, sähköinen kattoluukku, ilmastointi, sähkölasit, sähköpeilit. Auto on ajokuntoinen, mutta helmat mädät.
Terve kaikille. Olen uusi täällä, enkä varsinaisesti Audeja harrasta, mutta olen harmitellut tämän 200:n seisomista taivasalla kotini lähellä. Autossa on edelleen kilvet tallella, joten eiköhän omistajakin niiden perusteella selviä, jos joku autosta kiinnostuu. Ottakaa minuun yhteyttä, jos haluatte lisätietoa. En tunne auton omistajaa, enkä tiedä auton historiaa -toivoisin vain hienolle autolle muuta kohtaloa, kuin maatua noille sijoilleen.
Tässä kuvia autosta:
Auto on vielä varsin ryhdikkään näköinen ja lähes kaikki pisteosat näyttäisivät olevan paikoillaan. Vain tuulilasista puuttuu yksi kromilistan pätkä. Sisustus on ruskea ja autossa on peltinen kattoluukku.
Viimeksi muokannut Lahti411; 25.2.2014, 23:20.
Perustelu: Omistaja löytynyt ja auton kohtalo selvinnyt, ei tarvetta yhteystiedoilleni
Autosta on tullut muutamia kyselyitä ja ensimmäiselle kiinnostuneelle olen antanut auton rekisterinumeron. Omistajaa ei ole vielä saatu tavoitettua, joten auton kohtalo on vielä auki.
Tarkemman tutkiskelun jälkeen löysin autosta ruostetta helmoista ja aika pahan vaurion oikean takapyörän edestä. Eli hitsaustaidottomalle auto tuskin sopii.
Palaan asiaan, mikäli omistaja tavoitetaan ja asia ratkeaa johonkin suuntaan. Jos ensimmäinen kyselijä ei autoa halua, annan rek.nron seuraavalle kiinnostuneelle. En halua julkaista rekkaria tai sijaintia täällä, ettei autosta ala hiljakseen illan hämärissä hävitä pisteosia...
Auto on nyt hävinnyt tuolta parkkikselta. Saiko kukaan foorumilaisista lopulta yhteyttä omistajaan? Kovasti yritin muutamaa kiinnostunutta auttaa, mutta en ainakaan itse koskaan tavoittanut auton omistajaa. Mahtoiko tämä komistus päätyä harrastajan huomaan vai romulavalle?
Eemelille löytyi vihdoinkin lämmin tallipaikka tammikuussa, ilman omistajanvaihdoksia. Nyt kevään aikana katsotaan mitä kaikkea sen alkuperäisen vian lisäksi on vuosien myötä autoon tullut. Juuri tän hetken suunnitelmassa on, että Eemeli olisi liikenteessä viimeistään tulevana jouluna....Ulkosäilytyksen aikana ainakin bensakorkki ( ja bensat?) on hävinnyt, sekä takaluukun lukko rikkoutunut. Ja ruoste lisäksi. Ja heti aluksi kirjallisuuden lisäksi hakusessa olisi vaihdekepin alkuperäinen nuppi ja ruskea pikku tyyny (se toinen löytyy hattuhyllyltä).
Ei ole liikenteessä vuosikausiin tullut vastaan...tosta yllä olevasta 200sta...liikenteessä viimeistään kesällä -16 (jos mitään mahdottomia yllätyksiä ei tule vastaan)
2 on trafin mukaan liikennekäytössä toinen vihree ja toinen harmaa, muistaakseni olisko ollut kiteellä ja espoossa, en nyt muista varmaksi... omaa yritän liikenteeseen myös joskus kesään -16 mennessä :)
ja jos jollain olisi typ43 manuaali vaihdekepin pussi niin voisin ostaa, tai siis vaikka se koko pala alustoineen ja pusseineen....
Näitä ei taida olla montaa juuri missään.
Itse harkitsen juuri typ43 100 5E:n hankintaa, mielummin laittaisin 200:sen, mutta ei ole löytynyt yhtään ajokuntoista mistään.
Siel ei oo tosiaan tiesuolaa käytetty, niin saattaapi jotain löytyäkin. Tosin turbokoneellisista (5T) en oo varma paljonko sinne viety. Vaparia (5E) varmaan ainakin löytyy. Viistonnarinahan ne tunnetaan.
Onko missään listaa vanhojen audien vaihteisto koodeista? Pitäisi selvittää mikä vaihteisto on MP.
Lisäksi varustekoodien AA1 ja A99 merkitys kiinnostaisi. Tuo AA1 antaa "control M-Number for suppression of model columns" mutta mitä tuo tarkoittaa?
Edit: partsbasen mukaan olisi 5 pykäläinen manuaali.
Juu sellainen vaalean vihertävä sisusta. Viherrys saattoi olla homettakin. Pisteosista en sen tarkemmin osaa sanoa. Bensatankin vuotamisen takia kuulemma aikanaan jäänyt pois käytöstä.
Comment