Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Uusi RS4

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #61
    Jos meinaat, että viritetyllä autolla ajetaan satoja/tuhansia ratakierroksia lämä tiskissä ilman ongelmia. Niin epäilen hyvin vahvasti, toki jos on vakio AAN laitettu nokille (mitä epäilen) niin sitten vois olla mahdollista.

    Ja sen lisäksi olis kiva, jos ei tarvis olla trailerqueen...

    Comment


      #62
      Eikö tässä ollu kyse nopeudesta, ei muusta.
      Ihan turha ostaa Audia, kun Tojotallakin pääsee... ja luultavasti vähemmillä vioilla/ korjaamovierailuilla.

      Comment


      • #63
        tuota jokainen teistäkin kyseisen pirssin ottas et jos oltais ihan kiltisti vaan hiljaa.

        Comment


          #64
          Juu ottais varmaan jokainen mutta entäs jos olisi sen verran rahaa kourassa ja joku auto pitäisi ostaa, niin olisiko valinta tämä sitten :)

          Comment


            #65
            Alkuperäinen kirjoittaja J-M Koopikka Näytä viesti
            Jos meinaat, että viritetyllä autolla ajetaan satoja/tuhansia ratakierroksia
            Ja vähän aikaa aikaisemmin.

            Alkuperäinen kirjoittaja J-M Koopikka Näytä viesti
            Parinkymmenen kierroksen jälkeen kyseinen sedani kun olis ollu nätisti varikolla konepelli pystyssä ja mekaanikot häärimässä auton ympärilla
            Äkkiä ne luvut 5-50 kertaistuu ettei vaan tarvitsisi myöntää olevansa hevosmiesten tietotoimisto.

            Sori. Meni offtopikkiin.

            Hieno auto se RS5 on.

            Comment


              #66
              RS4:ssä on vakiona mekaanisesti toimiva keskitasauspyörästö. Suomi-autoissa on lisäksi vielä taka-akselilla sport differential -takatasauspyörästö.
              Kylläpä meitä suomalaisia arvostetaan Saksassa! Tilaako muu maailma autonsa Suomesta tämän päätöksen jälkeen? Jäämme jännittyneinä odottamaan.

              Comment


                #67
                Eihän tuossa sport-diff suomeen tilautuissa ole mitään uutta... Johan se oli vakiona ässissä... Se kun on kiinne maahantuojasta, että mitä tulee vakiona, yllättävää kyllä Suomen maahantuoja on speksannut kivaa varustusta jo aikaa sitten vs Saksan malli. Varsinkin konsonantti/tuplakonsonantti versioissa.

                On toki Saksassakin ollut jo pitkään business/business+ mallit, joiden hinnoittelu on ilmeisesti ollut ihan kiva.

                Comment


                • #68
                  Tänään RS4:sta testanneena (ja aikaisemmin B8 S4:n omistaneena) voin yhtyä siihen, että ei tuo 4.2 mylly ole lainkaan tylsä ;) vaikka ehkä itelläkin oli tiettyjä ennakkoluuloja.

                  Drive Selectin asetuksen vaikuttavat myös äänimaailmaan, joka osoittautui miellyttävän miehekkääksi. Launch-control vakiona ja muutoinkin oli testivehkeessä varustepuoli kunnossa. Hintaa miellyttävät 163 k€, joten lottokaupan kautta kotia ;) (siis heti sen jälkeen kun S7 sekä S8 tuli testattua)

                  Comment


                  • #69
                    IS koeajoi RS4:n http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288509043742.html
                    Alkuperäinen kirjoittaja niksu Näytä viesti
                    Katoin ihan samaa, aika hirvittävä keula. Takapuskuri ihan OK, sisusta hieno.
                    Ja näin se mieli muuttuu, näyttää hyvältä joka suunnasta noissa IS:n kuvissa.

                    Comment


                      #70
                      Näin livenä tuon saman auton tänään liikenteessä, ja lokaripullistukset ovat kyllä huikean hienot. Erottuvat selvemmin kuin RS6:ssa.

                      Comment


                        #71
                        Nyt tuo on matkalla pohjoiseen Rovaniemelle ;) Kuten myös tuon 5 kuvan kapistuskin ;) Kohti Q kelejä siis :)
                        Attached Files

                        Comment


                          #72
                          Alkuperäinen kirjoittaja Calle Näytä viesti
                          Nyt tuo on matkalla pohjoiseen Rovaniemelle ;) Kuten myös tuon 5 kuvan kapistuskin ;) Kohti Q kelejä siis :)
                          Tuli käytyä eilen koeajaan tuota kuvan rs4 ylivieskassa. Onse vain mahtava auto ajaa, ja ise ääni maailma, ei sitä voi sanoin kuvailla. Samalla ajoin myös s7, mutta alusta ei ollut mielestäni riittävä tuolle tehomäärälle, vaikka oli ilmaalusta, ja säädetty dynamic asentoon, aina kiihdytyksessä niiasi perän alas.

                          Comment

                          Working...
                          X