Ei manuaalia eika DSG:ta uudessa S4:ssa
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B9 tulossa syksyllä
Collapse
X
-
-
Aika houkutteleva tuo First Edition diesel farkun hinta ja vielä varusteet kohdallaan! Oma kun tulee vaihtoikään alkaa noita sopivasti saamaan palkansaajalle sopivaan hintaan :)
Comment
-
Lisävarustelistalla on pituutta! Sillä saa auton hinnan helposti tuplattua ;) Onko tässä muuten vakiona 2-alueilmastointi, 3-alueinen näyttää olevan lisävaruste ihan kuin B8:ssakin. Mutta B8 ei saakaan 2-alueisena ollenkaan, se on joko 1 tai 3. Mun mielestä 1-alueilmastointi tämän luokan autossa on naurettavan ja säälittävän välimaastossa.
Comment
-
1-alue vakiona. Itseäni se ei häiritse, olen aina pitänyt 2-alueella samat lämpötilat. Toki ulkonäen puolesta 3 -alueilmastointi on paremman näköinen. Käytettävyydellä ei väliä, itse en koske siihen juuri koskaan.
On kyllä erikoista, että A3 tulee 2-alueilmastoinnilla ja nelonen 1- alue.
Ihan hyvin on kyllä suomi pakettiin saatu varusteita, tuossa on monta asiaa mitkä eivät ole vakiona. Kuten mukavuuskeskikyynärnoja sekä 7" informaationäyttö. Olen itse pyöritellyt autoa nyt viikon verran saksan konfiguraattorissa, joten alkaa olemaan joka asia selvä. Tarjousta odotellessa..
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja -TMK- Näytä viestiEikö tuo alarivin kaikista oikeanpuolimmaisin nappi olekaan näytön laskua varten?? Melko rumannäköinen jos tuota ei saa piiloon.
Comment
-
Suomipaketoinnista vielä - aina led ajovalot (matrix led lisävarusteena) ja dynaamiset takavilkut.
Myös ratti on aina monitoimiplus jos saksalaisiin vertaa.
Lisävarustehinnat käytännössä kaikki kohtuulisempia kuin B8:ssa. Ja nuo paketit (Kommunikaatio, Comfort ja Navigointi) tuovat aikapaljon houkuttelevaa tavaraa suht kivaan hintaan...
Tuonne näistä nyt on perustietoja keräilty myös valintaa helpottamaan kunnes konfiguraattori on kunnossa...
Ja pikku teaserina vielä että ensi tiistaina pääsee First Editioneja ostamaan myös verkosta.
Comment
-
OT: Mercury Cougarissahan oli 60 luvun lopulla myös dynaamiset takavilkut.:) https://www.youtube.com/watch?v=4bUNpuHmVr4
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ee-2 Näytä viestiSuomipaketoinnista vielä - aina led ajovalot (matrix led lisävarusteena) ja dynaamiset takavilkut.
Myös ratti on aina monitoimiplus jos saksalaisiin vertaa.
Lisävarustehinnat käytännössä kaikki kohtuulisempia kuin B8:ssa. Ja nuo paketit (Kommunikaatio, Comfort ja Navigointi) tuovat aikapaljon houkuttelevaa tavaraa suht kivaan hintaan...
Tuonne näistä nyt on perustietoja keräilty myös valintaa helpottamaan kunnes konfiguraattori on kunnossa...
Ja pikku teaserina vielä että ensi tiistaina pääsee First Editioneja ostamaan myös verkosta.
Comment
-
Keulakin hieno, mutta perä on pilalla... Sisusta hieno pl. tuo nimenomaan itseliimatun padi. Niin tai silmä tottuu siihen mennessä ko tohon ois varaa :D
Comment
-
Tosiaan kuten Marko sanoi niin www.uusiaudia4.fi:ssä on erikoishinnoiteltuna 20 autoa kaupan.
Hinta lienee kilpailukykyinen kun konfiguraattorilla rakennettuna vastaavan saksahinta 53 900,00 ja verkkokaupasta tosiaan tuo Audi Driving Experience kaupanpäälle...
Comment
-
Audilla Twitterissä mielestäni hauska kamppis - twiittaavat uudesta aa-nelkusta oikein urakalla ja kussakin twiitissä viitataan johonkin tunnettuun suomalaiseen joka ajaa Audilla. Nokkela tapa saada paljon näkyvyyttä ilman uudelleentwiittauksia etc.
Katsokaa esmes #UusiAudiA4
Comment
-
Mun mielestä tossa 20 auton myynnissä ei ole kysymys muuta kuin etuosto-oikeudesta, saa auton jo marraskuussa. Hintahan on suoraan hinnastosta vedetty, kaupan päälle tuo ajoreissu.
Joko ymmärrän jotain väärin tai sitten tämä lause on ihan höpönlöpöä
Ostaessasi Audi A4 First Edition quattro Business Sportin verkkokaupasta saat auton runsaasti lisävarusteltuna erikoishintaan
Comment
-
Niin ja sama sille, jokainen ottaa tarpeidensa mukaan. Jännä että tämä B9 ei alkuun herättänyt paljoakaan tunteita mutta huomannut tässä kun enemmän tietoa ja muuta tullut on kuume noussut aikalailla. Konfiguraattoria odotellessa [emoji6] ja pitihän se varmuuden vuoksi ottaa myyjältä tarjouspyyntö[emoji23]
Comment
Comment