Terve,
En tiedä mikä mättää eli ei minkäännäköistä käsitystä (sama pätee kaikkiin tuttuihinkin joilla jopa on vanhoista autoista jotain kokemustakin), mutta case vaan on niin, että kun tulee lumipyry / tihkuaa vettä hieman tavalista enemmän niin Audini (audi GT Coupe- 86, 2.2 L) menee lakkoon noin 20 minuutin kuluttua starttaus hetkestä eli veto loppuu koneesta ja siinähän kökötät sitten puoli tuntia ennenkuin kärry lähtee taas käyntiin. Sinänsä kun tämmöinen tapahtuu kehäteillä / moottoritien rampeissa niin ei ole ns kivaa :)
Tuoneeko lisäarvoa, mutta ks on ruiskuvehje + silloin tällöin virranjakajan sisäpuolelle ruiskutan CRC :tä ...
Onko kellään mitään kokemusta aiheesta / mahdollista korjausehdotusta sen lisäksi, että vie huoltoon :) ?
En tiedä mikä mättää eli ei minkäännäköistä käsitystä (sama pätee kaikkiin tuttuihinkin joilla jopa on vanhoista autoista jotain kokemustakin), mutta case vaan on niin, että kun tulee lumipyry / tihkuaa vettä hieman tavalista enemmän niin Audini (audi GT Coupe- 86, 2.2 L) menee lakkoon noin 20 minuutin kuluttua starttaus hetkestä eli veto loppuu koneesta ja siinähän kökötät sitten puoli tuntia ennenkuin kärry lähtee taas käyntiin. Sinänsä kun tämmöinen tapahtuu kehäteillä / moottoritien rampeissa niin ei ole ns kivaa :)
Tuoneeko lisäarvoa, mutta ks on ruiskuvehje + silloin tällöin virranjakajan sisäpuolelle ruiskutan CRC :tä ...
Onko kellään mitään kokemusta aiheesta / mahdollista korjausehdotusta sen lisäksi, että vie huoltoon :) ?
Comment