Hyvät lukemat. :) Liekköhän identtinen tekniikka tulevan TTS:än kanssa(310hv)? Tai kireemmän äRRä Golffin kanssa, missä jo valmiina 400hv? Tulispa sit uuteen 2.5TFSI tekniikkaankin 100 heppaa lisää noin pienillä muutoksilla.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
RS 3
Collapse
X
-
-
Niin voi olla, tai sit 380hv tai 400hv. Ja sitäkään kun ei tiedä, et tuleeko sedani tehokkaampana ku tuo lasiperä. Vieläkään ei maahantuonti vahvista sedanin tuloa ja jos se tulee, se tulee vasta 2016.
Minusta on kyllä aika isokin pettymys, jos tehot on 360hv. Mulla omassakin sama jo vakiona. Jää ero äSsään pirun pieneks. Jo softalla S3:ssa sit samat ja se on viel kevyempi. Ei näin.Viimeksi muokannut Peke78; 16.10.2014, 01:21.
Comment
-
Pahalta näyttänyt kokoajan että uusi RS3 olisi taas vain sportback, mutta ilmeisesti tulossa on myös sedan. Onneksi. A3 sedan on jo todella hieno ja tuo korimalli suorastaan huutaa kylkiinsä RS3 pullistuksia ja riittävää suorituskykyä.
http://fourtitude.com/news/audi-rumo...ed-neckarsulm/
Comment
-
https://www.youtube.com/watch?v=yuQRjTMOKe4
Tollanen olis aika herkku :D Toki vähä yli vedetty kun on konspetiauto mut mut toivottavasti tulee Sedan. Sportback on omalla tavallaan ihan tyylikäs koppi mutta Ei voita esim. A3/S3 sedania, A5 SB A7 koria. 4 pyttyä ja turbo on ihan ok mut kuten petipuuhissa, ei se lähetyssaarnaaja pidä suhdetta koossa loppuikää... pitää ottaa ikääntymisen myötä vähän ruoskaa ja ilmeisesti(?) nahkaa esiin että alkaa viisari heilahtamaan. :D
Comment
-
Vieras
-
-
-
RS3:ssa on 2,5 litranen mylly - tosin oli odotettavissa 380 tehoja mutta samapa tuo onko 367 vai 380, paperilla eroa mutta käytännössä ei. Voi hyvillä mielin jatkaa S3:lla ajoa, ulkoinen eroavaisuus on aika pieni ja alusta on varmaan liian kova tossa RS3:ssa vs S3 jossa on miellyttävä päivittäiseen ajoon sopiva alusta.
Comment
-
*pettynyt tehoihin*
Taitaapa olla koneen muutokset melkeinpä vain softassa, epäilen. Tuossa omassa plussassa niin samat lukemat vakiona.The 2.5 TFSI is now said to meet EU6 emissions requirements, yet still offers up 32 bhp and 11 lb ft of torque more than the version fitted in the first-generation RS 3. Much of this can be attributed to a new turbocharger design that now pushes up to 1.3bar of pressure. Specifically, this places the new engine at an impressive 156 bhp per liter, while delivering an even wider torque band. Impressive.
Ulkonäkö ei kyllä minuakaan kuvien perusteella säväytä. Hieman räväkämpi muotoilu ja sedan korimallina olisi mielestäni toiminut vaikkei ehkä perinteitä kunnioitakaan. Ei sillä, että uutta RS3:sta olisin ostamassa oli muotoilu mikä tahansa, mutta lähinnä tämä uusien Audien muotoilulinja (mm. uusi Q7) pistää miettimään kannattaako esim. uutta A4:sta jäädä odottamaan.
Comment
-
Vieras
Jos Euro6 menee läpi, niin eroa on muuallakin kuin softassa. Lukemat on kuitenkin "pettymys"
Toisaalta 30hv edeltäjään on merkittävä lisäys, vaikka jääkin odotetuista tehoista. Ja onhan RS aina RS, olkoot tehot mitä tahansa.
Comment
-
Vai että RS3:ssa liian kova alusta heh heh...ei todellakaan ainakaan edeltäjässä ollu ja siihen ei saanu Magnetic Ridea toisin ku tähän tulevaan. Omassa TT:ssä on/oli jo kova alusta Sport-moodissa.
Ai kuitenkin turbo ois eri? Hhmmm sittenhän tuossa VOI olla paremmin viripotentiaalia tai sitten ei. :(
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja vaaltone Näytä viestiToivoisin, että uudessa S3:ssa olisi tiukempi alusta. Ja lisää tehoja sekä jarrut... Eli taitaisi RS3 olla sopiva kulkine meikäläiselle - pitää alkaa suunnittelemaan vaihtoa...
Comment
-
Vieras
-
Hintaa http://www.gtspirit.com/2014/12/17/2...pricing-leaks/
Suomihintoja kait luvassa helmi-maaliskuussa.Viimeksi muokannut Peke78; 4.1.2015, 16:03.
Comment
-
No jaa, miten tuon sit ajattelee. Coupe bemari ei minusta todellakaan ole sama asia ku lasiperä diudi. Mersu luetaankin jo kilpailijaks ja on pirun paljon halvempi(ehkä). Kun kyselin edellisen RS3:n tilauksen jälkeen tilannetta, moniko oli autoa tilannut oli vastaus 21. Ja sillon oli ajat paljon paremmat. Että en nyt hirveisiin myyntilukuihin usko, varsinkin jos hinta alkaa 8:lla.
Comment
-
Vieras
Mersu on etuveto? ja ei tähänkään asti ole kilpailijoille urheilullisuudessa/ sporttisuudessa/ rataominaisuksissa jne. pärjännyt. Eli niissä ominaisuuksissa mitä RS3 ostajan oletan hakevan kun ostaa malliston rajuinta laitetta.
Ei olekkaan kuin neliveto...
Ja Tero jo ehtikin väliin :)
Comment
Comment