Olen jo muutaman vuoden haaveillut otsikon mukaisesta ajopelistä. Joskus nuorempana ajelin jonkin aikaa 80 CC mallilla, jonka totesin varsin mainioksi autoksi! (Hyvä ajaa, ei vaatinut kalliita remontteja, pienemmät viat helppo korjata itse.) Nyt kiinnostaisi tuo coupé malli, kun se on niin nätti! Myös neliveto olisi aina talvisin hyvä olemassa : ). Moottoriksi olen ajatellut 2.2 litraista.
Esittäkääpä autoa paremmin tuntevat mielipiteitä esim. seuraavista näkökulmista:
- Onko tuollainen auto järkevä käyttöautoksi? Tarkoituksena olisi myydä 2000-luvun käyttöauto ja jatkaa autoilua pelkillä "klassikoilla". (juu, no osin kyllä taloudellisistakin syistä).
- Mistä tuollaisen löytäisi, kun taitavat olla aika kiven alla?
- Miten paljon siihen täytyy/kannattaa laittaa rahaa? Taitavat olla hinnat jopa kohoamaan päin.
Esittäkääpä autoa paremmin tuntevat mielipiteitä esim. seuraavista näkökulmista:
- Onko tuollainen auto järkevä käyttöautoksi? Tarkoituksena olisi myydä 2000-luvun käyttöauto ja jatkaa autoilua pelkillä "klassikoilla". (juu, no osin kyllä taloudellisistakin syistä).
- Mistä tuollaisen löytäisi, kun taitavat olla aika kiven alla?
- Miten paljon siihen täytyy/kannattaa laittaa rahaa? Taitavat olla hinnat jopa kohoamaan päin.
Comment