Kyllä Mansessa on tullut jo vastaan.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi Q3.
Collapse
X
-
Ajoin tuossa joku aika sitten Q3 TDI S-troncin. Vaikea on moitteita keksiä kun ottaa kokoluokan huomioon. Toki ajamani auto oli Launch Edition, jossa oli 11ke lisävarusteet, joten ihan perusautosta ei voi puhua. Arkikäyttöön on vaikea keksiä parempaa kulkinetta. Toki hintalapussa lukee iso summa mutta eipä A4 TDIq S-tronic ole halpa sekään. Q3 on juuri sopivasti muita ylempänä joten kaupunkiliikenteessä näkee hyvin. Arkiajossa ei ole merkitystä sillä että onko vetotapana haldex vai torsen.
Comment
-
Onhan niissä erilainen ajotuntuma. Oman kokemuksen mukaan Audissa haldex sentään toimii paremmin kuin Volvossa. Ainakin V60 on normisti täysin etuveto ja aliohjautuu ja kun takapää tulee viiveellä mukaan, se tulee iskemällä ja samassa yliohjaantuu. En tykkää. Mut Audissa ilmiö ei ole mielestäni yhtä voimakas. Itse tykkään muutenkin mielummin taka- kuin etupainoisesta vedosta. Makuasia sano Musti kun muniansa nuoli ;)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja PeteK Näytä viestiNo nyt on oma Q3 alla. Ekat viisi kilometriä kotiin ajettu
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja arto s Näytä viestiTähän on sitten ihan turha laittaa mitään videoita mistään lakettelurinteeseen nousemisesta. =)
Comment
-
-
Kokomuksia Q3:sta
+Toimitus oli auringontarkka
+ei tule liikaa samanlaisia vastaan
+ei jää jalkoihin
+panoramakatto, on magee
+tuhkis on erinomainen pikkutavarakotelo ja itseasiassa aika siisti
-Moottorin huoltovalo syttyi. >Huolto ei löytäny vikaa. Ei kuitenkaan vakavaa. Nyt kuulema tehtaalta tullut ”korjaussarja” ja menee päivitykseen.
-lukekaa tarkkaaan, mitä sisä- ja ulkovalopaketti sisältää
-startstopin sielunelämään en ole oppinut vieläkkän, vaikka kohta 5 kk ajettu.
Comment
-
Näköjään tulossa ensimmäinen RS-mallinen katumaasturi, RS Q3: http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/a...n-katumaasturi
Konepellin alla on sama 2,5-litrainen ahdettu moottori kuin TT RS:ssä. Tehoa on hivenen pudotettu, mutta sitä on edelleen 228 kW ja suurin vääntömomentti on 420 Nm. Nollasta sataan 5,5 sekunnissa ja huippunopeus on elektronisesti rajoitettu 250 km/h. Yhdistetty kulutus on 8,8 l/100 km ja CO2-päästöt 206 g/km.
Comment
-
Vieras
-
-
Mä en kyllä tajua koko konseptia tehdä katumaasturista S- ja RS -versioita. Okei, paljon voimaa on tietysti aina hieno asia, mutta mun mielestä Ässien ja Risojen luonteeseen kuuluu myös nopean ajon ajo-ominaisuudet ja korkea maasturi kuulostaa jotenkin hassulle tässä yhteydessä. Voihan siihenkin toki laittaa jäykän alustan ja matalat renkaat mutta korkea se silti on.
Comment
-
Kyllä mä tajuan konseptin, siihen liittyy rahan tekeminen. :) Olen siinä käsityksessä, että Cayannekin on ollut ihan menestyksekäs tuote Porschelle.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja RMRQ3 Näytä viesti-lukekaa tarkkaaan, mitä sisä- ja ulkovalopaketti sisältää
Comment
-
Mä olin pikemmin pettynyt siihen, että pitäisi ottaa sisävalopaketti jos haluaa edes hansikaslokeroon valon. Sen kuvittelisi olevan vakiokauraa mutta tyyliin jalkatilavalot, ovenkahvavalot ja kaukovaloassistentti ovat oikeasti lisäherkkuja.
No, tätä ei mulle kerrottu kun autoni tilasin ja vasta myöhemmin ihmettelin että jo on perkele.
Comment
-
No siis tilatessa (09/2011) hinnastossa valopaketti oli "sisä- ja ulkovalopaketti". Selityskohdassa luki "sisätilojen valaistuksen lisäksi ulkopuolella LED-tekniikalla automaattisesti valaistut ovenkahvat" (tuo hinnasto on toki tallella). Auton saapuessa aloin kyselemään mitä tää ulkovalohomma tarkoittaa, kun ulkona ei normivalojen lisäksi mun mielestä ollut mitään tuohon viittaavaa? Kukaan ei osannut vastata! Sen jälkeen lisävarustehinnastoon muuttui yht äkkiä tuo nykyisinkin siinä oleva teksti. No eihän siinä, asia korvattiin minulle audimaisen tyylikkäästi, joten no hard feelings. Mutta kuten sanottu, kannattaa olla tarkkana.
Ja mitä sitten tulee noihin hanskalokerovalojuttuihin. Jos se, tai meikkipeilivalot ovat noin kovin tärkeitä, niin ehkä tuon yhden virheen jälkeen oppii ruksaamaan sen varsin pienen lisämaksukohdan siihen lisävarustelistaan. Kaupanpäälle saa paljon muutakin mukavaa valaistusta verrattuna normisettiin.
Comment
-
Comment
Comment