Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Typ85 etupyöräkotelo ahdistaa!

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Typ85 etupyöräkotelo ahdistaa!

    Hello!

    Olisiko mitään fiksua konstia säätää etupyörän asemaa pituussuunnassa ilman ainetta rikkovaa menetelmää?
    Auto typ85 90 quattro facelift. S2 tukivarret ja tolpat. Renkaat 205/40R17.
    Nyt setuppi on sellainen, että edestä loppuu juuri ja juuri tila kesken, eli käännettäessä rengas tervehtii etuloksun ja etuhelman muoveja.
    Riittävä siirto olis noin 10-20 mm. Jos alatukivarret heittää peilikuviksi ja vaihtaa puolta, siirtyy noin 40 mm mikä on taas liikaa takana.
    Sopisiko tuohon joku muu vag alapallo, jossa olisi hiukan eri geometria?

    TR

  • #2
    Jos vaihtaa pelkät pallot puolelta toiselle? T89/b4 osastolta löytyy useita eri pallovahtoehtoja eri offseteilla.

    Comment


    • #3
      Tulee liian suuri muutos jos vaihtaa vaan pallot puolelta toisella. Tuo kun on kolmella pultilla oleva / 19 mm tapilla oleva. Etkasta näyttäisi löytyvän tuota kolmepulttista/19 mm kahdella eri numerolla S2: 8A0407365 / 366 ja sitten T89: 893407365E / 366E, vaikea sanoa onko näillä eroa. Näyttäisi olevan myös 2 pulttista/19 mm palloa, joka kävisi sitten typ85 alatukivarteen... täytyy jatkaa näiden ihmettelyä.

      Comment


      • #4
        S2 coupen pallossa pienempi offsetti, ts. pyörä tulee edemmäs ts. casteria tulee enemmän kuin tuolla t89 pallolla. Ero ei ole suurensuuri, 10mm luokkaa tai alle.

        Comment


        • #5
          OK, tuo saattais jo riittää...täytyy kokeilla. Kiitos!

          Comment


            #6
            Onko apurungon puslat vakiot vai "offset" mallia? sieltä saisi kanssa tuollasen 10mm

            Comment


            • #7
              Puslat on joo vakiot powerflexit. Ja onhan apurungon ja rungon välisiä pusliakin näköjään offsettinä. Koitan pelata ensin tuolla alapallolla...

              Comment

              Working...
              X