Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Uusi Audi A5 B9

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    Aika moni muukin kommentoinut samaa. Mikähän tuossa muotoilussa on sellaista, ettei se toimi valokuvassa? Vai johtuuko se kuvausteknisistä syistä? Yleensähän noita kuvia otetaan laajakulmaobjektiivilla, jolloin se korostaa lähellä olevia elementtejä. Onnistuessaan se tekee autosta agressiivisemman näköisen, epäonnistuessaan sitten taas ei...
    Viimeksi muokannut Killeri; 14.3.2017, 08:46. Perustelu: ^-merkki poistettu.

    Comment


    • #62
      Mietin vähän samaa. Matala leveä auto kuvataan kyykystä. Kaikissa kuvissa katsoja puskurin / konepellin korkeudella. Korostaa tuon nirppanokan. Todellisuudessa autoa katsoo yläviistosta ja konepellin etureuna ei korostu. Jotenkin tuo kapeneva osuus nyt näkyy liiaksi. Vähän liikaa yksityiskohtaa ja taitoksia tuossa on noin yleisesti. Luulen kuitenkin, että silmä tottuu.

      Comment


        #63
        Kyllä tuo keula livenäkin on yhtä hirveän näköinen.

        Comment


          #64
          Olen samaa mieltä. Aika monta ja eri väristä jo nähty, ei vieläkään ole tottunut. Ruma on.

          Comment


          • #65
            Häirirseekö muilla muotoilussa linjojojen kahdentuminen. Ainakin RS sivu profiilissa pari juttua mitkä itseä vaivaa. Helman se musta pala. Sama muoto on helmassa itsessään ja takalokasuojan pullistus on päälle lätkästy. Se ylä pokkaus on tuplana. Ei sulaudu jotenkin kokonaisuuteen (sitä ehkä haettukin). Vrt vanha rs5 kliinit siistit pelkistetyt linjat.
            Viimeksi muokannut Poikarukka; 14.3.2017, 01:13.

            Comment


            • #66
              Kiva tää on sisältä ja ulkoota, pakko tilata.

              Comment


              • #67
                Jos tumu tollasen tilaat niin se velvoittaa tuoda kärry joskus näytille miittiin:)

                Comment


                  #68
                  Kyllä tuo keula ja muoto alkaa vaan päivä päivältä näyttämään paremmalta :)

                  Comment


                  • #69
                    En ole ainakaan Lahdessa vielä yhtään uutta viitosta nähnyt, ei ole mielenrauhakaan siten mennyt joten jatketaan ajoa vanhakoppaisella. Onkohan noita juurikaan myyty?

                    Comment


                    • #70
                      Noita uusia A5 on saanut jo pitkään ostaa. Itse juttelin yhden uuden A5 omistajan kanssa kaksi kuukautta sitten k kaupan parkkiksella.
                      Viimeksi muokannut Killeri; 20.6.2017, 15:43. Perustelu: Tapatalk-allekirjoitus poistettu.

                      Comment


                        #71
                        Onko noiden vetokoukkuvalmiudesta ja jälkiasenteisista jo jotain infoa (jos ei ole ruksittu comfort pakettia)?

                        Comment


                        • #72
                          Tässäpä tilastoja A5:stä. 100000 km naksahti täyteen.

                          Niin se naksahti aamuajellulla autossa 100000 km täyteen. Ostaessani kilomeetrejä oli 27000.
                          Statistiikkaa 73000 km:n ajolta. (Audi A5 3.0 TDI Quattro. Variantti: SCDUCQ!)
                          Polttoaineen hinnat:
                          Halvin:0,909€/l
                          Kallein:1,619€/l
                          Keskihinta:1.173€/l
                          Autobaanoilla on polttoaine aina kalliimpaa kuin "landella"
                          Kulutukset per tankkaus (Laskettu/ATK, l/100km):

                          Suurin kulutus: 9,52 / 9,40
                          Pienin kulutus: 6,05 / 5,80
                          Keskiarvo: 7,99 / 7,69
                          Mielenkiintoinen huomio: Yksittäisissä tankkauksissa tuntuu tuo ATK:n ja mittauksien ero olevan suuri. Pitkässä juoksussa se onkin yllättävän lähellä todellista kulutusta. Siellä on muutamia "tilastopoikkaemia, missä ATK::n kulutus on pienempi kuin laskettu kulutus."

                          Nopeudet per tankkausväli:
                          Pienin keskinopues: 40 km/h
                          Suurin keskinopeus: 142 km/h
                          Suurin nopeus: 266,1km/h (mitattuna iPhone sovelluksella GPS Tracks)
                          Tähän pitää huomioida pieni yksityiskohta. Oli kaunis kesäpäivä, eikä liikennettä. 49 kilometrin matkalle nappasin keskinopeudeksi 233,4 km/h. Sitten tuli tietyömaa.

                          Summa summaarum:
                          Auto on kulkenut 73000 kilomeetriä kanssani:
                          Keskikulutus: 7,69 l/100km
                          Keskinopeus:70,1 km/h
                          Polttoaineeseen mennyt rahaa: 6745€
                          Vakuutuksiin 2461€
                          Viimeksi muokannut sattanen; 8.7.2017, 08:59. Perustelu: Tämä tuli väärään ketjuun. Saapi poistaa, ken pystyy.

                          Comment


                            #73
                            Saksan reissulla tuli nähtyä jokunen uusi A5 ja S5. Kyllä on keulassa liikaa särmiä ihan livenäkin nähtynä.

                            Comment


                              #74
                              S5 TDI

                              Äskettäin kutos- ja seiska-ässässä esitelty hybridi TDI tulee myös vitos-ässään Euroopassa:

                              https://www.motor1.com/news/345042/a...sel-v6-engine/

                              Toistaiseksi vain Coupe ja Sportback-malleihin, Cabriolet vielä bensalla.

                              Sähköturbo-(hybridi-)tekniikkaahaan esiteltiin jo edellisessä korimallissa RS5 TDI konseptimallissa, onneksi nyt tuotantomallina vain S eikä RS.

                              Muualla maailmassa mennään bensalla ässässä, ilman hybridiä, ja SQ5 toistaiseksi säilyy myös ilman hybridiä, mutta TDI:nä.

                              Comment

                              Working...
                              X