Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Mitäs vikaa tuossa on. Omaan silmää mielyttää bimmerin x6 ja niin tuo kuvan Q8:kin. Ainakin tuosta kuvakulmasta. Taas muut Q ei uppoa yhtään, mutta nämähän niitä mielipide kysymyksiä.
Mun silmään tuollaisissa vehkeissä ei taas ole mitään muuta kuin vikaa - ja on sitä jotkut muutkin olleet samaa mieltä, koska X6 on reitattu aikasta korkeelle "ugliest car" -skaboissa. Mun mielestä noi vaan on niin totaalisen epäbalanssissa visuaalisesti kun vaan voi olla - ja itsekin joutuu näitä visuaalisia asioita omassa työssä aina aika-ajoin miettimään ja arvioimaan.
Jotenkin mulle tuo muotoilu toimii, päinvastoin kuin Possun Cheyennessä...
Kyllä mulle tuollainen voisi vaikka kelvatakin, jos vain takatilat on ihmisille suunniteltu. Siihen asti pitää kai ajella (S)Q5:llä... jos nyt semmoisen vaikka hankkisi kevään kunniaksi.
Aikas ufon näkönen tuo on. Mutta kuvahan oli X-Tomi desing hahmotelma/arvaus vasta.
Ensin ostetaan SUV ja kahvipöydässä kehutaan kun on "neliveto" ja "maasto-ominaisuuksia on", sitten ei oikein uskalleta lähteä lähiötä kauemmas kaupungista. Kyllä tuollasella SUV:lla pitäis Dakar rally päästä läpi ;)
Mutta ei sitä autoa kannata ostaa sen takia että on "järkevä", muutenhan ei olis kuin yksi automalli maailmassa.
Ei kaikista malleista vaan tarveis vääntää SUV:ia tai hybridiä.
^Jos maastoauton haluaa, ei kannata katsella Saksasta kuin mersua. Tai sitten junalla saarelle ja Defender alle, niin kauan kun niitä vielä saa (valmistus loppuu tämän vuoden lopussa).
On noissa SUVeissa omat puolensa vaikka täällä Helsingissäkin. Nykyisellä A5:llä sporttialustoineen voisi joka lumisateen jälkeen lähettää laskun kaupungille lumien auraamisesta.
Comment