Oho. ;) Taisin muuten joskus hertsikassa asuessani saada sun postiakin...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi A3 Sportback
Collapse
X
-
PZero Rossojen ominaisuudet riittänevät kohtalaisen hyvin 1.2 TFSI tarpeisiin. :) Rengasmalli riippunee myös varustetasosta. Attraction tulee ilmeisesti 16" vanteella ja veikkaan että sen päälle ei ole PZeroja kiepaistu. Edellä oleva on vain vahvaa mutua.
Comment
-
Varmempi millä tavalla? Tuntematta tarkemmin em malleja tai niiden mahdollisia vikoja, niin 147 kW houkuttaisi itseäni enemmän. Varmemmin se on hauska ajaa kuin tuo tdi :)
Comment
-
2.0 TDI vs. 2.0 TDI quattro
140hp
Speksit antaa antaa kulutukseksi
Kaupunki 5,5 vs 6,3
Maantie 3,8 vs. 4,2
Mahtaakohan olla miten lähellä totuutta nuo kulutukset ja varsinkin tuo ero?
Yleensä muutamat desit tulee automaattisesti lisää. Meneekö Q noin pienellä erolla loppupeleissä?
Comment
-
Onko miten ollut ongelmia noissa Audin 1,4 tfsi pannuissa? Volkkarin tsi:sta netissä kirjoiteltu paljon pahaa. Onko täysin identtinen pata, mitä käyttävät esim noissa Golffeissa sun muissa. Emännälle vaan hankinnassa A3 sportbacki, ja tuo tfsi on ykkösvaihtoehto koneen puolesta. 1,6tdi olis toinen, mutta kun kilsoja tulee sen verran vähän, että dieselin ja bensan kustannusero marginaalinen, niin ei viitti maksaa dieselistä korkeampaa hankintahintaa.
Comment
-
immo93
Moikka aattelin kysyy täällä, kun porukka muutenkin puhuu lisävarusteista auton oston yhteydessä... mulla olis tyhmä kysymys ku itellä on nykyään Audin a3 sportback vuosimallia -08. Ostin auton käytettynä ja tekis mieli ostaa siihen jotain "pientä" ja selasin tota audin lisävarusteluetteloa. Kysymys kuuluukin voiko noita audin lisäosia jälkiasentaa autoihin (liikkeessä, koska olen itse tumpelo :D) vai voiko niitä ottaa vain uuden auton oston yhteydessä? Esimerkkeinä S-line alusta ja bose sound system, miten on noiden laita? Ja nouseeko hinta varusteluettelon hintaan verrattuna jos jälkiasentaa niitä palikoita, kun uuteen a3 autoon s-line alusta olis maksamut 600e ni tuleeko lisähintaa jos haluan jälkeenpäin sen?Viimeksi muokannut 8866; 12.2.2012, 13:15. Perustelu: "Sent from my GT-P7500 using Tapatalk" toiminnon voi ottaa luurista pois.
Comment
Comment