Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 80 coupe gt madallusta ja puslia

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi 80 coupe gt madallusta ja puslia

    mistä löytyisi tällaiseen madallusta ja jonkilaisia puslia, pitäisi saada leimaan oma auto..

    kiitos vastauksista!

  • #2
    Jos jollain muuten nurkissa pyörii, käytettyjä madaltavia jousia/iskareita tai vaikka toimivia puslasarjoja, vetoniveliä, tms. tarjoa ihmeessä

    0440959911

    Comment


    • #3
      Kyllähän uusia puslia ja niveliäkin ym saa aikahyvin esim. Riihimäeltä Special Importista 019-725444 tai Motenetista (www.motenet.fi)

      Comment


      • #4
        Joo,

        uudet -40 Weitecit tilattu, puslia pitäisi vara-osaliikkeestä käydä huomenna hakemassa, 17" bbst+kitkat ostettu, kyllä kai se tästä..

        Comment


          #5
          Saanko niuhottaa, kun kukaan ei kerennyt ensin? :)
          Autosi mallissa ei ole "80". Se on Audi Coupe.

          Comment


          • #6
            onkkoo näin??

            korjataan..:)

            Jos jollain muuten bbs RC, 17" keskiöitä 4x108 jaolla, (edullisesti:) tarjoa!

            Comment


            • #7
              Löytyihän tämäkin projekti. Täytyy tulla tarkastamaan joku päivä viikolla.
              Tuli uusi kamerakin tuossa hankittua vähän aikaa sitten ja voisin ottaa kuvia, vaikka tänne.

              Comment


                #8
                Puslakierroksen coupeen saa ihan tarvikeliikkeen tiskiltä. Ainoastaan panhard-tangon, kallistuksen vakaajan kumiosat, sekä iskunvaimentimien yläpäiden puslat pitää hommata marmoritiskiltä.

                Täysi kierros pyörii jossain parin sadan euron kantturoissa. Siihen vielä molemmat raidetangot, alapallonivelet, moottorin + vaihteiston tukikumit, saavutetaan hyvin kelvolliset ajo-ominaisuudet.

                Type 81/85/89/32B:ssä sitten tarkkana jäykän alustan kanssa, tuppaa runkoaisa väsymään repeämään vetoakselin korotuksen kohdalta, ellei paikkaa vahvista.

                Comment


                  #9
                  Tai ellei paikassa ole vahvistusta jo tehtaalta. Eikös vaan?
                  Joissakin ei ole ja joissakin on ja urkeissa aina.

                  Comment


                  • #10
                    TINPPA! kävikö siulla niin kuin miulla että madalluksen jälkeen taka-akseli siirtyi vasempaan reunaan?

                    Comment


                    • #11
                      puslat jne vaihdettu, tällä viikolla kilpiin. tarvittavat osat ostettu motonetistä... madallusta ei ole kerennyt suorittamaan vielä. uudet jouset tosin odottaa jo asennusta..

                      Comment


                        #12
                        weesku: näinhän se panhard-tanko toimii.

                        Comment


                          #13
                          Type 81/85/89/32B:ssä sitten tarkkana jäykän alustan kanssa, tuppaa runkoaisa väsymään repeämään vetoakselin korotuksen kohdalta, ellei paikkaa vahvista.
                          Tai ellei paikassa ole vahvistusta jo tehtaalta. Eikös vaan?
                          Joissakin ei ole ja joissakin on ja urkeissa aina.
                          Olisikos kenelläkään näyttää kuvaa, että miltä se palkki näyttää kun se on tehdasvahvistettu. Osaisi tuosta omasta katsoa, että onko vaiko eikö ole vahvistettu.
                          Ja minkäslainen se olisi sitten hyvä vahvistus sinne tehdä, kun ei ole vielä kauheasti kokemusta korin jäykistämisistä.

                          Comment


                          • #14
                            eli teen sen säädettävän tangon!

                            Comment


                              #15
                              Olisikos kenelläkään näyttää kuvaa, että miltä se palkki näyttää kun se on tehdasvahvistettu. Osaisi tuosta omasta katsoa, että onko vaiko eikö ole vahvistettu.
                              Ja minkäslainen se olisi sitten hyvä vahvistus sinne tehdä, kun ei ole vielä kauheasti kokemusta korin jäykistämisistä.
                              Ei ole kuvaa tarjota, mutta voin koittaa sanallisesti selittää eli:
                              Vahvistamattomassa sisälokasuoja (siis sanan varsinaisessa merkityksessä eikä mikään muovilokariräppänä) jatkuu samaa linjaa raidetankoaukon alapuolella eli koriaisa on sulava osa pyöränkoteloa. Vahvistetussa on selvä "patti" koriaisassa pyörään päin. Ei oikein helposti voi erehtyä kun vaan osaa katsoa oikeaan paikkaan eli suoraan vetariaukon päällä olevaa koriaisan kohtaa. Perhealbumista voi myös surffata kyseistä osaa.

                              Comment


                                #16
                                Sanomattakin porkkiksella on tuossa t814:ssa se jäykkyyspatti... :)

                                Oon bongannut sen tähän mennessä jokaisesta kanttiquattrosta, varmaan niitä on ilmankin, kuten tuo ursyncrokin on sitä ilman (tosin sopii siihen heittämällä).

                                Comment


                                  #17
                                  Ei ole kuvaa tarjota, mutta voin koittaa sanallisesti selittää eli:
                                  Vahvistamattomassa sisälokasuoja (siis sanan varsinaisessa merkityksessä eikä mikään muovilokariräppänä) jatkuu samaa linjaa raidetankoaukon alapuolella eli koriaisa on sulava osa pyöränkoteloa. Vahvistetussa on selvä "patti" koriaisassa pyörään päin. Ei oikein helposti voi erehtyä kun vaan osaa katsoa oikeaan paikkaan eli suoraan vetariaukon päällä olevaa koriaisan kohtaa. Perhealbumista voi myös surffata kyseistä osaa.
                                  Olenko nyt oikeassa että kuvassa olevassa omassani ei siis ole tätä vahvistusta?
                                  Kuva on vähän huono, mutta ei nyt löytynyt parempaakaan tähän hätään.

                                  Comment


                                    #18
                                    Eipä näyttäisi olevan.

                                    Comment

                                    Working...
                                    X