Hieno video. Ei noilla tarjolla olevilla moottorivaihtoehdoilla tarvitse kuivalla pinnalla driftailla. Muotoilullisesti tuo Avant ei ensinäkemältä tuo mitään uutta, eli aika varmaan päälle muotoiltu.
Minusta Avant on useimmiten paremman näköinen kuin sedan. Tuossa Niksun linkkaamassa artikkelissa toiseksi alin kuva siinä rivissä näyttää miten samaan muottiin autoja vissiin ollaan lykkäämässä. Tuon kokoisesta kuvasta nopeasti vilkaisemalla paha sanoa oliko A6 vai Superb.
Iltalehden spyshot osioon päässyt uusi A6 iltalehti
Itse odottelen että uudet mallit tulevat tuotantoon ja myyntiin. Siinä toivossa että 4f:iä tulisi paremmin markkinoille ja hinnat laskisivat sitä myöden.
Ihan lupsakka peli toi uus A6 on ajaa 120kw nokikoneella, sellanen oli ajossa pari päivää. Manuaaliaski tuntui vaan kumman tahmealta/hitaalta...se söi muuta ajofiilistä.
Mulla oli 3.0Tdiq s-tronic viikonlopputestissä vähän aikaa sitten ja kyllä muuten on kuutonen muuttunut sitten oman ex -07:n. Auto oli erittäin hiljainen jopa esittelyauton 19" rengastuksella ja muutenkaan ei mitään pahaa sanottavaa oikein löytynyt. Jopa sisustan materiaalitkin noussut uudelle tasolle. (edellisen mallin karvalakissa ei materiaalit kovin laadukkailta tuntunut).
Huollon sijaisautona oli yhden päivän A6 3.0tidq s-tronic minullakin alla. Mukavan leppoisa ajettava, hiljainen ja muutenkin mukava matkapirssi. Ohjaustuntuma nyt on tietysti viritetty etäisemmäksi kuin esim. oman A5 SB:n, mutta en voi mitenkään haukkua huonoksi - on vain erilainen.
MMI-systeemi oli minusta käyttölogiikaltaan jotenkin outo ainakin ilman käyttöohjekirjan pläräämistä. Ei onnistunut kaikki säädöt suoraan selkärangalla, mutta pienellä räpläämisellä kyllä. Tuohon varmasti tottuu, kunhan käyttää hetken.
Eniten yllätti kulutus - reilu 100km tuli ajettua ja siitä suurin osa moottoritietä mitenkään säästelemättä. Keskikulutus jäi ajotietokoneen mukaan kutosella alkavaan lukemaan, joten varsin pienellä tuo menee painon ja moottorin koon huomioiden.
4. pikkukuva ja sen kuvateksti pisti hymyilyttämään.
Eli kuvassa takaluukun sisätiloja esitelty ja kuvateksti: "Takaistuin on muotoiltu kahdelle. Kolmas istuu kuin jakkaralla."
No kai tuonne 3 sopii, kun sulloo..
Olenkin ihmetellyt, että kuka h**vetti noita jalopuupaneeleita oikein autoihinsa ostaa... :)
Ettei nyt ihan mene pään aukomiseksi, niin todettakoon että komia peli tuo uusi kutonen. 4f ei muotoilullisesti säväyttänyt oikein samanlailla mitä tämä. Täytyy katsella sitten kun c-neljästä aika jättää. :)
Juu, A6/A7/A8/Q7-malleissa on Advanced Sound System kun taas A4/A5/Q5/R8-malleissa on "perus" Sound System. http://www.bang-olufsen.com/audi
Mä muuten kirjoitin tuosta äänentoiston kalleudesta jo 13.6. ;)
Onhan tuo hieno, mitä on muutamia nähnyt liikenteessä. Täälläkin joku sais laittaa esittelyä aiheesta, kun varmaan noita jo löytyy. Mielenkiinnolla odotan Roccon versiota aiheesta..
Onhan tuo hieno, mitä on muutamia nähnyt liikenteessä. Täälläkin joku sais laittaa esittelyä aiheesta, kun varmaan noita jo löytyy. Mielenkiinnolla odotan Roccon versiota aiheesta..
Jos avantia tarkoitat, ainoatakaan ei ole vielä Suomessa (siis maahantuojan kelkkomana), lokakuun puolivälissä taitavat rantautua ensimmäiset, ml. houkuttelevat biturbo-dieselit.
Avanttia en ole itekkään vielä nähnyt liikenteessä, mutta kuvissa näyttää sekin hyvältä. Jostain muistatelen lukeneeni, että tuo tuplaturbo tulisi vasta ensi vuonna.
Comment