Joo, HYI HIT**!
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Uusi TT kehitteillä?
Collapse
X
-
Teknavin numerossa 7/14 on juttua uudesta TT:stä. http://contentviewer.adobe.com/s/Tek...audi%20tt.html
Comment
-
http://www.leftlanenews.com/audi-tt-2015.html
Eipä mitään mullistavan uutta. Ässä 306hv nelisylinterinen ja RS 380hv tuttu viisimukinen.
Comment
-
Postiluukusta tipahti tänään Audi magazine 1/14, uusi TT kannessa/artikkelissa. En kyllä oikein hahmota miten tuosta saa takavinkkelistä Kuplan näköisen.. Hieno sininen väri ja komea "mittaristo", 5.syyskuuta sitten virallinen esittely Hki Desing Week- tapahtuman yhteydessä.
OT: 12 vuotta olen Audeja omistanut/huollattanut säännöllisen epäsäännöllisesti, eka kerran tuli tuo lehti. Näytti olevan hintaakin nurkassa, 9,50, vissiin irtonumeron ostajalle..
Comment
-
No, heitämpä minäkin hieman puolueellisen näkökulman tähän keskusteluun. Joo ainakaan ulkoiset muutokset eivät ole radikaaleja, mutta mielestäni ne eivät saakkaan olla. Sillä, antaa tarinan "köyhän miehen urheiluautosta" elää ja voida hyvin. Mielestäni TT on auto, joka pitää tunnistaa jo kaukaa ulkomuodostaan. Auto ei ole ns. hittituote vaan TT kirjaimet ovat jo käsite minkälainen ulkoinen "hapitus" autolla on. Muistan, kun auto tuli myyntiin suomessa ja ensimmäiset liikenteeseen. Voin vaan sanoa, että se oli aivan jotain muuta kuin "rakkautta ensisilmäyksellä". Tehdas/Audi asettaa tavoitteet autolle (myynti, imago jne...). Suuri yleisö päättää kuinka TT:n elinkaari jatkuu.... Kaukaa haettu vertaus, mutta kuitenkin vertaus ulkoiseen "hapitukseen" on 911. Toki jo tullessaan autoa ihailtiin myös ulkoisesti, mutta useiden muodonmuutosyritysten jälkeen palattiin auton ulkoisesti tärkeisiin muotoihin ja loppu on historiaa. Näen myös hieman samaa TT:n kohdalla. Sitten kun tarina päättyy niin ok, mutta loppuun asti tunnistettavilla muodoilla. Maailma on jo nyt täynnä automerkkejä ja malleja. Uskon, että VAG-konserni tekee vielä useita uusia "räyhäköitä" malleja. Aika näyttää mitkä jäävät elämään!Viimeksi muokannut auusikart; 17.7.2014, 18:35.
Comment
-
Tuolla: http://www.helsinkidesignweek.com/ohjelma/design-talks/
Edit: Auto on siis tuolla Vanhalla Yliopistotalolla.Viimeksi muokannut jad; 4.9.2014, 09:12.
Comment
-
Comment
-
Ensimmäiset kuvat uudesta TT ja TTS Cabrioletista. http://jalopnik.com/the-2015-audi-tt...hem-1638336538
Comment
-
No nyt on kunnon kuvatkin TT SB konseptista. Ja niin no mittasuhteet a3 sedanista muotoilu TTstä.
http://www.topgear.com/uk/car-news/a...show-2014-10-1
Comment
-
Audi TT MMI Navigation plus
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=Y3wYFLAmLYA[/ame]
Okei, onhan nuo uudet sähköhärvelit hienomman näköisiä, mutta minun 10 vuotta vanhassa 8N Coupéssa on myös navigointi, puheohjatut handsfree-puhelut sekä CD-radio. Toimii. Ehkä ainoa miinus on se, että puheohjaus toimii vanhassa vain berliinin kielellä. Tuskinpa tuo uusikaan sentään suomea osaa. Pointti on se, että sähköleluilla ei ole omalla kohdalla juuri mitään merkitystä. Tärkeintä on ajamisesta nauttiminen.
Kiinnostaisi kyllä koeajaa uutta TTS:ää.
Comment
-
Oonko ainut jonka mielestä kaiken datan runttaaminen yhdelle, kuitenkin suhteellisen pienelle näytölle ei välttämättä ole hyvä idea? Hienon näköinenhän toi tietysti on, mutta jo tuosta videolta näkee että monet elementit UI:sta on aika pieniä. En vaan näe mikä vika olisi kunnon kokoisessa näytössä keskikonsolissa viimeaikaisten Audien tapaan. Näkemättä ja kokeilematta tietenkin hyvä huudella...
Comment
-
On toi näyttö "oikeassa maailmassa" aika showstopper eikä ainakaan mun ensivaikutelma olllu että "onpa paljon pienellä näytöllä". En tosin liikenteeseen sen kanssa pääsyt häröilemään joten käytännölisyys jäi todentamatta, se kun alun wow-efektin jälkeen on kuitenkin se ensisijainen pointti.
Comment
-
Vieras
Kyllä nuo uudet ominaisuudet kummasti alkaa kasvamaan kiinni, kun hetken aikaa niitä käyttää. Ja sitten ihmetellään " miten tulinkaan toimeen ilman aikaisemmin".
Comment
-
Uusi TT on kiertueella: http://www.audi.fi/fi/brand/fi/kampa...T-kiertue.html
Koodi:ti 09.12. Audi Center Airport Vantaa ke 10.12. Audi Center Espoo Espoo to 11.12. Audi Center Helsinki Helsinki pe 12.12. Autotalo Laakkonen Oy Hyvinkää la 13.12. Traktoauto Oy Salo ma 15.12. Autotalo Laakkonen Oy Lahti ti 16.12. Jyväskylän Autotarvike Jyväskylä ke 17.12. Audi Center Tampere Tampere to 18.12. Käyttöauto Oy Pori pe 09.01. AUDI Center Oulu Oulu
Comment
-
Kävin sitten ajamassa auton Airportissa. 30min heidän valitsemallaan reitillä ja tyttö turvaistuimessa takapenkillä, kevyttä cruisailua siis. Edellisen kopan TT:llä kerkesin ajaa pari vuotta ja onhan tuossa tapahtunut kehitystä. Auto edellistä hiljaisempi ja sisustakin tätä päivää. Tuo uusi mittaristo ei juuri säväyttänyt, koeajoautossa ei ollut navia. Kivastihan siinä on dataa näytöllä, mutta ei siitä juuri jaksanut innostua. Sisätilat vaikuttivat aavistuksen isommilta, muuten kyyti oli melko lailla tuttua. Äänien puolesta olivat kyllä tehneet hyvää työtä, siinä missä edellinen TT oli "hengetön". Nyt paukkui ylöspäin vaihtaessa ja alaspäinkin mentiin välikaasulla.
Omistamisen haluja tuo kyllä herättää, mutta ero edelliseen on lopulta aika pieni. Tältä se ainakin tuntui lyhyen lenkin aikana. Mitään kummempaa "uutta" tuossa autossa ei juuri ollut, led-valot tosin nokalla. Vakiona tuleva käynnistysnappi ei kyllä sytyttänyt. Ovet tulee lukita ja avata avaimesta, joten samalla rahallahan sillä käynnistäisi auton sillä avaimella. Nyt se tuli sijoitettua sille varattuun koloon keskikyynärnojan edessä. Aika turha ominaisuus mielestäni.
Comment
-
Tänään heitetty lenkki TT:llä Herttoniemessä. Ihan ok laite, mukava ja ehkä vähän hiljaisempi kuin edeltäjä. Mutta kyllä kun vertaa ajettavuudessa tuota omaa TT RiSaa ja uutta perus TT:tä, niin eihän tuo uusi mitään omistamishaluja aiheuta. Keinotekoisempi ohjaus oli kyllä ärsyttävin piirre omaan verrattuna. No jospa TTS ja RS olisi sitten tehty jo ajajalle. :D Sisällä sama fiilis ku mk2 mutta onhan ne saaneet sinne pientä uutuuden tuntua. Kori ulkoapäin sivusta melkein sama ku mk2, erot lähinnä keulassa ja takavaloissa. Pieniä, mutta kuitenkin ihan onnistuneita muutoksia. Tykkään ku keulan rinkulat on poistettu maskista, siitä iso plussa.
Ens viikolla vois käydä ajaa vielä uuden S3:sen. Epäilen kyllä erittäin suuresti, että S3:ssa ois huonompi alusta ku tuossa perus TT:ssä. Jos näin on, niin on se kyllä sit paska, koska ei tuon TT:n alusta säväyttänyt mitenkään. Tai no mukavahan se oli.
Comment
-
Comment
Comment