Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

80 Quattro-83 typ81 arvo?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 80 Quattro-83 typ81 arvo?

    Mietiskellyt ja tuumaillut jos tässä raskisi hävittää tuon quattro vanhuksen pois,mutta ensimmäinen auto jolle ei YKSINKERTAISESTI osaa päättä mitä siitä pyytäisi :)Tekniikaltaan ja koriltaan hyväkuntoinen(2.25syl). Aikoinaan varmaan joku rahamies tilannut tehtaalta kaikilla mahollisilla herkuilla mitä saa mm. sport nahkasisusta,ilmastointi,sähkölasit ja peilit yms pientä kivaa. Mikä olisi arvon raatin mielestä semmonen sopiva hinta mitä tuosta kehtaisi olla vailla,vai kannattaako pitää itella ja odotella arvon "todellista nousua".

    #2
    Jos peli todellakin on hyvässä kunnossa ja noin komeilla varusteilla niin itse melkeimpä pitäisin sen ja museoisin.

    Comment


      #3
      enemmän normi quattroilla käyttöarvo,todellista arvoa ei taida olla kuin urquattroilla/sportquattroilla

      onhan kyllä normi typ-85 coupe quattrojen hinnat lähtenyt nousuun,huonon saatavuuden takia.

      kyllä tuosta mielestäni muutaman tonnin voi pyytää.
      Viimeksi muokannut kessu74; 16.12.2008, 08:21.

      Comment


        #4
        Itse tosiaan myös säästäisin kyseisen pelin. Joko sitten museorekisteriin, tai muuten vain kruisailupeliksi.

        Mutta jos akuutti rahapula iskee, niin varmaan tuosta voisi pyytää samoja summia, kuin kanttikoppa coupeista.

        Comment


          #5
          Sedanien hinnan nousu ei ehkä ihan vielä ole päässyt todelliseen vauhtiinsa, mutta kyllä ne sieltä kaksiovisten perässä tulevat. Harvinaisen yksilön hinnoitelu on aina hankala. Myyjä päättää hinnallaan kyselijöiden määrän, mutta kauppahinta määritellään kahden harrastajan kesken jonakin kauniina päivänä. Museoituna hinnan voinee kertoa lähes piillä.

          Comment


            #6
            Sanoisin että näitä sedan-mallisia on sen verran vähemmän harrastettuna että jollain oikein pitkällä aikavälillä sellaisen hinta saattaa nousua coupen edelle. Ostajia on toki vähemmän koska se ei näytä niin legendaariselta tavallisen kadunmiehen silmissä. Mutta sitten kun löytyy se oikea ostaja.. Suoritus: säilytä tai myy vain auton historiallisen arvon ymmärtävälle harrastajalle.

            Comment


            • #7
              Eikös Saksassa ala olemaan jo hyvät kanttikoppaiset 90 q:tkin aika "kovissa" hinnoissa?
              Ja tuo on kertaluokkaa harvinaisempi, jos tosiaan on 80 q 2,2 (KK?) koneella?
              Eikös tuo ole muuten typ85 jos 5 koneella?
              Pidä ihmeessä jos pystyt. Tuskin tuon arvo ainakaan enää laskemaanpäin ole?
              Olisin kovinkin kiinnostunut, jollei olis "nurkat täynnä" noita romuja.

              ps. Mulla oli tollanen -84 mallinen, ja vieläkin on ikävä sitä. (Aika kultaa muistot ;) )

              Comment


              • #8
                Kiitoksia vastauksista! Kyllähän se viisainta varmaan on pitää auto itellä,ja laitella se pikkuhiljaa viimesen päälle iskuun(ainahan tuon ikäsissä on pientä fiksailua) Se on muistaakseni juurikin tuolla kk koneella,mutta onko tuo 2.2 vai 2.1 niinku tuossa yks kaveri väitti?

                Comment


                  #9
                  Laitahan vaikka tänne kuvia minkälainen peli on :)

                  Comment


                    #10
                    taitaa olla 79.5mm poraus, 86.4mm isku, 2144cc

                    Comment


                      #11
                      Olen ymmärtänyt että nuo -83, -84 80 q:t on aika haluttuja. Sehän oli Ur-Quattron jälkeen järjestyksessään toinen Audin nelivetomalli. Jos se on noin hyvillä varusteilla niin kannattaa pitää huolta!

                      Comment


                      • #12
                        Joo kyllä tuo se 2.1 on ainakin rek.otteen mukaan. Voin tässä laittaa kuvia heti kun saa kameraa lainaan jostakin, ja vähän ohjeita miten ne saa tänne laitettua ko ei oo oikeen tuota hakkerin vikaa meikäläisessä:)

                        Comment


                          #13
                          2144 cc on kai puhekielessä 2.2 vaikka otteessa onkin 2.1. Itellä on Ässän otteessa 2.3 :-p

                          Comment


                          • #14
                            Joo 2.2 se on...kyllähän se jo kuullostaaki paljo paremmalta entä 2.1:)

                            Comment


                            • #15
                              Olen kiinnostunut, jos myyntiin laitat. :)

                              Comment


                              • #16
                                Eipä sitä Mara vielä raski myyä,on se niin kiva lelu näin talvikeleillä:)

                                Siinä ois muutama aika heikko kuva kamerakännykällä otettuna http://s720.photobucket.com/albums/w...t=27012009.jpg
                                Parempia kuvia laitan kun saan oikean kameran ja audin tallista ulos.


                                Tyhjäkäynnin kanssa on vähä ollut onkelmia. Osaisiko joku neuvoa mihinkähän tuo tulpalla tulpattu letku oikeasti kuuluisi? Tyhjäkäyntimoottori on nyt irti ja käy suurinpiirtein oikein, mutta kun se on paikollaan niin tyhjäkäynti huutaa kokoajan 3000 hujakoilla?Eli on varmasti vaihtokunnossa.

                                Vielä pitäisi vaihtaa raidetangonpää ja maksaa edellisellä omistajalla jääneet vähäiset verovelat niin eiköhän se leima tule:)
                                Viimeksi muokannut audisti; 28.1.2009, 01:10.

                                Comment


                                • #17
                                  Ettei tuossa kuuluisi olla tulppa (ei sytytys) alkuperäisenäkin ,näin muistelisin. Noita ilmamassamittarin kumitötsiä löytyisi tulppineen ja isv:stä en oo varma. Eihän tuo pahalta projektilta ainakaan näin kuvissa näytä :)

                                  Comment


                                  • #18
                                    Katoppa Mika jos löytyis tuo kumihaitari ja isv,ois kyllä käyttöä ehyille semmosille! Tuosa kumihaitarissaki on reikä ja joku yrittäny joskus paikata sitä.

                                    Comment

                                    Working...
                                    X