myin pois ton audin eilen 7.10 ja kaveri joka sen osti ajoi sen tampereelle ja museoi sen.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Selvittelyä Audi 80 typ82 2d -77 (GTI)
Collapse
X
-
-
Päivitystä...
Laitetaas tänne pientä päivitystä auton nykytilanteesta. Tuo b-pumppu korkkasi talvella ja auto olikin pakko jättää seisomaan tallin pihaan muutamaksi yöksi. No, naapurin "termiitit" ehtivät parin yön aikana tyhjentää autosta yhtä sun toista.
Motivaatio katosi aika pitkäksi aikaa mutta nyt olisi tarkoitus alkaa herättämään tätä vanhusta uudelleen henkiin. Millä laajuudella projekti toteutetaan onkin toinen juttu.
Mutta jos joltakin löytyisi ehjä K-jetin bensapumppu, sellainen läpivirtaava kuin 1-Golf Gti:ssä, niin voi tarjota vaikka privaan. Saisi tuon taas käyntikuntoon.
Eiköhän tämä tästä.
Comment
-
Hyvä että joku muukin jaksaa väännellä tällaista peliä. Ei taida noita 80 audeja paljon olla liikenteessä. Jos sulla tulee nurkkiin ylimääräsiä osia niin mua vois kiinnostaa. Ostin projektiks ton ylempänä olevan Fox Gti:n. Kiitoksia vaan weeskulle.
Tarina jatkuu siitä tuolla: http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=58056Viimeksi muokannut hynynenj; 24.11.2007, 20:18.
Comment
-
Juu ei näitä 80 audeja liikaa liikenteessä näy. Oma kiinnostus näihin vanhoihin audeihin juontaa jo lapsuudesta, failalla oli 80-luvulla 100 GL -73 ja se oli kyllä niin ylväs peli.
Ja eka oma auto jolla ajoin kortin saatuani oli 80 S -74.
Kai tuo oma "GTE" joskus valmiiksi tulee, aika näyttää.
Comment
-
Juu toivottavasti saat liikenteeseen. Ikäviä tollaset termiitit jotka muuten vaan käy tuhoamassa muitten omaisuutta. Ja mikäs siinä jos olis uus auto ni sais vakuutusyhtiöltä rahat ja marmoritiskiltä uudet osat mutta ku vanhuksiin on aina vähän hankalampi noita osia ettiä. Mutta kyllä se vielä liikkumaan saadaan!:)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Petri.R Näytä viestiMistähän nuo etupenkit on peräisin? Mulla on ikuisuusprojektina tuommonen '74 passatti ja se on melko pitkälle sama auto tuon mallin audin kanssa. Sanoisin että keulasta B-pilariin asti lähes sama. Penkkien koskeus ja kiskojen leveys on hieman eri kuin esim. Golf mk2 joten se hieman hankaloittaa sopivien penkkien löytymistä.
Eikös tuon korimallin kasikympistä ole joku GT/E tms. sporttimalli olemassa? Siinä taisi olla joku tehokkaampi ruiskukone myös (8v), ja nelivalokeula niinku Passat TS:ssä.
Ainakin syksyisellä sänkipellolla autolla saa rajut vauhdit.
Taisi olla VW:n nopein malli valmistusvuotenaan.
Kojelauta yms. näyttää tässä puheena olevassa Audissa olevan ihan samanlainen kuin Passatissakin. Ratti ei ole aito eikä siinä näytä olevan "vauhtiversion" mittareilla varustettua keskikonsoliakaan.
http://www.garagemweb.com/galerias/a..._principal.jpg
http://www2.uol.com.br/bestcars/carr...ssat/ts-76.jpg
Comment
-
Omaa tilannettani voisin päivittää sen verran, että tuon jo mainitun '74:n rinnalle on hankittu parempikorinen '75 jossa myös isompi kone (1.6 83hv tms. vanhasta kasikympistä) ja siihen koriin sekä tekniikalle aloittelen passatin rakentamista. Tarkoitus on tehdä kaksiovista TS:sää läheisesti muistuttava kulkine aina tuplavalokeulaa myöten. Sisusta ja kromit tulee '74:stä kun sen '75:n sisusta on joutunut tuunauksen uhriksi, tosin sisustaa höystetään hankkimillani TS:n hiluilla eli etupenkit, keskikonsoli lisämittareilla ja mankalla sekä TS:n mittaristo ja ratti. Nuissa vanhoissa TS Passateissahan on 85hv joten tekniikkakin on riittävän lähellä. Melko ärhäkkä peli oli ajella tuolla tekniikalla kun itse auto painaa vain 870 kiloa. Tosin voimaahan ei ole koskaan tarpeeksi mutta näillä mennään ainakin auton ensimmäiseen kehitysversioon asti, harrasteautohan ei ole koskaan valmis.
Teen FFp:lle projektitopikin alkuvuodesta kun pääsen purkamaan sitä '75:sta.
Comment
Comment