Tällä kohtalokkaalla päivämäärällä sain tuon satasen vihdoin museorekisteröityä, eli nyt on tämäkin Audi "virallisesti pelastunut". :)
Ekan kerran kävin näyttämässä autoa museoautotarkastajalle huhtikuussa. Pieniä huomioita löytyi, kuten lohkeillutta maalia ja pintaruostetta konehuoneessa, moottorilohkossa, jarrutehostimessa, iskareiden yläpäässä, jne. Takaluukun sauma oli ruosteessa ja helmalistat puuttuivat, akkukaukalon muovissakin oli reikä. Kesän aikana työstin hissukseen ko. kohtia ja nyt syyskuussa auto läpäisi tarkastuksen. Tänään kävin museoautotodistuksen kanssa muutoskatsastamassa sen museoautoksi. Olo on huojentunut ja onnellinen. :)
Muutama kuva:
MA-todistus
tutkittavana katsastusasemalla
kesäillassa
komentosilta
peränäkymä
keula
Ekan kerran kävin näyttämässä autoa museoautotarkastajalle huhtikuussa. Pieniä huomioita löytyi, kuten lohkeillutta maalia ja pintaruostetta konehuoneessa, moottorilohkossa, jarrutehostimessa, iskareiden yläpäässä, jne. Takaluukun sauma oli ruosteessa ja helmalistat puuttuivat, akkukaukalon muovissakin oli reikä. Kesän aikana työstin hissukseen ko. kohtia ja nyt syyskuussa auto läpäisi tarkastuksen. Tänään kävin museoautotodistuksen kanssa muutoskatsastamassa sen museoautoksi. Olo on huojentunut ja onnellinen. :)
Muutama kuva:
MA-todistus
tutkittavana katsastusasemalla
kesäillassa
komentosilta
peränäkymä
keula
Comment