Tuli tilattua Q3 2,0 TFSI S-tronic (amalfi valkoinen). Nyt mietityttää, että ottaisko mallimerkinnöillä vai ilman? Aiemmat A4:t ollut kaikki ilman merkintöjä. Olisko vinkkejä/mielipiteitä päätöksenteon tueksi?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mallimerkinnöillä vai ilman?
Collapse
X
-
-
Vieras
Makuasioita. Itse jätin "quattro"-lätkän. Rinkulat toki kuuluu olla: Rinkulattomuus on IMO amisthyyning-pelleilyä.
Comment
-
Ilman merkintöjä ja rinkulat. Kuten yllä oli mainiittu niin perästä kiinni miten sinne sopii.
Kokeilin A4 B5 sedaniin joskus jopa ilman rinkuloita ja oli jotenkin hönön näkönen, niin liimasin rinkulat takasin.
Se pieni Quattro tarra on myös kiva muistutin takana olevalla. Ainakin talven liukkailla kun lähtee siltä viereiseltä liukkaammalta kaistalta ja vieressä oleva jää sutimaan paikalleen!;) Kuulemma näin voi käydä, itse en tiedä siitä mitään kun olen etuvedon omistaja eli se paikallaan sutiva ja kiroan aina noissa tilanteissa kun ei ole nelikkoa.
Comment
-
Kaikki mallimerkinnät vaan pois. Jos siellä luukussa lukee S tai RS niin niitä tohtii jo jättääkin. ;)
Comment
-
Vieras
Ei hitto tätä keskustelua :). Eiköhän se ole paras vaan ostajan päättää millaisena haluaa autoaan katsella.
Merkkejä voi sitten irrotella tai liimailla tarpeen mukaan, jos myöhemmin aiempi päätös kaduttaa. Tai jos pelottaa hirvittävä mahdollinen tuleva lisäkustannus jos ottaa ilman merkkejä, niin automyyjä voi varmasti ässäaudin kaupanteon yhteydessä antaa koko pussillisen varamerkkejä mukaan, jos ostaja hymyilee oikein kauniisti. Itse jos olisin myyjä, voisin tarjoutua jopa printtaamaan asennusohjeet tarkkoine mittoineen ja vaikka lupautumaan liimaamaan niitä jos takuuaikana alkaa vanha päätös masentaa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Pekka L Näytä viestivoishan sinne sen Quatro tarran laittaa..:)
Comment
Comment